Πρέπει να είναι πολύ καλός.
Είχα μιλήσει και εγώ τότε μαζί του αλλά με έπεισαν να πάω αλλού.
Το διάβασα σε άλλο φόρουμ για τη συγκεκριμένη δουλειά του στο 135 και περιμένω να δω εντυπώσεις μετά από τον αρχικό ενθουσιασμό.
Σ’ ευχαριστώ πολύ.
Φιλε σταματη καλως ηρθες στο φορουμ.Ευχομαι πραγματικα να βρεις ακρη στο θεμα σου.Μαλλον ομως το ψαχνεις λανθασμενα.Το οτι η αντλια βενζινης εχει ελλατωμα δεν φταινε οι βελτιωτες αλλα ο προμηθευτης της BMW.Προσφατα ανακοινωθηκε η αλλαγη κατασκευαστη του συγκεκριμενου προιοντος και για ακριβεια μετα την μεγαλη αποτυχια που ειχαν , το δεκεμβριο του 2009 ξεκινησε νεο προιον με αλλα εντοσθια προκειμενου να σταματησει το προβλημα που ειχε παρει μεγαλες διαστασεις.
Παρ ολα αυτα το Χ6 35ι που εχεις ειναι ενα πολυ ωραιο αυτοκινητο σε σχεδιασμο και εξοπλισμο αλλα δεν ταιριαζει στη χρηση που κανεις.Αν θελεις ενα αυτοκινητο που να πηγαινει ταξιδια χωρις να πεφτει κατω απο 250χλμ και χωρις να αναβουν λαμπακια παρε μια Μ5.Το Χ6 35ι με ενα προγραμμα πρωτου σταδιου ειναι για να κανει καλυτερες ρεπριζ κι επιταχυνσεις απ το νορμαλ αλλα οχι να κολλας το γκαζι στο πατωμα μεχρι την τελικη και να μην το αφηνεις μεχρι τη θεσσαλονικη.Τα Turbo γνωριζουμε οτι γενικα ειναι καλυτερα στις ροπες αλλα υποφερουν στο διαρκες επιμονο πλακωμα.
Γνωμη μου ειναι πως το να ψαχνεις τον βελτιωτη με το καλυτερο προγραμμα δεν θα αναιρεθει ο τροπος λειτουργιας των Turbo αλλα θα συνεχιστει το προβλημα σου.Προσωπικα γνωριζω πανω απο 10 ιδιοκτητες Χ6 35ι με προγραμμα που ειναι υπερευχαριστημενοι και μπορω να σε φερω σε επαφη αν θελεις(σχεδον ολοι εχουν αλλαξει και αντλια βενζινης). Μηπως θα ηταν καλυτερα να κοιταξεις κατι σε ατμοσφαιρα και με κυβικα ωστε να κανεις το κεφι σου αφοβα?
Αν σκεφτεις να το αλλαξεις παντως εχω καποιον που ψαχνει για Χ6 35ι μεταχειρισμενο.Αν οχι παλι καλη συνεχεια στην αναζητηση σου.![]()
Καλώς σε βρήκα και εγώ.
Η αντλία δεν είχε κανένα πρόβλημα αυτό μπορώ να σε διαβεβαιώσω.
Αλλά άντε να πούμε πως είχε, όταν αλλάχτηκε γιατί δεν λύθηκε το πρόβλημα.
Για να ξέρεις τόσες λεπτομέρειες λογικά είσαι ο Νίκος που αναφέρω ποιο πάνω και αν θέλεις μπορούμε να προχωρήσουμε σε λεπτομέρειες ;
Αν δεν είσαι να σου πω ότι αυτά που λες δεν έχουν καμία μα καμία βάση.
Είναι δυνατόν να λες ότι δεν είναι να το πηγαίνεις με τέρμα γκάζι ;
Όπως έγραψα ποιο πάνω το αμάξι με έκοβε ακόμα και στα 60 Χ.Α.Ω.
Φυσικά θα συμφωνούσα μαζί σου αν το έκανε σε μεγάλες ταχύτητες και θα κατέγραφε κάποιο αντίστοιχο σφάλμα.
Αλλά εδώ μιλάμε ακόμα και για 60 Χ.Α.Ω και με μήνυμα ‘’ αφλογιστία ‘’ σε κάποιο κύλινδρο.
Δεν ψάχνω βελτιωτή να μου αναιρέσει τη λειτουργία των TURBO αλλά να μου την αναδείξει κάνοντας την ποιο φανερή.
