Και το 8αρι βγηκε σε 840 και 850 απλο.
12 κυλινδρο κουπε ομως η πενβε δεν ξαναβγαλε.
m6
850csi
κανενα απο τα δυο
Και το 8αρι βγηκε σε 840 και 850 απλο.
12 κυλινδρο κουπε ομως η πενβε δεν ξαναβγαλε.
Eleni (23-11-11)
stefm5 (22-11-11)
έτσι είναι
γι αυτό και ψηφίζω Μ6
εκείνη την εποχή η πενβέ είχε δώσει τον εκπληκτικό 12κύλινδρο με 627 άλογα στην μακλάρεν...ήταν κουλό που έβαλε σε τέτοιο αμάξωμα 2βάλβιδο κινητήρα με 299 άλογη
ακόμη και ως ση εσ αη, η δύναμή του ήταν μικρή σε σχέση με τον κυβισμό του και το βάρος του
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stefm5 : 22-11-11 στις 21:45
Ναι φιλε εξαρτάται τι θες να εχεις μου λες για v12 της μακ λαρεν Εγω θα σου πω για καλυτερο v12 της φερραρι ακομη και χρονια μετέπειτα ξερης τι σου δινη ο κατασκευαστής στα 100.000 χιλιομετρα?? Αλλαγη μπλοκ κινητήρα ολόκληρου το δικαιολογη φαντάσου και το δικο μου το 850CSÌ εχω 241.000 και κατι ψιλα και ακομη στρώνη συμπίεση 11το max ακομη στρωνη.
Ξερεις γιατί?????
Γιατι οι ιταλοί και οι μακ λαρρεν ξεζουμίζουν το κύλινδρο σε συμπίεση-στροφές γιαυτο εχουν τα 600 και 800 αλογα στα κυβικα αυτα σε βε 12.
Εγω παραμένω πιστός στο κατασκευαστή Μ με 1 προγραμματάκι ειμαι οκ.
Ξερεις οταν δημιουργησε η μπ εμ β το 850CSÌ για πρώτη φορά τι δήλωσε ? Το ABSOLUTE DRIVING MACHINE δεν δηλωσε το γρηγωρότερο αλλα το ΑΠΌΛΥΤΟ μηχάνημα οδήγησης συμπεριλαμβανομένου το οτι διαθέτη γρήγορη οδήγηση , το γρηγωρότερο με το ΑΠΟΛΥΤΟ υπαρχη διαφορά.