Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 38

Θέμα: ess vs asa vs s62

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-10-11
    Μηνύματα
    230
    Thanked
    248
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα παντα μπορουν να γινουν,τιθεται θεμα ομως με την αξιοπιστια αν ανεβουν τα αλογα πολυ.
    Ενα κομπρεσσερ παντως ειναι πιο φτηνο,πολυ πιο αξιοπιστο και αρκετα ευκολοφορετο.
    Με 310 320 αλογατα πιστευω θα σου αρεσει αρκετα το Ε39 χωρις να ειναι καθολου πιεσμενο το μοτερ.
    Η G Power χρησιμοποιει κομπρεσσερ αφοβα σε πολυ πιο περιεργα μοτερ και δηλωνει τρελλη αξιοπιστα στα 600+ αλογα.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to race850i For This Useful Post:

    BILL007 (22-11-11), stefm5 (22-11-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Wink

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ό,τι κάνω το κάνω για προσωπική μου ικανοποίηση

    οπότε το θέμα έχει ως εξής: υπάρχει διαφορετική λειτουργία μεταξύ ess και asa και θα ήθελα να ξέρω από τους γνώστες περισσότερες λεπτομέρειες...τέλος αν ο κομπρέσσορας μπορεί να αγγίξει τις επιδόσεις ενός s62

    όταν λοιπόν θέλω να αποφασίσω τί να διαλέξω δεν καταλαβαίνω που είναι το 'άκυρο'...συγνώμη κιόλας που έθεσα το θέμα
    Λοιπόν πάμε ένα ένα.Δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης.Κουβέντα κάνουμε

    Άλλωστε για εμένα προσωπικά το θέμα έχει πάρα πολλές παραμέτρους.

    Ο S62 είναι γνωστό αξιόπιστο ατμοσφαιρικό μοτέρ με 408 ουκ ολίγα άλογα.

    Το κιτ της ESS προσφέρει και αυτό στο stage 2 450 αν θυμάμαι καλά.

    Ο κομπρέσσορας της ASA (τέτοιους χρησιμοποιεί και η G-power) είναι πάλι στα ίδια ανάλογα που θες να παίξεις σε πιέσεις.

    Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ένα κλειστό ατμοσφαιρικό μοτέρ με οποιαδήποτε βελτίωση σε θέμα αξιοπιστίας και αντοχής.

    Γι'αυτό κιόλας μίλησα περι "άκυρου".

    Στα άλογα τα ίδια θα είναι πάνω κάτω σε απόδοση στο δρόμο.Διαφορά θα δεις μόνο σε κόντρα (γι'αυτό μίλησα για το γείτονα ),αν το ένα είναι 420 και το άλλο 450...

    Συν ότι στην βελτίωση πάντα πρέπει να είσαι στην τσίτα.Οσο καλό όσο χρυσό και να είναι το κιτ,κάτι θα βγει...

    Τώρα πάμε στο χρηματικό που μάλλον ενδιαφέρει περισσότερο.
    Αν βάλεις κάτω τα λεφτά για το κιτ και τα λεφτά για το μοτέρ ///Μ, στα ίδια είσαι σαν αγορά.
    Σαν αναλώσιμα και συντήρηση το ///Μ θα κοστίσει λίγο παραπάνω,αλλά το κεφάλι σου θα είναι ήσυχο.
    Δεν ξέρω,αλλά η λογική μου πλέον είναι καλύτερα κάτι παραπάνω και ησυχία,παρά λίγο φτηνότερα και συνεχώς στην μπρίζα (σε όλα τα θέματα)

    Προσωπική μου άποψη,καλύτερα η ατμόσφαιρα όταν η διαφορά δεν είναι χαοτίκη

    Για τα κιτάκια της ESS υπάρχουν πολλά παιδιά που φοράνε σε 3λιτρο ήδη,για παράδειγμα ο Bαγγέλης κατα φόρουμ DeepBlue καθώς και αρκετοί ακόμα.Οπότε μπορούν να σου πουν περισσότερα για αυτό το κιτ.

    Υ.Γ Οι περισσότεροι έβαλαν τα κιτ,όταν τα μοτέρ ///Μ (τύπου S62,S54) ήταν απλησίαστα!Ας το κρατήσουμε και αυτό στο μυαλό μας...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο race850i Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα παντα μπορουν να γινουν,τιθεται θεμα ομως με την αξιοπιστια αν ανεβουν τα αλογα πολυ.
    Ενα κομπρεσσερ παντως ειναι πιο φτηνο,πολυ πιο αξιοπιστο και αρκετα ευκολοφορετο.
    Με 310 320 αλογατα πιστευω θα σου αρεσει αρκετα το Ε39 χωρις να ειναι καθολου πιεσμενο το μοτερ.
    Η G Power χρησιμοποιει κομπρεσσερ αφοβα σε πολυ πιο περιεργα μοτερ και δηλωνει τρελλη αξιοπιστα στα 600+ αλογα.
    Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω.Με διαφοροποίηση ότι δήλωνει όπως είπες φίλε race.Δυστηχώς δεν είναι αξιόπιστα τα g-power απ'αυτά που διαβάζω σε φόρουμ του εξωτερικού.Το θέμα g-power μου άρεσε πολύ,δυστηχώς όμως μάπα το καρπούζι.Γιατί με την αύξηση της ιπποδύναμης τους ξέφυγε το θέμα της μετάδοσης και εκεί έγινε το μπαμ και όχι μονο...



    ->Αυτή είναι η δική μου άποψη.Δεν είναι αλάθητη,όπως τίποτε σε αυτό τον κόσμο.<-
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 22-11-11 στις 13:00



  4. The Following 3 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    deepBLUE (22-11-11), Kostas_1 (22-11-11), stefm5 (22-11-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Πειραιας - Μηλος
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    7.045
    Thanked
    20211
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων

    Το κιτ της ESS προσφέρει και αυτό στο stage 2 450 αν θυμάμαι καλά.
    Tα 450 και ισως και 470 τα επιτυγχανεις με το stage3.
    Το μονο που ξερω να σου πω ειναι πως ο G Power ειναι διαφορετικος απο αυτον την ess ομως πιο αξιοπιστο θεωρω αυτον της ess μια και εχω δειγμα περι τινος προκειται,τουλαχιστον μεχρι το stage TS2+που ειναι γυρω στα 380 αλογα + μεθανολη κοντα στα 400.
    Προσωπικα θα επαιρνα ενα ετοιμο Μ μοτερ που πανω κατω τα ιδια αλογα εχει, ειναι ατμοσφαιρα και ειναι και μαμα !!!.
    Περα του οτι απο κει και μετα εχεις και αλλα περιθωρια βελτιωσης.
    Οσο για το κοστος τωρα πια νομιζω πως πιο φθηνα θα σου ερθει το Μ παρα το 3.0 με τον κομπρεσορα και ολα τα παρελκομενα.
    Βεβαια πρεπει να σκεφτεις πως αλλο η φορολογια για το Μ και αλλη για τα 3.0 περα του οτι το Μ αν δε το δηλωσεις εισαι εκτεθιμενος ακομα και σε περιπτωση απλου ελεγχου ανοιγματος του καπω.
    www.deepbluebeachbar.com

    Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
    360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
    ************** Click on the link: ****************
    https://www.paliochori.com/vt/deepblue


    Instagram

  6. The Following 5 Users Say Thank You to deepBLUE For This Useful Post:

    aristent (22-11-11), BILL007 (22-11-11), Kostas_1 (22-11-11), Panos 316T (22-11-11), stefm5 (22-11-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP