τα κλισε του τυπου το bmw ειναι ακριβο αμαξι με εκνευριζουν..και εχεις δικιο σταματη γιατι ετσι πραγματι σκεφτονται..απο την αλλη ομως αυτη η νοοτροπια εφτασε τους ιαπωνες εκει που ειναι σημερα (προσφεροντας στο λαο τεχνολογια,μοτερικη περισσοτερο)..δηλαδη πληρως ανταγωνιστικοι σε ολες τις κατηγοριες!!!αρα ενα πισωγυρισμα για ολες τις ευρωπαικες βιομηχανιες...σε πιο pure αμαξια δεν θεωρω οτι ειναι μεμπτο απο την στιγμη που ειναι ξεχωριστο μοντελο στην γκαμα..ισα ισα ενισχυουν και την sport εικονα της εταιριας..
και θα θεσω και καποια ερωτηματα..
1) γιατι η audi κοιταει να βγαλει παλι το quattro?και γιατι συνεχεια η audi κανει αλματα σε οδικη συμπεριφορα..και οδηγικη ευχαριστηση..
2) γιατι η bmw βγαζει το 1m.. απο την στιγμη που υπαρχει το μ3??
3) γιατι η bmw παλι εβγαλε τα turbakia??μηπως για να χτυπησει τον ανταγωνισμο??
ο κοσμος πλεον δεν τρωει κουτοχορτο..και οσο παμε ζητανε ολο και παραπανω..ολοι κραζουν το πολυ βαρος-που ειναι και ρυπογονο-βενζινοφορο..αρα ενα αμαξι ελαφρυ-ευελικτο-φτηνο και παιχνιδιαρικο ειναι πολυ σοβαρη υποθεση..και πολυ εξυπνη κινηση...αρα μηπως τα στερεοτυπα πρεπει να σπασουν λιγο και οι εταιριες να βαλουν λιγο νερο στο κρασι τους και να προσφερουν κατι πραγματικα καλο....???