Τους ιδιοκτήτες των Χ6 αν θέλεις να μου πεις τη πρόγραμμα έχουν γιατί με ενδιαφέρει και αν έχουν μετρήσει το αυτοκίνητο μετά τη βελτίωση.
Για να σου δώσω να καταλάβεις πόσο καλή απόδοση είχε το πρόγραμμα που έχω επάνω ( ευτυχώς μέχρι την τρίτη που έχω ραντεβού να μου το βγάλουν ) ανοίγοντας με ένα φίλο με το ίδιο αυτοκίνητο δεν υπήρχε διαφορά.
Είχα και έχω σκοπό να το αλλάξω με το Χ6 Μ αλλά το έχω 1,5 χρόνο και από τον τρίτο μήνα έχω προβλήματα με τα απαράδεκτα προγράμματα που έβαζα πάνω.
Τώρα θέλω να λύσω αυτό το πρόβλημα και να το κρατήσω 3, 4, 5 μήνες να το ευχαριστηθώ και μετά θα προχωρήσω στην αλλαγή.
Απ οτι θυμαμαι οταν το αυτοκινητο σου ειχε προβλημα ειχε αφαιρεθει το προγραμμα και παλι συνεχιζε το προβλημα και δυσκολευοταν να παρει εμπρος το πρωι.
Οσον αφορα τους ιδιοκτητες Χ6 εννοειται πως θα σε φερω σ επαφη αρκει να μιλησουμε πρωτα.Σε προσπαθεια μου παλιοτερα να σε καλεσω δεν απαντησες το τηλεφωνο.Αν θελεις μπορεις να με καλεσεις να συναντηθουμε κι ολας.
Το να γραφουμε διαφορα σχολια στο φορουμ καλο ειναι αλλα λιγο απροσωπο.Μαζι με τα παιδια του φορουμ βρισκομαστε σε διαφορες συναντησεις και βολτες.Καλο θα ηταν να ερθεις κι εσυ μαζι μας να γνωριστεις και με τους υπολοιπους.
Άρα καλά κατάλαβα ότι είσαι ο Νίκος.
Να σου τα θυμίσω λίγο.
Αν θυμάσαι καλά όταν είχα έρθει και σε βρήκα σου είπα το τη θέλω και το πώς πάω το αυτοκίνητο αλλά εσύ τότε για να πουλήσει μου είπες ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.
Όταν ξεκίνησαν τα προβλήματα μου είπες και άλλαξα μπουζί.
Στη συνέχεια άλλαξα και τους πολλαπλασιαστές αλλά το πρόβλημα δεν έλεγε να λυθεί.
Μετά σου ζήτησα να βγάλουμε από πάνω τον παράλληλο το δοκίμασες στο δικό σου όπου και δούλευε σωστά και το δικό μου δεν ξανά έβγαλε πρόβλημα.
Ένα μηνά μετά περίπου μου πέρασες το σειριακό και ξανάρχισαν τα προβλήματα λέγοντας μου τότε ότι σε όσα Χ6 είχες βάλει παράλληλο τους άναβε λαμπάκι.
Στη συνέχεια είχα το πρόβλημα το ότι αργούσε να πάρει μπροστά στο οποίο τότε βγάλαμε και το δεύτερο πρόγραμμα αλλάξαμε σωληνώσεις και αντλία και μετά βάλαμε το τρίτο πρόγραμμα ( το πρόβλημα με αργή εκκίνηση ξαναεμφανίστηκε ).
Πηγαίνοντας σε μεγάλο συνεργείο BMW μου το έλυσαν άμεσο χωρίς να αλλάξουν τίποτα.
Στο τελευταίο πρόγραμμα που έβαλες δεν μπορώ να πω, δεν είχα πολλά λαμπάκια ( όχι ότι δεν είχα καθόλου ) αλλά τη να το κάνω που πλέων δεν είχα και απόδοση.
Φαντάσου με το δεύτερο πρόγραμμα είχα δυναμομετρημενα 319 hp από τα 301 – 302 που είχα αρχικά πάντα στο στρόφαλο ( που τα 350 που μου έλεγες ) στο τρίτο λογικά δεν θα ξεπερνούσα τα 310.
Ξέρεις πολύ καλά ότι έχασα πολύ χρόνο με τα πειράματα που έγιναν και δυστυχώς δεν τον είχα αλλά αναγκαστικά τον έβρισκα.
Μετά από αυτό δεν νομίζω ότι θα μπορούσαμε να πούμε τίποτε άλλο.