Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Θέμα: BMW wins carbon battle

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.940
    Thanked
    3265
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Διαφωνώ με το άρθρο και κάθετα και οριζόντια.

    Αυτός που έχασε από το τελευταίο πακέτο μετοχών της SGL που άλλαξε χέρια, είναι η BMW και μόνο η BMW. Και εξηγούμαι:

    Όταν λήφθηκε η απόφαση στα καταγώγια απέναντι από το Ολυμπιακό Στάδιο του Μονάχου, η BMW να επενδύσει στο Project i, το βιώσιμο σχέδιο μαζικής παραγωγής αυτοκινήτων από κάρμπον μονοκόκ σασί, με επαναστατικά υβριδικά συστήματα, έπρεπε να βρεθεί ένας συνεργάτης για την παραγωγή των σασί. Επελέχθηκε το SGL Group, ως ο πιο τεχνικά καταρτισμένος. Ένα ποσοστό του γκρουπ αγοράστηκε από την BMW, ενώ ένα δεύτερο από την Σουζάνε Κλάττεν. Τότε είναι που κατασκευάστηκε και το εργοστάσιο στην Αμερική και ξεκίνησε το όλο προτζεκτ.

    Την ίδια περίοδο άρχισαν να ξυπνάνε και οι άλλοι δύο γερμανικοί κατασκευαστές και να αναζητούν και αυτοί νέους συνεργάτες. Δυστυχώς δεν είμαι σπίτι τώρα, που έχω ονόματα, δελτία τύπου και ποσοστά (δεσμέυομαι να ανεβάσω λεπτομέριες το βράδυ). Η Μερσεντές και η VAG λοιπόν σύναψαν συνεργασίες με άλλους δύο κατασκευαστές.

    Η VAG όμως δεν αρκέστηκε σε αυτό. Έχοντας ήδη έναν δικό της στο διοικητικό συμβούλιο της SGL, άρχισε να χτυπάει και αυτή, αγοράζοντας ένα ποσοστό της εταιρίας, ενώ, τονίζω, είχε ήδη εξασφαλίσει συνεργασία με άλλο όμιλο κατασκευής κάρμπον εξαρτημάτων.

    Ο λόγος ήταν για να χτυπήσει τη BMW. Η BMW μη έχοντας άλλη διέξοδο, έπρεπε να ξοδέψει ρευστό, το οποίο σαφώς και δεν περισσεύει, για να εξασφαλίσει την SGL και να καταφέρει να κρατήσει τη VAG έξω από αυτή, γιατί η τεχνολογία και τεχνογνωσία με την SGL έχει ήδη αναπτυχθεί και επουδενεί δεν θέλουν ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής τους να αποκτήσει πρόσβαση και γιατί δεν υπάρχει άλλη εταιρία, αντίστοιχου μεγέθους, διαθέσιμη για συνεργασία.

    Επομένως, αναγκάζονται να ξοδέψουν ρευστό για να προστατεύσουν την επένδυση τους. Ρευστό, που διαφορετικά θα πήγαινε στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης.

    Αυτό είναι μεγάλη τσατσιά από την πλευρά της VAG, που με ύπουλες κινήσεις προσπαθεί να "σαμποτάρει" τους ανταγωνιστές. Ιδίως την BMW που αντικειμενικά έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα.

    Το βράδυ που θα είμαι σπίτι και θα έχω χρόνο, θα ανεβάσω τα διάφορα δελτία τύπου από BMW και VAG, και ειδικά αυτό της VΑG που ανακοινώνουν συνεργασία και κοινοπραξία με άλλον κατασκευαστή κάρμπον εξαρτημάτων. Πολύ πριν χτυπήσουν την SGL.


  2. The Following 5 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    BILL007 (01-12-11), m-power_01 (01-12-11), Monsta (01-12-11), PANOS-E60 (13-07-12), Stamatis (01-12-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    χωρίς χτυπήματα κάτω απο την μέση, ο ανταγωνισμός δεν έχει και πολύ ενδιαφέρον...
    εκτός του ότι πάντα πρέπει να πρωτοτυπεί κάποιος, πρέπει να είναι και έτοιμος για να δεχτεί και να ρίξει χτυπήματα κάτω απο την μέση...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. #3
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.940
    Thanked
    3265
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    χωρίς χτυπήματα κάτω απο την μέση, ο ανταγωνισμός δεν έχει και πολύ ενδιαφέρον...
    εκτός του ότι πάντα πρέπει να πρωτοτυπεί κάποιος, πρέπει να είναι και έτοιμος για να δεχτεί και να ρίξει χτυπήματα κάτω απο την μέση...
    H BMW έχει ιστορικά με αντίστοιχες κινήσεις. Καλύτερο παράδειγμα, είναι το πως πήρε την Rolls Royce μέσα απο τα χέρια της VAG!

  5. #4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    H BMW έχει ιστορικά με αντίστοιχες κινήσεις. Καλύτερο παράδειγμα, είναι το πως πήρε την Rolls Royce μέσα απο τα χέρια της VAG!
    Δώσε ιστορία στον λαό!

  6. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (01-12-11)

  7. #5
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.940
    Thanked
    3265
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δώσε ιστορία στον λαό!
    Είμαστε στο 1998, τη χρονιά που υπογράφηκε η συμφωνία του Belfast, που η Γαλλία κέρδισε την Βραζιλία 3-0 στο παγκόσμιο κύπελλο, που ιδρύθηκε η Google, που πέθανε ο Frank Sinatra και που η Dana International από το Ισραήλ κερδίζει τη Eurovision.

    Την ίδια χρονιά, λοιπόν, o επενδυτικός όμιλος Vickers plc αποφασίζει να βγάλει τη Rolls-Royce Motors και την Bentley στο σφυρί. Βασικός διεκδικητής η BMW, που όμως χάνει τον διαγωνισμό από τη VAG που προσφέρει αρκετά περισσότερο και ζεστό cash. Οπότε και η RR περνάει στην ιδιοκτησία της VAG.

    Όμως η BMW, η οποία τα τελευταία χρόνια προμήθευε την RR με μοτέρ, κάνει μια κίνηση ματ, κατά πολλούς πουστιά, και αγοράζει τα δικαιώματα για το όνομα και το λογότυπο της RR, από την Rolls-Royce plc, τον κατασκευαστή μηχανών αεροσκαφών.

    Στη γλώσσα των αριθμών, και σύμφωνα με διάφορα sites, η BMW προσέφερε για την RR 340 εκ. λίρες, η VAG 430 εκ. λίρες, ενώ η BMW αγόρασε τα δικαιώματα από την Rolls-Royce plc για 40 εκ. λίρες.

    Προφανώς Rolls-Royce χωρίς το όνομα και το σήμα δεν υφίσταται, οπότε ο τότε CFO της BMW, ο Bernd Pischetsrieder, που είχε και την ιδέα για τα δικαιώματα του ονόματος και λογοτύπου, εκβιάζει την VAG και η τελική συμφωνία έχει ως εξής:

    Μέχρι το 2002 η BMW συνεχίζει να προμηθεύει με μοτέρ την RR, της οποία το όνομα θα χρησιμοποιεί η VAG. Από 1η Ιανουαρίου 2003, η BMW αποκτά το αποκτά το δικαίωμα να κατασκευάζει και να πουλάει νέες Rolls-Royce. Ωστόσο, το εργοστάσιο στο Crewe της Αγγλίας και το δίκτυο αντιπροσώπων παραμένουν στη VAG.

    Μέσα στα 4 αυτά χρόνια, όμως, η BMW έφτιαξε το νέο εργοστάσιο της RR στο Goodwood της Αγγλίας, μελέτησε και εξέλιξε την Phanthom και έστησε από την αρχή ένα νέο δίκτυο αντιπροσώπων. Και ουσιαστικά απέκτησε την RR, για 40 μόνο εκ. λίρες.

    Η VAG ισχυρίζεται ότι ήθελε μόνο την Bentley, για τα μάτια του κόσμου.

    Ο Bernd Pischetsrider φεύγει με τις κλωτσιές από τη BMW με την πώληση της Rover και αμέσως προσλαμβάνεται στην VAG από τον Piech, του οποίου τον θαυμασμό κέρδισε με τις αλλαξοκωλιές της Rolls-Royce.

    Και ζήσαν αυτοί καλά και 'μεις καλύτερα...

    Και τώρα πέσε για ύπνο Σπύρο, αλλιώς δε θα σου πάρω σοκολάτα αύριο. Που μου θες και ιστορία βραδιάτικα...


  8. The Following 3 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    120ie87 (01-03-12), ghost-rider (03-12-11), m-power_01 (02-12-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP