Δεν ειναι για πολλα πολλα τα μαμα φρενα.. για χαλαρες βολτες και καλο φρενο μια φορα καθε 15 λεπτα ενταξει.. πιο νωρις το χαος!
Για να στρωσω τα DS2500 πηγα Α.Ο και εκανα 20 φρεναρισματα 100-0 (δεν θυμαμαι ακριβως χιλιομετρα), πρεπει να τα κανεις στο καπακι. Μια χαρα ηταν ισα που μυρισαν αφου ηταν καινουρια.
Αμα κανεις 20 τετοια το ενα μετα το αλλο με τα ΟΕΜ, στο τελος το ποδι θα βγει στο δρομο για να φρεναρεις.
Κάποιος που έχει πειραματιστεί με τα φρένα του Μ3 Ε46, ας μου απαντήσει παρακαλώ:
Ποια είναι η πιο προσιτή λύση να βελτιωθούν τα μαμά φρένα του αυτοκινήτου (χωρίς αλλαγή δίσκων και δαγκάνες δηλαδή). Θα ήθελα συγκεκριμένα μοντέλα σε σωληνάκια, τακάκια, υγρά για το καλύτερο δρομίσιο αποτέλεσμα..χωρίς ήχο και σκόνη.
Thanx guys![]()
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
EVERGET (17-11-11)
Γμηθηκες με τα κιτρινα.
Κανε οτι καταλαβαινεις.