Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 33

Θέμα: Χαμηλωμα Ε90

  1. #1
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Βολος-Αθηνα
    Μηνύματα
    211
    Thanked
    140
    Rides
    1

    Προεπιλογή Χαμηλωμα Ε90

    Εχω ενα Ε90 316 2007 και θα ηθελα να το χαμηλωσω χωρις να βαλω αμορτισερ με τα μαμα τα αμορτισερ θα ηθελα να ακουσω την γνωμη σας
    ΚΩΣΤΑΣ

  2. #2
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θελεις απλα να το χαμηλωσεις ?
    Γιατι ?

  3. #3
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    θα σε αδειάσουν οι περισσότεροι εδω μέσα μιας και αυτό που θες να κάνεις δεν είναι σωστό τεχνικά...

    άσε που αφού θα λύσεις όλο το αμάξι έτσι και αλλιώς είναι κρίμα να μην αλλάξεις και τα αμορτισέρ.

    σε μένα το όλο πρότζεκτ σε 316 Ε90 είχε πάει 400 ευρώ με αμορτισέρ Performance και ελατήρια prokit Eibach

  4. #4
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Προφανως ο φιλος θελει να βελτιωσει την εμφανιση του αυτοκινητου.Μπορεις να βαλεις μονο ελατηρια και να χαμηλωσει, απλα θα χαλασουν πιο γρηγορα τα αμορτισερ και λογικα δεν θα υπαρχει σωστη συνεργασια αμορτισερ-ελατηριου.
    quattro ist fur sissies

  5. The Following User Says Thank You to savvas bmwdakias For This Useful Post:

    nikos1400 (06-12-11)

  6. #5
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο savvas bmwdakias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προφανως ο φιλος θελει να βελτιωσει την εμφανιση του αυτοκινητου.Μπορεις να βαλεις μονο ελατηρια και να χαμηλωσει, απλα θα χαλασουν πιο γρηγορα τα αμορτισερ και λογικα δεν θα υπαρχει σωστη συνεργασια αμορτισερ-ελατηριου.
    το σημαντικό είναι αυτό!
    θα έχουν διανύσει ήδη ένα μέρος της διαδρομής τους τα αμορτισέρ για να ''κάτσει'' το αμάξι πιο κάτω και αυτό συνεπάγεται πολλά, τόσο σε απόσβεση όσο και σε επαναφορά και συμπεριφορά.

  7. #6
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι χιλιομετρα εχουν τα αμορτισερ σου ; ; ;

  8. #7
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Βολος-Αθηνα
    Μηνύματα
    211
    Thanked
    140
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι χιλιομετρα εχουν τα αμορτισερ σου ; ; ;
    Έχουν 50000χιλ και θα το κάνω μόνο για θέμα εμφάνισης
    ΚΩΣΤΑΣ

  9. #8
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GANARAS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχουν 50000χιλ και θα το κάνω μόνο για θέμα εμφάνισης
    Μιας και έχεις αρκετά χλμ, θα σου συνιστούσα να περιμένεις λίγο ακόμα ώστε να αλλάξεις μια και καλή ανάρτηση και να πας στην ///Μ που κατά τη γνώμη μου είναι η χρυσή τομή μεταξύ κρατημάτων, εμφάνισης και διατήρησης του χαρακτήρα του αυτοκινήτου (γιατί πολλές αφτερμαρκετ το κάνουν εντελώς κούτσουρο με ό,τι συνεπάγεται αυτο).

    Έτσι μόνο θα κάνεις ολοκληρωμένη δουλειά σε κάτι τόσο σημαντικό όπως είναι η ανάρτηση.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  10. #9
    Εγγραφή
    26-09-10
    Μηνύματα
    264
    Thanked
    641
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    (γιατί πολλές αφτερμαρκετ το κάνουν εντελώς κούτσουρο με ό,τι συνεπάγεται αυτο).
    Bilstein B8 (με Eibach Pro) είναι πολύ κουτσουρο-συνδυασμός??
    Καλύτερα να επιλέξει κάποιος ///Μ ή Bmw Performance??

  11. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PapajimG Εμφάνιση μηνυμάτων
    Bilstein B8 (με Eibach Pro) είναι πολύ κουτσουρο-συνδυασμός??
    Καλύτερα να επιλέξει κάποιος ///Μ ή Bmw Performance??
    Tα bilstein (τα κίτρινα κυρίως) ξέρω πως είναι πολύ σκληρά αμορτισέρ, αλλά δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά για το συνδυασμό που ρωτάς.

    Μάλλον όμως θα προτιμούσα Μ ή performance, γιατί νομίζω πως θα είναι πιο μελετημένες και ισορροπημένες για τα αμάξια μας.
    Τα δεύτερα νομίζω πως είναι πιο ακριβά πάντως, άρα μάλλον στα Μ θα κατέληγα (που έχω κιόλας) από τα οποία είμαι πολύ ευχαριστημένος.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP