Στο δικό μου με άζωτο στα λάστιχα (225/40/18 εμπρός και 255/35/18 πίσω) και πίεση 35 εμπρός και πίσω, απο την μπροστινό άξονα ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος (πουθενά δεν είχα μούτρα όπως και να το έβαλα) αλλά πίσω παρά τα πολύ καλά TOYO R1-R πιστευω οτι με λιγότερο πίεση (γύρω στο 30) θα ήταν πιο προοδευτικό.
Bέβαια και η κατάσταη των πίσω αμορισέρ δεν ήταν όπως μπροστά. Την προηγούμενη μέρα που το βάλαμε στο αμορτισερόμετρο έδειξε απόδοση 85% στον μπροστινό άξονα και 64% στον πίσω, είναι κι αυτό ένα θέμα.