Οκ, σωστά!![]()
γι αυτό είπα "νομίζω" ..δεν ήμουν σίγουρος. Τώρα είμαι! χεχεχε![]()
https://www.koni-suspension.co.uk/p1357165.htm
Οκ, σωστά!![]()
γι αυτό είπα "νομίζω" ..δεν ήμουν σίγουρος. Τώρα είμαι! χεχεχε![]()
https://www.koni-suspension.co.uk/p1357165.htm
αχ αχ τι να πω και εγώ με runflat σε Ε92 αν γκρινιάζεις εσύ με 5άρα
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500




παιδιά, αν καταργήσει κανείς τα runflat, δεν καταργείται αυτόματα και η ένδειξη χαμηλής πίεσης που έχει το αυτοκίνητο ...?
όχι γιατί δεν μετράει την πίεση αλλά τη διαφορά περιστροφής των τροχών για να καταλάβει ξαφνική (και μόνο) απώλεια πίεσης
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
όχι μόνο ξαφνική.. γιατί? όταν κάνεις reset, θέλει κάποια μέτρα για να ενεργοποιηθεί το σύστημα και να απομνημονευθούν οι τιμές περιστροφής.
Σε κάθε περίπτωση, οποιαδήποτε διαφοροποίηση στην περιστροφή πάνω από 20% από την αρχική, είτε συμβεί ξαφνικά, είτε μετά από 1 μήνα, (λόγω πχ μικρής απώλειας στη βαλβίδα) στους ανά άξονα τροχούς, ενεργοποιεί το μήνυμα warning. Δεν είναι απαραίτητο να είναι ξαφνική.
Πάντως ένα θεματάκι υπάρχει γενικότερα με τα runflat ... σε κάνουν να αμφισβητείς την ποιότητα συναρμολόγησης ακόμα και της Ε60 ... Μάλλον ο εφευρέτης τους δεν είχε περάσει από Ελλάδα ...