Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 38

Θέμα: ess vs asa vs s62

  1. #21
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμπληρωματικα

    Τομη ενος twin screw η κοχλιοφορου


    Tομη του rotrex και συγκεκριμενα της σειρας C. Παρατηρησε το πλανητικο του στο βαθος που δεν γραναζωτο αλλα λειο.

    Ενας asa ειναι ιδιος με τον rotrex μονο που το πλανητικο του ειναι κανονικα με γραναζια. Δεν βρηκα εικονα, αν googlαρεις παντως θα βρεις πολλα πραγματα για τη λειτουργια τους.

  2. The Following 7 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (22-11-11), bill_m3 (22-11-11), Dimzan (06-12-11), GiannisRob (22-11-11), Kostas_1 (22-11-11), Panos 316T (23-11-11), stefm5 (22-11-11)

  3. #22
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...άρα ως πρώτο συμπέρασμα έχουμε ότι οι νορβηγοί δουλεύουν χαμηλά και οι γερμανοί ψηλά
    Με τους σωστούς εκκεντροφόρους (και το αντίστοιχο fine tunning στο πρόγραμμα) κι οι Νορβηγοί ράβουν και ψηλά (και πάνω απ'το όριο των RPM)
    Σε μια ευκαιρία που θα συναντηθούμε μπορείς να το δείς και live.

    Μια υπενθύμιση σε περίπτωση που σε κάποιους έχει ξεχαστεί:
    Με κομπρεσαρισμένο Μ54Β.. μπορείς να έχεις παραπλήσια ισχύ με τον κινητήρα του Μ5 (Ε39), σαφώς πολύ καλύτερη ροπή παντού, με λιγότερη κατανάλωση βενζίνης και 2 λιτρη φορολογική και ασφαλιστική αντιμετώπιση...
    Το οτι μπορείς δεν σημαίνει οτι πρέπει και να το κάνεις, αλλά αν θές, μπορείς.
    Στο Μ5 δεν γίνεται γιατί ο οκτακύλινδρος βγάζει μάτι.

    Το δικό μου πάντως το έχω δηλωμένο ότι είναι. Μήπως έκανα λάθος ?

  4. The Following 10 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    Akis 330Ci (11-06-12), BILL007 (23-11-11), bill_m3 (22-11-11), deepBLUE (22-11-11), ghost-rider (22-11-11), Kostas_1 (22-11-11), Nick bmwlover (22-11-11), Panos 316T (23-11-11), stefm5 (22-11-11), zaharias (22-11-11)

  5. #23
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    η φορολογική αντιμετώπιση είναι που με προβληματίζει...

    ένα επιπλέον στοιχείο είναι ότι το Μ5 θα ζυγίζει περίπου 150-200 κιλά περισσότερο από το κομπρεσσορ

  6. #24
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με τους σωστούς εκκεντροφόρους (και το αντίστοιχο fine tunning στο πρόγραμμα) κι οι Νορβηγοί ράβουν και ψηλά (και πάνω απ'το όριο των RPM)
    Σε μια ευκαιρία που θα συναντηθούμε μπορείς να το δείς και live.

    Μια υπενθύμιση σε περίπτωση που σε κάποιους έχει ξεχαστεί:
    Με κομπρεσαρισμένο Μ54Β.. μπορείς να έχεις παραπλήσια ισχύ με τον κινητήρα του Μ5 (Ε39), σαφώς πολύ καλύτερη ροπή παντού, με λιγότερη κατανάλωση βενζίνης και 2 λιτρη φορολογική και ασφαλιστική αντιμετώπιση...
    Το οτι μπορείς δεν σημαίνει οτι πρέπει και να το κάνεις, αλλά αν θές, μπορείς.
    Στο Μ5 δεν γίνεται γιατί ο οκτακύλινδρος βγάζει μάτι.

    Το δικό μου πάντως το έχω δηλωμένο ότι είναι. Μήπως έκανα λάθος ?

    θα χαρώ να το δω από κοντά

    αυτό που θα με χαλούσε αρκετά είναι ενδεχόμενο κρέμασμα ψηλά

  7. #25
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    η φορολογική αντιμετώπιση είναι που με προβληματίζει...
    το μονο που μπορει να σε προβληματιζει σε μια τετοια συγκριση και, μονο στον ταλαιπωρο τουτο τοπο.

    διαφορετικα δεν υπαρχει καμια επαφη, σα να συγκρινουμε τη π@@τσα με τη βουρτσα...

  8. #26
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    το μονο που μπορει να σε προβληματιζει σε μια τετοια συγκριση και, μονο στον ταλαιπωρο τουτο τοπο.

    διαφορετικα δεν υπαρχει καμια επαφη, σα να συγκρινουμε τη π@@τσα με τη βουρτσα...
    αυτός είναι ο λόγος που τελευταία στιγμή δεν πήρα ορίτζιναλ το Μ5

  9. #27
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...ένα επιπλέον στοιχείο είναι ότι το Μ5 θα ζυγίζει περίπου 150-200 κιλά περισσότερο από το κομπρεσσορ
    Δεν ξέρω πόσο παραπάνω ζυγίζει το μοτέρ το 8κύλινδρο σε σχέση με το 6κύλινδρο, πάντως το κιτ της ESS ζυγίζει 25kg απο μόνο του.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...αυτό που θα με χαλούσε αρκετά είναι ενδεχόμενο κρέμασμα ψηλά
    Στην δική μου "εφαρμογή" (με εκκεντροφόρους Schrick και όχι ESS) κρέμασμα ψηλά δεν υπάρχει, το αντίθετο μάλιστα. Βέβαια ο κόφτης στροφών είναι στις 6900. Αν μπορούσα να σηκώσω 7500 RPM...

  10. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    stefm5 (22-11-11)

  11. #28
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτός είναι ο λόγος που τελευταία στιγμή δεν πήρα ορίτζιναλ το Μ5
    για να καταλαβουμε ποσο μεγαλη ειναι η μ@@@@κια του νομοθετη.

    μεχρι περσι μπορουσε καποιος να απολαυσει ενα ονειρο εστω 2ο, 3ο, 4ο, 5ο χερι.
    με τη φυσιολογικη απαξιωση λογω παλαιοτητος πολλα καλα αυτοκινητα βρηκαν σπιτι και εκαναν ευτυχισμενους τους οδηγους τους.

    Μια Μ5 Ε39, υπεραυτοκινητο αλλοτε και τωρα, κοστιζει πλεον οσο ενα κορυφαιο vw polo, εχοντας βεβαια αυξημενο κοστος καυσιμου και συντηρησης.

    πραγμα που σημαινει οτι το κρατος θα κερδιζε περισσοτερα αν δεν τιμωρουσε τα μεγαλα κυβικα.

    αλλα συμφωνα με τη λογικη (; ) της χουντας ο ιδιοκτητης ενος αυτοκινητου 10ετιας ειναι πλουσιος, ενω αυτος που αγοραζει ενα καινουργιο ισης εμπορικης αξιας ειναι φτωχος...
    χαχαχαχαχα
    ζωα...

    τεσπα, τα εχουμε ξαναπει αυτα, υπομονη παιδια, θα περασει κι αυτο...

  12. The Following 5 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    bill_m3 (22-11-11), Nick bmwlover (22-11-11), stefm5 (22-11-11), Vasilis (22-11-11), zaharias (22-11-11)

  13. #29
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    για να καταλαβουμε ποσο μεγαλη ειναι η μ@@@@κια του νομοθετη.

    μεχρι περσι μπορουσε καποιος να απολαυσει ενα ονειρο εστω 2ο, 3ο, 4ο, 5ο χερι.
    με τη φυσιολογικη απαξιωση λογω παλαιοτητος πολλα καλα αυτοκινητα βρηκαν σπιτι και εκαναν ευτυχισμενους τους οδηγους τους.

    Μια Μ5 Ε39, υπεραυτοκινητο αλλοτε και και τωρα, κοστιζει πλεον οσο ενα κορυφαιο vw polo, εχοντας βεβαια αυξημενο κοστος καυσιμου και συντηρησης.

    πραγμα που σημαινει οτι το κρατος θα κερδιζε περισσοτερα αν δεν τιμωρουσε τα μεγαλα κυβικα.

    αλλα συμφωνα με τη λογικη (; ) της χουντας ο ιδιοκτητης ενος αυτοκινητου 10ετιας ειναι πλουσιος, ενω αυτος που αγοραζει ενα καινουργιο ισης εμπορικης αξιας ειναι φτωχος...
    χαχαχαχαχα
    ζωα...

    τεσπα, τα εχουμε ξαναπει αυτα, υπομονη παιδια, θα περασει κι αυτο...
    δε μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο...οι άνθρωποι είναι ηλίθιοι

    για το Μ5 ακόμη και τα παράλογα τέλη θα πλήρωνα
    αλλά έλεος με τα γαμωτεκμήρια

    υπομονή δυστυχώς

  14. #30
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αλλά έλεος με τα γαμωτεκμήρια
    ειναι μαχητα...

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP