Οι παλαιότεροι κινητήρες είχαν περισσότερα θέματα ,γιατί είχαν πιο ευπαθείς βαλβίδες. Λόγω του ότι η βενζίνη περιείχε μόλυβδο και λίπαινε τις έδρες τους.
Μόλις βγήκε η αμόλυβδη μετά από λίγο καιρό ανασχεδιάστηκαν οι βαλβίδες για να αντέχουν σε πιο ''ξηρή'' καύση.
(άμα βάζουμε αμόλυβδη σε καρμυρατερ και του πιουμε το αίμα θα κάψει βαλβίδα)
Άρα μέχρι εδώ βγάλαμε άκυρο το επιχείρημα των κυρίων που ισχυρίζονται ότι χρειάζεται λαδάκι, γιατί το υγραέριο κάνει ξηρή καύση. Αφού και η αμόλυβδη κάνει ξηρή καύση.
Παρόλα αυτά εξακολουθούμε να έχουμε θέματα στις βαλβίδες με καψίματα.
Άρα πάλι υποψιαζόμαστε κάτι που έχει να κάνει με την φύση του αερίου και την κάυση του ,που μας χαλάει τα σχέδια...