Σελίδα 3 από 5 ΠρώτηΠρώτη 12345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 44

Θέμα: M52TUB25 tuning - στη φτήνεια.

  1. #21
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και αν σκεφτω και το κοστος δεν θα συμφερει καθολου...Αραγε σε τι ιπποδυναμη θα πηγαινει περιπου οταν γινεται 2.6? 195?

  2. #22

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsos_chania Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και αν σκεφτω και το κοστος δεν θα συμφερει καθολου...Αραγε σε τι ιπποδυναμη θα πηγαινει περιπου οταν γινεται 2.6? 195?
    ακριβώς...και κάνα 25κιλο ροπή!

  3. #23
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Όταν ήμουν κοζάνη ήταν ένα Ε39 520 (με το 2000cc μοτέρ) το οποίο φορούσε σωθικά από 25άρι (νομίζω), στρόφαλο και μπιέλες.[/QUOTE]


    Λευτέρη, (έχουμε να τα πούμε και καιρό), ποιό το όφελος αν αλλάξεις στρόφαλο και μπιέλες και όχι πιστόνια? Αλλάζει ο κυβισμός ή όχι?
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

  4. #24
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    3 λιτρος δεν θα γίνει αλλά τα σωθικά (όχι Μπιστόνια) ταιριάζουν.

    Γενικά όλα τα σωθικά (πλην μπιστονιών) μεταξύ των Μ20-Μ50-Μ52-Μ54 μπορούν να φορεθούν από οποιοδήποτε σε οποιοδήποτε.



    Μήπως ο μήτσος ρώταγε μόνο για stroker;

    Όταν ήμουν κοζάνη ήταν ένα Ε39 520 (με το 2000cc μοτέρ) το οποίο φορούσε σωθικά από 25άρι (νομίζω), στρόφαλο και μπιέλες.
    ναι διαδρομή μπορεί να αλλάξει, απλά δε θα γίνει τρίλιτρο χωρίς αλλαγή διαμέτρου..

  5. #25
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitrios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όταν ήμουν κοζάνη ήταν ένα Ε39 520 (με το 2000cc μοτέρ) το οποίο φορούσε σωθικά από 25άρι (νομίζω), στρόφαλο και μπιέλες.

    Λευτέρη, (έχουμε να τα πούμε και καιρό), ποιό το όφελος αν αλλάξεις στρόφαλο και μπιέλες και όχι πιστόνια? Αλλάζει ο κυβισμός ή όχι?[/QUOTE]


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλαζει το μηκος της διαδρομης στον κυλινδρο.
    Κανει μεγαλυτερη διαδρομη αρα δημιουργει μεγαλυτερο θαλαμο καυσης.
    Ο κυβισμός ενός οχήματος είναι Επιφάνεια Πιστονιού ΕΠΙ Διαδρομή Στροφάλου ΕΠΙ αριθμό κυλίνδρων.

    Οπότε αλλάζοντας την διαδρομή του στροφάλου αλλάζεις αντίστοιχα και τον κυβισμό.

    Τις μπιέλες τις αλλάζεις γιατί αφού μεγαλώνεις την διαδρομή το πιστόνι (συνδεδεμένο με την προηγούμενη από τον υπερκυβισμό μπιέλα) θα ανέβει πιο πάνω. Πχ αν ο παλιός στρόφαλος έχει διαδρομή 100 και ο νέος 120 τότε το πιστόνι θα ανέβει 10 πιο πάνω (και αντίστοιχα θα κατέβει 10 πιο κάτω από το ΑΝΣ και ΚΝΣ αντίστοιχα)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitrios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επομένως έχουμε όφελος στο στροφάρισμα να υποθέσω?!?
    Το στροφάρισμα δεν επηρεάζεται τόσο από τις διαδρομές όσο από το βάρος των κινούμενων μερών και το καπάκι δλδ την αναπνοή. ΤΡΑΝΟ παράδειγμα ΥΠΟτετράγωνου μοτέρ υψηλών επιδόσεων που στροφάρει πολύ ψηλά είναι ο S54 (89μμ διάμετρος πιστονιού και 91 - 92 διαδρομή, πιθανώς να θυμάμαι τα νούμερα λάθος).
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ο θάλαμος καύσης δεν αλλάζει γιατί θα άλλαζε και η συμπίεση..

    η διαδρομή μεγαλώνοντας μεγαλώνει και τον κυβισμό...
    Η συμπίεση δεν αλλάζει αν αλλάξεις ΚΑΙ μπιέλες, αν αλλάξεις στρόφαλο (και δεν χτυπήσεις καπάκι) θα αλλάξει και η συμπίεση.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  6. The Following 3 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    BILL007 (16-11-11), Dimitrios (16-11-11), Stamatis (16-11-11)

  7. #26
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λευτέρη, (έχουμε να τα πούμε και καιρό), ποιό το όφελος αν αλλάξεις στρόφαλο και μπιέλες και όχι πιστόνια? Αλλάζει ο κυβισμός ή όχι?



    Ο κυβισμός ενός οχήματος είναι Επιφάνεια Πιστονιού ΕΠΙ Διαδρομή Στροφάλου ΕΠΙ αριθμό κυλίνδρων.

    Οπότε αλλάζοντας την διαδρομή του στροφάλου αλλάζεις αντίστοιχα και τον κυβισμό.

    Τις μπιέλες τις αλλάζεις γιατί αφού μεγαλώνεις την διαδρομή το πιστόνι (συνδεδεμένο με την προηγούμενη από τον υπερκυβισμό μπιέλα) θα ανέβει πιο πάνω. Πχ αν ο παλιός στρόφαλος έχει διαδρομή 100 και ο νέος 120 τότε το πιστόνι θα ανέβει 10 πιο πάνω (και αντίστοιχα θα κατέβει 10 πιο κάτω από το ΑΝΣ και ΚΝΣ αντίστοιχα)


    Το στροφάρισμα δεν επηρεάζεται τόσο από τις διαδρομές όσο από το βάρος των κινούμενων μερών και το καπάκι δλδ την αναπνοή. ΤΡΑΝΟ παράδειγμα ΥΠΟτετράγωνου μοτέρ υψηλών επιδόσεων που στροφάρει πολύ ψηλά είναι ο S54 (89μμ διάμετρος πιστονιού και 91 - 92 διαδρομή, πιθανώς να θυμάμαι τα νούμερα λάθος).


    Η συμπίεση δεν αλλάζει αν αλλάξεις ΚΑΙ μπιέλες, αν αλλάξεις στρόφαλο (και δεν χτυπήσεις καπάκι) θα αλλάξει και η συμπίεση.[/QUOTE]


    Πάντα εμπεριστατωμένος!!!!!
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

  8. #27
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    @oldcarskickass
    εννοείται ότι αλλάζεις στροφαλο και μπιέλες
    ποιός ο λόγος να αλλάξεις μόνο στροφαλο;

  9. #28
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    @oldcarskickass
    εννοείται ότι αλλάζεις στροφαλο και μπιέλες
    ποιός ο λόγος να αλλάξεις μόνο στροφαλο;
    Επειδή κάτι είπες για την συμπίεση.

    Αν δεν υπάρχει πρόβλημα με την αύξηση της συμπίεσης γιατί να αλλαχτούν και οι μπιέλες;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  10. #29
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.560
    Thanked
    2764
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    νομιζω οτι τα 2,2 εχουν ιδια διαμετρο πιστονιου με του 2,5.αν αλλαξουμε στροφαλο στο 2,2 και βαλουμε του 2,5 θελουμε οπωσδηποτε και πιστονια-μπιελες?

  11. #30
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συναδελφοι δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα ν'αλλαξεις μπιελες και στροφαλους..Πρεπει να δεις πρωτα αν οντως ταιριαζουν μεταξυ τους.Κι αυτο μονο το ρεκτιφιε μπορει να στο πει.Πχ ο στροφαλος του 328 Ε36 ταιριαζει να μπει στις μπιελες του 325 αλλα δεν ταιριαζει με τις μπιελες του 320.Επισης οι μπιελες του 325 δεν κουμπωνουν με τα πιστονια του 328 παροτι ειναι ιδια σε διαμετρο και υψος.....Κατι τετοιο παιζει να ισχυει και στα Ε46,δεν το γνωριζω...Το θεμα ειναι να μην αγοραζεις πραγματα χωρις να εχεις λυσει το μοτερ σου και χωρις να ρωτησεις ενα ρεκτιφιε που'χει τιμες-μεγεθη για τα παντα...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stunt Mike : 16-11-11 στις 20:57
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    BILL007 (16-11-11), z3 2.2 (17-11-11)

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτηΠρώτη 12345 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP