Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
12.5:1 συμπίεση παρακαλώ το τουατάκι...
πριονάκι θα είναι. και με ούτε 1200 κιλά όπως είπε και ο νίκος, μια χαρούλα θα κάνει την δουλειά του...
υπόψιν πως αν πείς να το γδύσεις και να το κάνεις ντριφτάμαξο ή γενικά για πίστα, με πεταμένο όλο του τον εξοπλισμό, μπορεί να γίνεται και καμμιά 900 κιλάκια...


υγ. τρόμπετ απο 350Ζ άραγε θα μπορεί να χωθεί κάτω απο το καπό του???
Απαντήθηκε παρακάτω ο προβληματισμός σου.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Straight six Εμφάνιση μηνυμάτων
κοιτα επειδη αυτο που ενδιαφερει την πλειοψηφια για ενα τετοιο αμαξι ειναι η αισθηση στην οδηγηση,ναι θα συμφωνησω μαζι σου...bmw δεν θα ειναι....θα ειναι πολυ καλυτερο.....κοιτα απλα να δεις
-λογικα
- τι προκειται να γινει μεσα στις πιστες με τους μπροστοκινητους τουρμποκουβαδες.....εχει κατι καλυτερο η bmw να προτεινει στον οδηγο περα απο το πανακριβο 1μ???.......δν θυμαμαι κατι.....εσυ???? μπορει το ντιζαιν να μην λεει και πολλα,συμφωνω, αλλα λενε αλλα πραματα που το 90% τα εχουν ξεχασει.....κοιτα μην γελασουμε στις πιστες με τα μπεμπε και αυτο.....
Θα συμφωνήσω για το ότι θα γίνει το αγαπημένο των ντριφταδων

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα βγει και σε έξτρα "βασική" έκδοση, με σημαντικά μειωμένο κόστος, με μεταλλικούς τροχούς, άβαφους προφηλακτήρες, κλπ, γι'αυτούς που θα το γδύσουν με το που θα το πάρουν. Κάπου πρέπει να έχω και φωτο...
Και επίσης διάβασα ότι μπαίνει κοφτά απάνω ο wrx του Σκουμπι.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bellof-3 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραια χαρακτηριστικα... σωστη κινηση να μπορεις να το παρεις και αδειο...

ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΟ...
Κακασχημο είναι.
Έχει όμως σημασία τελικα;