Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Θέμα: BMW wins carbon battle

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.940
    Thanked
    3265
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δώσε ιστορία στον λαό!
    Είμαστε στο 1998, τη χρονιά που υπογράφηκε η συμφωνία του Belfast, που η Γαλλία κέρδισε την Βραζιλία 3-0 στο παγκόσμιο κύπελλο, που ιδρύθηκε η Google, που πέθανε ο Frank Sinatra και που η Dana International από το Ισραήλ κερδίζει τη Eurovision.

    Την ίδια χρονιά, λοιπόν, o επενδυτικός όμιλος Vickers plc αποφασίζει να βγάλει τη Rolls-Royce Motors και την Bentley στο σφυρί. Βασικός διεκδικητής η BMW, που όμως χάνει τον διαγωνισμό από τη VAG που προσφέρει αρκετά περισσότερο και ζεστό cash. Οπότε και η RR περνάει στην ιδιοκτησία της VAG.

    Όμως η BMW, η οποία τα τελευταία χρόνια προμήθευε την RR με μοτέρ, κάνει μια κίνηση ματ, κατά πολλούς πουστιά, και αγοράζει τα δικαιώματα για το όνομα και το λογότυπο της RR, από την Rolls-Royce plc, τον κατασκευαστή μηχανών αεροσκαφών.

    Στη γλώσσα των αριθμών, και σύμφωνα με διάφορα sites, η BMW προσέφερε για την RR 340 εκ. λίρες, η VAG 430 εκ. λίρες, ενώ η BMW αγόρασε τα δικαιώματα από την Rolls-Royce plc για 40 εκ. λίρες.

    Προφανώς Rolls-Royce χωρίς το όνομα και το σήμα δεν υφίσταται, οπότε ο τότε CFO της BMW, ο Bernd Pischetsrieder, που είχε και την ιδέα για τα δικαιώματα του ονόματος και λογοτύπου, εκβιάζει την VAG και η τελική συμφωνία έχει ως εξής:

    Μέχρι το 2002 η BMW συνεχίζει να προμηθεύει με μοτέρ την RR, της οποία το όνομα θα χρησιμοποιεί η VAG. Από 1η Ιανουαρίου 2003, η BMW αποκτά το αποκτά το δικαίωμα να κατασκευάζει και να πουλάει νέες Rolls-Royce. Ωστόσο, το εργοστάσιο στο Crewe της Αγγλίας και το δίκτυο αντιπροσώπων παραμένουν στη VAG.

    Μέσα στα 4 αυτά χρόνια, όμως, η BMW έφτιαξε το νέο εργοστάσιο της RR στο Goodwood της Αγγλίας, μελέτησε και εξέλιξε την Phanthom και έστησε από την αρχή ένα νέο δίκτυο αντιπροσώπων. Και ουσιαστικά απέκτησε την RR, για 40 μόνο εκ. λίρες.

    Η VAG ισχυρίζεται ότι ήθελε μόνο την Bentley, για τα μάτια του κόσμου.

    Ο Bernd Pischetsrider φεύγει με τις κλωτσιές από τη BMW με την πώληση της Rover και αμέσως προσλαμβάνεται στην VAG από τον Piech, του οποίου τον θαυμασμό κέρδισε με τις αλλαξοκωλιές της Rolls-Royce.

    Και ζήσαν αυτοί καλά και 'μεις καλύτερα...

    Και τώρα πέσε για ύπνο Σπύρο, αλλιώς δε θα σου πάρω σοκολάτα αύριο. Που μου θες και ιστορία βραδιάτικα...


  2. The Following 3 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    120ie87 (01-03-12), ghost-rider (03-12-11), m-power_01 (02-12-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP