Μήπως γνωρίζει κανείς τι χρειάζεται για να αλλαχτεί η μεταλλική οροφή με
γυάλινη.Αν έχει ασχοληθεί κάποιος ας βοηθήσει γιατί θα παίξει ρόλο σε
επικείμενη αγορά Ε39.Ευχαριστώ
Μήπως γνωρίζει κανείς τι χρειάζεται για να αλλαχτεί η μεταλλική οροφή με
γυάλινη.Αν έχει ασχοληθεί κάποιος ας βοηθήσει γιατί θα παίξει ρόλο σε
επικείμενη αγορά Ε39.Ευχαριστώ
Κρατα το 46αρι και ασε τις βλ@κειες ρε Νικο...
Τι άλλη λύση να βρώ ρε συ Γιάννη,σε λίγο που θα έρθει με το καλό και το
τρίτο δεν θα χωράμε όσο καλή θέληση και να έχουμε..Απλά δεν χωράν 3
καθισματάκια στο πίσω κάθισμα του 46...
S8N (26-11-11)
1ον ολοκληρη την κασσετα της ηλιοροφης μαζι με την οροφη.
2ον καλα τα λεει ο Γιαννης Νικο.απ τα λεγομενα σου καταλαβαινω οτι πας σε καποιο παλιο Ε39 (εφοσων εχει μεταλικη οροφη)για ποιο λογο να μπεις σε τετοιες περιπετειες?και μην μου πεις οτι το αμαξι ειναι χαρτι με 50000χλμ το εχει ενας παππους 90 χρονων που το πηρε καινουριο και πηγαινε μονο ως το διπλανο χωριο και γυριζε.γνωριζεις πολυ καλα οτι θα μπεις σε αλλους μπελαδες συμαζεματα σερβις και διαφορα αλλα.γιατι να μπεις σε αυτη τη διαδικασια?
nikos valvetronic (25-11-11)
Νικο μεχρι να ερθει με το καλο το 3ο το μωρακι θα μεγαλωσει και αλλο το 1ο και δε θα χρειαζεται καθισματακι!
Κανε λιγες υποχωρησεις στην αρχη!
Θα δωσεις το αμαξι σου που ειναι τελειο και το ξερεις για να παρεις ενα αγνωστου ταυτοτητος και μια 5ετια παλιοτερο?
Δεν θα το εκανα...
Διαλεγεις και παιρνεις...
120ie87 (28-11-11), kplc16 (26-11-11), nikos valvetronic (25-11-11)
καταλαβαίνω ότι οι περισσότεροι έχετε ιδιαίτερη αγάπη στο Ε46, αλλα ο άνθρωπος μίλησε για Ε39, όχι για φιατ
το Ε39 είναι μια κλάση πάνω απο το Ε46 και η διαφορά του σε βάρος είναι ελάχιστη...είναι όχημα με τα όλα του
αν είναι καλοσυντηρημενο δεν έχει να φοβηθεί τίποτα
η μεταλλική οροφή δε λέει τίποτα για την ηλικία του, είναι απλά επιλογή εξοπλισμού
giannis_compact (25-11-11), nikos valvetronic (27-11-11), S8N (26-11-11), zaharias (26-11-11)
Δε διαφωνω πουθενα!!![]()
Και γω τωρα αν διαλεγα αυτοκινητο και ημουν μεταξυ Ε39 και Ε46 και ηθελα χωρους θα πηγαινα στο Ε39 με κλειστα τα ματια!
Αλλα...
Οταν καποιος προ 2-ετιας,3-ετιας εχει αγορασει ενα Ε46 για παραδειγμα 25 χιλιαδες ευρω ειναι αμαρτια να το δωσει σημερα 7 και 8 για να παει σε κατι παλιοτερο 3-4-5 χρονια!
Αυτο βεβαια ειναι η αποψη μου και δεν προσπαθω να αλλαξω τη γνωμη του Νικου,αυτα του τα χω πει και απο κοντα και τονιζω οτι συμφωνω στο Ε39 ως προς χωρους κτλ κτλ!
Αλλα εγω δε θα το εκανα ειδικα στους καιρους που διανυουμε γιατι θα εχανα αρκετα λευτα!
Νικο εσυ ξερεις φιλαρακι βαλτα κατω και αν βρεις να δωσεις το 46 σε λογικη τιμη καντο αφου σε ξερω οτι εχεις κολλησει με το Ε39
Ως προς το αλλο θεμα Νικο και γω θα αλλαζα τη λαμαρινενια οροφη με γυαλινη (αν και δε με χαλαει και με λαμαρινα) και δεν ειναι κατι τραγικο να γινει!
nikos valvetronic (27-11-11), stefm5 (25-11-11), zaharias (25-11-11)
αν κοιτάξει να πάρει ένα facelift 2001-2003, νομίζω θα είναι μια χαρα...χωριά που τα χαρίζουν στην κυριολεξία
παράδειγμα το 525d που έδωσε ο individual σε τιμή απίστευτη...
Καταρχήν συμφωνώ σε όλα όσα έχει πει παραπάνω ο stefm5.
Άλλο Ε46 και άλλο Ε39, και τα δυο έχουν καλά και κακά αλλά είναι τελείως διαφορετικές κατηγορίες!!!
Τώρα στο θέμα του φίλου, πρέπει να αλλάξεις ολόκληρη την κασέτα, εδώ θέλω να σου πω ότι το πρώτο μου Ε39 ήταν με μεταλλική και αυτό που έχω τώρα είναι με γυάλινη!
Μπορώ να σου πω καλύτερα η μεταλλική από την γυάλινη για τον εξής απλό λογο κατά τη γνώμη μου.
Όταν θέλεις να την ανοίξεις στη λοξή της μορφή / και όχι ολόκληρη πρέπει να σύρεις ελαφρώς την μέσα οροφή (ταπετσαρία) περίπου 10cm, γιατί αν ξεχαστείς υπάρχει κίνδυνος να σπάσεις κάτι πλαστικά αυτάκια που κάνουν αυτή τη δουλειά (κόστος επισκευής 100-150 €).
Άρα όταν την έχεις στη λοξή της μορφή πάντα θα είναι ανοιχτή και η ταπετσαρία κάτι που κάποιες φορές είναι ενοχλητικό