Σελίδα 2 από 8 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 73

Θέμα: VW Scirocco

  1. #11
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    AΘΗΝΑ
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    798
    Thanked
    766
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    παντως 35000 αποκλειεται. 33550 κανει το διλιτρο με τα 210 αλογα και το DSG οποτε απο 37000 και πανω εκτιμαω χωρις μεταλλικα και extra. τα 40000 δυσκολο να τα γλιτωσει καποιος. ειναι απιστευτο στην οδηγηση το εχω οδηγησει αρκετες φορες πραγματικο τρενο αλλα αυτο που με χαλαει και δεν θα δινα τοσο χρηματα ειναι οτι σε καμια 2 ετια θα εχει γινει σαν το golf θα βρωμισει ο τοπος απο δαυτο

  2. #12
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    οποιος θελει βολτα με Σιροκο....εδω....https://www.autotriti.gr/data/news/p...news/94234.asp
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  3. #13
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ωραιο εργαλειο!
    Αλλα υπερτιμημένο θα ελεγα..

  4. #14
    Εγγραφή
    27-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    63
    Thanked
    4
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spyros75 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραιο εργαλειο!
    Αλλα υπερτιμημένο θα ελεγα..
    Συμφωνω...ειναι πολλα τα λεφτα!!!

  5. #15
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ενως φιλου μου 2.0 . . .

    Καλο δεν λεω αλλα με 35 υπαρχουν επιλογες και επιλογες . . .
    Attached Images Attached Images

  6. #16
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μην ξεχνάμε επίσης, ότι το scirocco R είναι μπροστοκίνητο, σε αντίθεση με το νέο golf R που είναι τετρακίνητο, κάτι που δε μου φαίνεται λογικό, αφού σαν πιο σπορ μοντέλο το scirocco από το αδελφάκι του, θα έπρεπε να έχει και αυτό κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Επίσης, στα λεφτά αυτά παίζουν πλέον και τα wrx sti που είναι πολύ ανώτερα οδηγικά από το vw. Και κάτι ακόμη. Στο golf R, το esp δεν απενεργοποιείται πλήρως και φαντάζομαι ότι κάτι αντίστοιχο θα συμβαίνει και στο scirocco. Αν αυτό ισχύει, είναι απαράδεκτό ολίσθημα για ένα σπορ αυτοκίνητο με τέτοια ιπποδύναμη. Καλό αυτοκίνητο λοιπόν, αλλά στις ιπποδυνάμεις αυτές και στα χρηματικά ποσά των 40 περίπου χιλιάδων, δεν θα ήταν από τις βασικές μου επιλογές.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  7. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    Christos 330 (05-02-10)

  8. #17
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην ξεχνάμε επίσης, ότι το scirocco R είναι μπροστοκίνητο, σε αντίθεση με το νέο golf R που είναι τετρακίνητο, κάτι που δε μου φαίνεται λογικό, αφού σαν πιο σπορ μοντέλο το scirocco από το αδελφάκι του, θα έπρεπε να έχει και αυτό κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Επίσης, στα λεφτά αυτά παίζουν πλέον και τα wrx sti που είναι πολύ ανώτερα οδηγικά από το vw. Και κάτι ακόμη. Στο golf R, το esp δεν απενεργοποιείται πλήρως και φαντάζομαι ότι κάτι αντίστοιχο θα συμβαίνει και στο scirocco. Αν αυτό ισχύει, είναι απαράδεκτό ολίσθημα για ένα σπορ αυτοκίνητο με τέτοια ιπποδύναμη. Καλό αυτοκίνητο λοιπόν, αλλά στις ιπποδυνάμεις αυτές και στα χρηματικά ποσά των 40 περίπου χιλιάδων, δεν θα ήταν στις βασικές μου επιλογές.
    Me 30.000 ευρω φιλος μου πηρε evo 9 με 27.000 χλμ σε κατασταση βιτρινας . . .

    Υπαρχουν επιλογες απλα σκεψου το για την κινηση που θα κανεις . . .

    Μετα σκεψου και λιγο το θεμα μεταπωλησης να ειναι λιγο σβελτο και εκει
    . . .

  9. #18
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι λέτε ρε παιδιά? Πολλά τα λεφτά? Τι έπαιρνες πριν μερικά χρόνια δηλαδή? Να σας θυμήσω?

    Λοιπόν επί δραχμής ακόμα ήθελες 11-12 εκατ. για ένα Α4 1.8ΤQ και περίπου 2 εκατ λιγότερο για την απλή 1.8Τ έκδοση με τα 150 άλογα. Πως λοιπόν το Scirocco με το απίστευτο στήσιμο, το μοτέρ από S3, τη πολύ καλή ποιότητα, ξαφνικά κάνει πολλά?

    Πολλά κάνει το S3 που αν βάλεις 2-3 εξτρά φτάνει τα 60Κ και εκεί πραγματικά έχουμε ξεφύγει. Αλλά 35Κ για το "R" ή για Focus RS είναι μια χαρά λεφτά γι αυτά που παίρνεις σήμερα.

    Επίσης η VW έχει μία ολοκληρωμένη γκάμα στο συγκεκριμένο μοντέλο με το 1.4 & 2.0 που μόνο αργά δεν είναι, ενώ η τιμή του 1.4 τουλάχιστον είναι άκρως δελεαστική για entry sports coupe.

  10. #19
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην ξεχνάμε επίσης, ότι το scirocco R είναι μπροστοκίνητο, σε αντίθεση με το νέο golf R που είναι τετρακίνητο, κάτι που δε μου φαίνεται λογικό, αφού σαν πιο σπορ μοντέλο το scirocco από το αδελφάκι του, θα έπρεπε να έχει και αυτό κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Επίσης, στα λεφτά αυτά παίζουν πλέον και τα wrx sti που είναι πολύ ανώτερα οδηγικά από το vw. Και κάτι ακόμη. Στο golf R, το esp δεν απενεργοποιείται πλήρως και φαντάζομαι ότι κάτι αντίστοιχο θα συμβαίνει και στο scirocco. Αν αυτό ισχύει, είναι απαράδεκτό ολίσθημα για ένα σπορ αυτοκίνητο με τέτοια ιπποδύναμη. Καλό αυτοκίνητο λοιπόν, αλλά στις ιπποδυνάμεις αυτές και στα χρηματικά ποσά των 40 περίπου χιλιάδων, δεν θα ήταν από τις βασικές μου επιλογές.
    Αν διαβάζεις ξένο τύπο, το "R" δεν αντιμετωπίζει προβλήματα υποστροφής και το στρίψιμό του είναι υποδειγματικό. Ακολουθεί κατά πόδας το focus rs, χωρίς δράματα.

  11. #20
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν διαβάζεις ξένο τύπο, το "R" δεν αντιμετωπίζει προβλήματα υποστροφής και το στρίψιμό του είναι υποδειγματικό. Ακολουθεί κατά πόδας το focus rs, χωρίς δράματα.
    Και το rs βέβαια, μπροστοκίνητο είναι. Αλλά εγώ δεν αντιλέγω ότι έχει μια χαρά στήσιμο, απλά, πάντα η τετρακίνηση (παρά τα μερικά επιπλέον κιλά) είναι ένα πλεονέκτημα για την πρόσφυση και την αίσθηση σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα. Και όταν το λιγότερο σπορ, αλλά και φτηνότερο golf R έχει, δε μπορεί να μην έχει το αντίστοιχο scirocco. Τουλάχιστον κατά τη γνώμη μου. Για το esp του scirocco R ξέρει κανείς τίποτα?
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

Σελίδα 2 από 8 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP