νομιζω οτι πρεπει να το γραψω εδω μηπως προφυλαξω και καποιον αλλο συμφορουμιτη.
σας εγραψα οτι ειχα ενα προβλημα με τη συσκευη του i phone,γιατι εκλεισε ξαφνικα και δεν ανοιγε...
πριν δυο εβδομαδες του ειχα αλλαξει μπαταρια σε καταστημα γερμανος.μαλιστα του ειχα πει να ειναι γνησια και ας ηταν και πιο ακριβη.απο παλια (διοτι ειμαι λιγο παλιςο σε τετοια θεματα)γνωριζα οτι καποια καταστηματα εχουν σερβις μεσα στο καταστημα και καποια αλλα το δινουν σε εξωτερικους συνεργατες.
εγω επεσα στη δευτερη περιπτωση.
μια και ο ιδιοκτητης του καταστηματος ειναι σχετικα γνωστος (καταστηματαρχης της περιοχης)ειπα να τον ξαναπροτιμησω ωστε να συνδραμω στη τοπικη αγορα.
το τηλεφωνο εμεινε εκει 8 μερες,με τη δικαιολογια οτι μου στειλανε μυνημα οτι ειναι ετοιμο,ενω εγω ποτε δεν πηρα αυτο το μυνημα,η διαγνωση τους ηταν οτι το κινητο πηρε υγρασια και ειναι για πεταμα.
ημουν ισως απο τους πρωτους 100 ανθρωπους που απεκτησαν κινητο στην ελλαδα...(θυμαστε που το παφιο ηταν κοντα στα 20 χιλιαρικα....).μπορει να μην ασχολουμαι πλεον με τη τεχνολογια αλλα δε σημαινει οτι δεν ξερω τι ειναι!!!
αλλωστε το θεμα υγρασιας το γνωριζω πολυ καλα λογω των κιθαρων και του πιανου..με αυτα θελω να σας τονισω οτι δεν αφηνω κινητα πανω σε τραπεζια ωστε να πεσει λιγο νερακι καταλαθος,ουτε τα αφηνω εκτεθημενα,ουτε τιποτα αλλο τρελο..
ο υπαλληλος της εταιριας (ενα τσογλανακι,οχι λογω ηλικιας,αλλα λογω συμπεριφορας)μου ειπε επιδεικτικα οτι το τηλεφωνο δεν φτιαχνεται...τι αλλο θελεις να σου πω...(αυτο ηταν το υφος του..)
ενω εχω αρχισει ηδη να ψαχνω μεταχειρισμενο καποιο αλλο,βρηκα ενα σερβις στη θεσσαλονικη για να παρω μια δευτερη γνωμη οπως αλλωστε μου ειπατε και εδω...
μιλησα στις 3 το μεσημερι,στις 6 το απογευμα περασε ο τεχνικος απο το χωρο μου,μου αφησε ενα i phone 3gs για να κανω τη δουλεια μου και σαν εγγυηση (οτι δεν ειναι κλεφτης κλπ)και σημερα το πρωι στις 9!! μου ειπε οτι μου βαλαν λαθος μπαταρια...
εβαλε τη σωστη και τα δεδομενα ολα ειναι ασφαλη..
δε χρειαζεται να σας πω οτι ανακουφιστηκα πολυ για το γεγονος οτι το τηλεφωνο ειναι ενταξει τα δεδομενα σωσμενα,αλλα ταυτοχρονα εκνευρισμενος που ακομα και αυτες τις εποχες,υπαρχουν εταιριες,επιχειρησεις αν θελετε πουαπλα πρεπει να κλεισουν διοτι ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ τους καταναλωτες.υπαρχουν και ακομα δυο μελανα σημεια στην εξυπηρετηση του καταστηματος πουδεν ειναι αναγκη να αναφερθουν,αλλα στο συνολο δειχνουν οτι το καταστημα δεν ειναι σοβαρο.
εκτος λοιπον απο το παθημα οτι πρεπει να επιμενουμε ωστε να μη μας πιανουν και κοτσο,βγαινει και το συμπερασμα οτι ενας καταναλωτης ΠΡΕΠΕΙ να κριτικαρει τα εμπορικα καταστηματα ωστε να παραδειγματιζονται οταν εχουν σφαλμα και να εξυπηρετουν σωστα και σοβαρα.αλλωστε πληρωνονται για τις υπηρεσιες τους και μαλιστα με χρηματα που τη σημερινη εποχη οι εργαζομενοι βρισκουμε εξαιρετικα δυσκολα.
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....