Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 48

Θέμα: Υγρά φρένων!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτά και τα castrol είναι ότι καλύτερο μπορείς να βρεις
    Σπύρο με τα σωληνάκια υψηλής είναι ΟΚ ?
    Ξέρεις για πού τα θέλω, μην αγοράσω κανένα οικόπεδο μετά απο 2-3 γύρους...

    Πόσα λίτρα λές να χρειάζονται για αλλαγή ?

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παντος εμενα στον Σπανο μου ειπαν οτι μονο dot4 στο αμαξι μου....δεν ρωτησα το λογο.....
    Εχω ακουσει ομως οτι σε μερικά αμάξια το 5αρι δεν εχει δουλεψει σωστα....νομίζω λογο καποιου συστατικού που εχει μεσα....σιλικόνη???
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  3. #3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σπύρο με τα σωληνάκια υψηλής είναι ΟΚ ?
    Ξέρεις για πού τα θέλω, μην αγοράσω κανένα οικόπεδο μετά απο 2-3 γύρους...

    Πόσα λίτρα λές να χρειάζονται για αλλαγή ?
    Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα από τα υγρά. Με δυο μπουκάλια είσαι καλυμένος νομίζω.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παντος εμενα στον Σπανο μου ειπαν οτι μονο dot4 στο αμαξι μου....δεν ρωτησα το λογο.....
    Εχω ακουσει ομως οτι σε μερικά αμάξια το 5αρι δεν εχει δουλεψει σωστα....νομίζω λογο καποιου συστατικού που εχει μεσα....σιλικόνη???
    Διάβασε λίγο πιο πριν ρε τσοπάνο, όλο και κάτι θα λέει

  4. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα από τα υγρά. Με δυο μπουκάλια είσαι καλυμένος νομίζω...
    Τα δοχεία είναι των 500ml έκαστο. Λές να φτάνει 1 λίτρο για αλλαγή; Λίγο δεν είναι;

  5. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Αλλαξα τα φρενα τον 8-2010 μαζι με υγρα (MOTUL RBF 600),σωληνακια και εκανα εξαερωση με το μηχανημα στην bmw.
    Θεωρητικα μετα απο 2 χρονια τον 8-2012 πρεπει να κανω αλλαγη υγρων φρενων,ομως λογο καταθεσης πινακιδων εχω κανει λιγα χιλιομετρα (περιπου 2000) και μαλιστα,με καθολου ζορισμα στα φρενα!!!!
    Θα ηθελα την αποψη σας στα παρακατω.......

    1:Πρεπει να αλλαθνουν τα υγρα οταν κλεισουν τα 2 χρονια ή λογο της περιορισμενης χρησης μπορει ο χρονος να παραταθει;
    2:Καθε φορα που αλλαζουμε υγρα,πρεπει να γινετε εξαερωση με το μηχανημα της bmw ή μια απλη εξαερωση ειναι αρκετη;



  6. #6
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλαξα τα φρενα τον 8-2010 μαζι με υγρα (MOTUL RBF 600),σωληνακια και εκανα εξαερωση με το μηχανημα στην bmw.
    Θεωρητικα μετα απο 2 χρονια τον 8-2012 πρεπει να κανω αλλαγη υγρων φρενων,ομως λογο καταθεσης πινακιδων εχω κανει λιγα χιλιομετρα (περιπου 2000) και μαλιστα,με καθολου ζορισμα στα φρενα!!!!
    Θα ηθελα την αποψη σας στα παρακατω.......

    1:Πρεπει να αλλαθνουν τα υγρα οταν κλεισουν τα 2 χρονια ή λογο της περιορισμενης χρησης μπορει ο χρονος να παραταθει;
    2:Καθε φορα που αλλαζουμε υγρα,πρεπει να γινετε εξαερωση με το μηχανημα της bmw ή μια απλη εξαερωση ειναι αρκετη;


    1.εχουν ημερομηνια ληξης επανω?

    2.πιστευεις οτι θα αδειασει εντελως το κυκλωμα μετα το "βγαλσιμο" των παλιων?

  7. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παντος εμενα στον Σπανο μου ειπαν οτι μονο dot4 στο αμαξι μου....δεν ρωτησα το λογο.....
    Εχω ακουσει ομως οτι σε μερικά αμάξια το 5αρι δεν εχει δουλεψει σωστα....νομίζω λογο καποιου συστατικού που εχει μεσα....σιλικόνη???
    Τα dot4 με τα Dot 5 (.1 και τα δύο από όσο θυμάμαι) δεν έχουν να κάνουν τόσο με την θερμοκρασία βρασμού ή άλλες μηχανικές ιδιότητες, όσο με την βάση από την οποία έχουν φτιαχτεί.

    Και γύρω από την βάση αυτή (και τις διαβρωτικές της ιδιότητες) έχει χτιστεί όλο το σύστημα των φρένων. Μια google έρευνα μεταξύ dot4 vs dot5 θα σου δώσει πιστεύω αρκετά καλά αποτελέσματα.

    Οπότε σε θέμα αριθμού ΜΟΝΟ ΟΤΙ γράφει το ταμπελάκι επάνω. Σε θέμα ποιότητας... all that money can buy. Σε θέμα αλλαγών (προσωπικά) κάθε χρόνο.

    Ένα δύο μπουκαλάκια ξοδεύεις έτσι και αλλιώς.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  8. #8
    Εγγραφή
    20-05-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    1.586
    Thanked
    2083
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων

    1:Πρεπει να αλλαθνουν τα υγρα οταν κλεισουν τα 2 χρονια ή λογο της περιορισμενης χρησης μπορει ο χρονος να παραταθει;
    2:Καθε φορα που αλλαζουμε υγρα,πρεπει να γινετε εξαερωση με το μηχανημα της bmw ή μια απλη εξαερωση ειναι αρκετη;


    Τί διαφορά έχει μία απλή εξαέρωση με μία στο μηχάνημα της bmw?

  9. #9
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lambros46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τί διαφορά έχει μία απλή εξαέρωση με μία στο μηχάνημα της bmw?
    60 ευρώ.

  10. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    το καστρολ srf ειναι σαφως καλυτερο, εχοντας ομως τη διπλασια τιμη.

    οταν ψαχουμε για ενα υγρο φρενων κοιταζουμε τις προδιαγραφες του:

    motul rbf600:
    100% synthetic fluid, polyglycol bases.
    Dry boiling point 312 °C
    Wet boiling point 216 °C
    Viscosity at -40°C (-40°F) 1750 mm2/s
    Viscosity at 100°C (212°F) 2.5 mm2/s

    castrol srf:
    a unique silicon ester technology.
    Dry boiling point 320 °C
    Wet boiling point 270 °C
    Viscosity at -40°C (-40°F) 1200 mm2/s
    Viscosity at 100°C (212°F) 2.1 mm2/s

    βλεπουμε λοιπον οτι οι ονομαστικες θερμοκρασιες βρασμου (Dry boiling point) ειναι πολυ κοντα για τα δυο υγρα (για το νεο rbf660 μαλιστα ειναι πανω απο το καστρολ στους 325).
    αυτο που μας ενδιαφερει κυριως ειναι το Wet boiling point, διοτι το υγρο φρενων ειναι πολυ υγροσκοπικο, ετσι η υγρασια που εισερχεται στο κυκλωμα ριχνει το σημειο βρασμου του.
    εδω βλεπουμε ξεκαθαρη υπεροχη του καστρολ με μεγαλη διαφορα (54 βαθμους!)

    αν αυτο ειναι ικανο ωστε να αντισταθμισει το μεγαλο επιπλεον κοστος ειναι στην ευχερεια του καθενος να το αποφασισει.

    πρακτικα, αν αλλαζουμε υγρα πριν απο καθε εισοδο στην πιστα, τα μοτουλ ειναι ισαξια, και στο βαθος του χρονου θα μας ερθει πολυ οικονομικοτερα καθως η υγρασια δεν θα προλαβει να εισχωρησει στο κυκλωμα και να ριξει τη θερμοκρασια βρασμου τους.

    αν αλλαζουμε υγρα μια φορα το χρονο συμφερει το καστρολ διοτι θα μας δωσει την επιπλεον αποδοση για το κοστος του.

    ολα αυτα βεβαια ισχυουν σε περιπτωση που "βρασουν" τα φρενα μας.
    διαφορετικα αν τα υγρα δεν φτασουν καν αυτες τις θερμοκρασιες, δεν υπαρχει καμια διαφορα...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP