Σελίδα 7 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 84

Θέμα: Προτασεις για μικρο πετρελαιοκινητο

  1. #61
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμπειρία από κόρσα έχω μόνο από έναν πολύ καλό φίλο, ο οποίος το πήρε κούτα 15.000¤ το 2006 κ το πούλησε άρον άρον 1,5 χρόνο μετά μιας κ είχε περάσει περισσότερο χρόνο επάνω στην καρότσα της Ελπα παρά στους δρόμους.
    1.200cc 4ος/2006 72.000 χλμ εκτος απο εναν θερμοστάτη δεν εχει κανει κιχ χτυπα ξύλο. Και καίει και λιγότερο απο του Γιαννη το iQ που ταχα μου λεει οτι η γυναικα του εχει βαρύ πόδι !!

    ps.Δεν λεει οτι δεν ξερει να οδηγει στην γυναικα του τα ριχνει...

  2. The Following User Says Thank You to Konstantinos E60 For This Useful Post:

    Ptboul (23-11-11)

  3. #62
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    - Να ανοιξουμε ενα νεο νημα περι συντηρησης των diesel ? -

  4. #63
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Για μια φορά θα συμφωνήσω με τον Πετράν στο 100%

    Όσο για την απόσβεση του πετρελαίου, αυτή εξαρτάται από διάφορους παράγοντες και αν το ψάξουμε σε βάθος ειδικά για μεγαλύτερα αμάξια με νορμάλ Km/χρόνο (12-15Κ), θα διαπιστώσουμε ότι το κέρδος δεν είναι τόσο σημαντικό σε σχέση με μια βενζινοκίνητη έκδοση.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  5. #64
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Konstantinos E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    1.200cc 4ος/2006 72.000 χλμ εκτος απο εναν θερμοστάτη δεν εχει κανει κιχ χτυπα ξύλο. Και καίει και λιγότερο απο του Γιαννη το iQ που ταχα μου λεει οτι η γυναικα του εχει βαρύ πόδι !!

    ps.Δεν λεει οτι δεν ξερει να οδηγει στην γυναικα του τα ριχνει...
    ρε αυτο εχει κανει 27000χλμ μεσα σε 1,5 χρονο.....και εγω ζητημα να εχω κανει τα 3000χλμ

    Γαμτ@$@% παλι τρέχει και δε το ειχα πάρει ειδηση....θα το σκίσει κι αυτό
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  6. #65
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και μην ξεχνάτε οτι η πλειοψηφία των μαστόρων/αντιπροσωπειών είναι άσχετες σε θέματα diesel

    σε κορυφαία και πολυεθνική αντιπροσωπεία που δούλευα τα περισσότερα προβλήματα ήταν σε τρόμπες πετρελαίου τις οποίες για επισκευή τις στέλναμε σε τρομπά!!!

    αλλά και σε τελευταίας γενιας common rail συστήματα ψεκασμού είχαμε θέματα με τις ποιότητες πετρελαίου και τα ηλεκρονικά μπεκ ψεκασμού
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Cobalt : 23-11-11 στις 10:51

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    Panos 316T (24-11-11), Ptboul (23-11-11)

  8. #66
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για μια φορά θα συμφωνήσω με τον Πετράν στο 100%

    Όσο για την απόσβεση του πετρελαίου, αυτή εξαρτάται από διάφορους παράγοντες και αν το ψάξουμε σε βάθος ειδικά για μεγαλύτερα αμάξια με νορμάλ Km/χρόνο (12-15Κ), θα διαπιστώσουμε ότι το κέρδος δεν είναι τόσο σημαντικό σε σχέση με μια βενζινοκίνητη έκδοση.

    και μπορει να ειναι και αντιστροφο απο οτι νομιζουμε κιολας.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  9. #67
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδες, επειδη το νημα το ανοιξα εγω (οχι οτι ειναι δικο μου κιολας ), μιλαμε για χρηση περι των 26-30.000 χλμ τον χρονο.

    Ακομη, ας μου λυσει καποιος την απορια γιατι στας ευρωπας - εχω την αισθηση οτι - κυκλοφορουν περισσοτερα diesel αντι βενζινας
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ntinos : 23-11-11 στις 11:06

  10. #68
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδες, επειδη το νημα το ανοιξα εγω (οχι οτι ειναι δικο μου κιολας ), μιλαμε για χρηση περι των 26-30.000 χλμ τον χρονο.

    Ακομη, ας μου λυσει καποιος την απορια γιατι στας ευρωπας - εχω την αισθηση οτι - κυκλοφορουν περισσοτερα diesel αντι βενζινας
    ακριβως για αυτο, και προφανως υπαρχουν και επαγγελματιες για το θεμα 'υποστηριξη'
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  11. #69
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Να ένα άρθρο (έχει μέσα και το κόρσα) που συγκρίνει κόστος χρήσης σε βάθος 5 ετιας για βενζίνη - πετρέλαιο - γκάζι. (Όσο αντικειμενικό μπορεί να είναι)

    https://www.autotriti.gr/data/magazi...hema/39213.asp
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    ntinos (23-11-11), Panos 316T (24-11-11)

  13. #70
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στο κείμενο εχει τις πραγματικές καταναλώσεις που πέτυχε το περιοδικό και στο υπογραμμισμένο τετράγωνο με τα specs εχει τις εργοστασιακές....Μια χαρα ειμαι εγω.....


    https://www.autotriti.gr/data/news/p...ews/102855.asp


    smart fortwo 1,0 71 PS mhd

    - Τιμή από: 12.250 ευρώ - Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
    Σε χαμηλά επίπεδα κινήθηκε η κατανάλωση καυσίμου και του smart fortwo στην έκδοση με τον ατμοσφαιρικό 1.000άρη κινητήρα των 71 ίππων. Το αποτέλεσμα της μέτρησής μας έδειξε ότι, για τα 101,2 χιλιόμετρα κίνησης εντός πόλεως που κατέγραψε το trip computer του αυτοκινήτου, το λιλιπούτειο smart απαίτησε 6,15 λίτρα καυσίμου. Αυτό συνεπάγεται με 6,1 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ., ένα νούμερο που σε σχέση με το εργοστασιακό είναι μεν αυξημένο, όμως παρΆ όλα αυτά θεωρείται μια πολύ καλή επίδοση για μοντέλο πόλεως. Φυσικά, όπως συνέβη και με το 500 0,9 που διέθετε αντίστοιχο σύστημα, ο εκάστοτε οδηγός του smart fortwo είχε ενεργοποιημένο το σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης/ απενεργοποίησης (start & stop) του κινητήρα.


    Chevrolet Spark 1,0

    - Τιμή από: 8.980 ευρώ - Τέλη κυκλοφορίας: 95,2 ευρώ
    Το Chevrolet Spark το μοναδικό με 4κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα της δοκιμής μας, διακρίνεται για τη νεανική του εμφάνιση, τους καλούς χώρους, αλλά και την καλορυθμισμένη ανάρτησή του. Στη δοκιμή οικονομίας μας, με το μοντέλο της Chevrolet διανύσαμε 104,3 αστικά χιλιόμετρα και το ρεζερβουάρ για να ξαναγεμίσει ύστερα από τη διαδρομή μας, απαίτησε 6,84 λίτρα καυσίμου. Αυτό συνεπάγεται 6,6 λτ. ανά 100 χλμ. αστικής κίνησης και είναι ίδιο με το εργοστασιακό νούμερο κατανάλωσης που δίνει η μάρκα για την μέση κατανάλωση εντός πόλεως. Σε συνδυασμό μάλιστα με το ρεζερβουάρ των 35 λίτρων, η αυτονομία που εξασφαλίζει το Spark στον ιδιοκτήτη του φτάνει στα 530 αστικά χιλιόμετρα.


    Suzuki Alto 1,0

    - Τιμή από: 9.580 ευρώ - Τέλη κυκλοφορίας: 82,4 ευρώ
    Στο Alto, η δοκιμή οικονομίας μας ολοκληρώθηκε, με το μοντέλο της Suzuki να καταγράφει ελαφρώς χαμηλότερη επίδοση κατανάλωσης από τη μέση τιμή που δίνει η εταιρεία στην αστική μέτρηση. Συγκεκριμένα, για τα 101,9 χιλιόμετρα που διένυσε, το Alto απαίτησε μόνο 5,42 λίτρα καυσίμου που ισούται με 5,3 λτ. βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα (5,5 λτ. δίνει το εργοστάσιο). Υπεύθυνος για αυτό το νούμερο ήταν ο μικρών διαστάσεων 3κύλινδρος κινητήρας των 73 δυναμομετρημένων ίππων, αλλά και το περιορισμένο βάρος των 892 κιλών του αυτοκινήτου. Από πλευράς αυτονομίας, με ένα πλήρες γέμισμα του ρεζερβουάρ των 35 λίτρων, το Alto μπορεί να διανύσει 660 χιλιόμετρα σε συνθήκες κίνησης εντός πόλεως, με βάση πάντα τα δεδομένα της μέτρησής μας


    Toyota Aygo 1,0

    - Τιμή από: 8.490 ευρώ - Τέλη κυκλοφορίας: 84 ευρώ
    Το Toyota Aygo είναι ένα ακόμη μοντέλο που με τον οικονομικό του κινητήρα, το σωστής κλιμάκωσης κιβώτιο και το περιορισμένο του βάρος, είναι σε θέση να προσφέρει στον ιδιοκτήτη του πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Αυτό επιβεβαιώθηκε και στη δοκιμή οικονομίας μας, εκεί όπου το Aygo ήταν μια ακόμη από τις ευχάριστες εκπλήξεις της μέτρησής μας. Για τα 105,2 χιλιόμετρα λοιπόν που διάνυσε εντός πόλεως, το μίνι μοντέλο της Toyota απαίτησε 5,89 λίτρα καυσίμου, κάτι που συνεπάγεται με 5,6 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Και εδώ λοιπόν, η μέτρησή μας απέδειξε ότι τα νούμερα των εργοστασίων δεν είναι πάντα ουτοπικά και μπορούν να επιτευχθούν στην πράξη, αφού στο Aygo η μέση κατανάλωση εντός πόλης που δίνει η Toyota είναι 5,5 λτ./100 χλμ.


    Daihatsu Cuore 1,0

    - Τιμή από: 10.850 ευρώ - Τέλη κυκλοφορίας: 83,2 ευρώ
    Το Daihatsu Cuore, με τον οικονομικό 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα του και το βάρος των μόλις 846 κιλών, μας εντυπωσίασε με τη χαμηλή του κατανάλωση, αφού για τα 101,7 χιλιόμετρα αστικής διαδρομής που κατέγραψε ο χιλιομετρητής του, απαίτησε μόλις 4,61 λίτρα βενζίνης. Αυτό συνεπάγεται με 4,5 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. και σε σχέση με την εργοστασιακή τιμή των 5,5 λτ. ανά 100 χλμ. αστικής διαδρομής, βλέπουμε ότι στη μέτρησή μας καταγράψαμε 1 λτ. λιγότερο ανά 100 χλμ.! Με βάση μάλιστα αυτή μας τη μέτρηση και με το ρεζερβουάρ των 36 λίτρων, το Cuore εμφανίζει και μια πολύ μεγάλη αυτονομία χιλιομέτρων ανά γέμισμα (800 χλμ.) κινούμενο σε καθημερινές συνθήκες κίνησης.


    Fiat 500 0,9 TwinAir

    - Τιμή από: 13.750 ευρώ - Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
    Το Fiat 500 της μέτρησής μας διέθετε το πλέον πρόσφατο μοτέρ στη γκάμα, τον προηγμένο δικύλινδρο TwinAir των 875 κ.εκ. Ο κινητήρας αυτός με τη βοήθεια και του turbo, έχει πολύ καλή απόδοση και παράλληλα, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Αυτό, επιβεβαιώθηκε και στη μέτρησή μας, εκεί όπου το 500 για τα 103,7 χιλιόμετρα που καταγράφηκαν στο χιλιομετρητή του, απαίτησε 5,85 λίτρα καυσίμου (5,6 λτ./100 χλμ.). Φυσικά, για την επίτευξη αυτού του νούμερου, ο οδηγός του αυτοκινήτου εκμεταλλεύτηκε όλα τα συστήματα που υπάρχουν και έτσι, τόσο το Start&Stop, όσο και το πρόγραμμα ECO (περιορίζει τη ροπή στα 100 Nm στις 1.750 σ.α.λ.), ήταν ενεργοποιημένα καθΆ όλη τη διάρκεια της μέτρησης


    Με οικονομικοτατη οδηγηση...κατι που εμεις σπανια κανουμε
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Z4 DCT : 24-11-11 στις 07:41
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  14. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Panos 316T (24-11-11)

Σελίδα 7 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP