Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 88

Θέμα: ΦΡΕΝΑ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδια ακουστε και εμενα που τον ξερω παραπανω.
    Κοκκινα χρειαζεται.
    Στην πιστα θα ξαναμπει στις 15 Μαϊου (Κυριακη του Παραλυτου, κινητη εορτη)

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νέα Σμύρνη
    Ηλικία
    62
    Μηνύματα
    923
    Thanked
    1122
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο hades7 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... με 30 χιλιομετρα γυρναει την πιστα το κουλαδι τακακια με παστα ελιας να βαλει παλι θα σταματησει ο ματρακας του...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια ακουστε και εμενα που τον ξερω παραπανω.
    Εσείς τον ξέρετε καλύτερα...

    αλλά... τα κίτρινα που φοράω και εγώ... δεν παίζονται...

    Και για πίστα... και για γρήγορες βόλτες... και για καφέ...

    και μπορεί να μην ξέρω γενικά, αλλά ξέρω τι οδηγώ...
    Mini Kart !!!

    .

    Χτίζοντας το μέλλον...

  3. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραιο αρθρο Σταθη.
    Και πολυ χρησιμο. Κυριως για οσους νομιζουν οτι η βελτιωση ενος αυτοκινητου αρχιζει και σταματαει στον κινητηρα.
    Βεβαια γραφει και ο Χοιδας ο οποιος ειναι ζωντανη εγκυκλοπαιδεια και τοσο περιγραφικος που ακομα και ο πιο αδαης μαθαινει μεσα απ τα γραφωμενα του.
    Θυμαμαι ενα πολυ ενδιαφερον τεστ του αγγλικου Εβο, οταν πριν απο χρονια πηραν διαφορα αυτοκινητα (της σειρας και οχι καποια σπορ) στα οποια προσαρμοσαν πολυπιστονα συστηματα φρενων τα οποια φαινομενικα υποσχονταν τρομερη αλλαγη στην πεδηση.....surprise surprise ...τα περισσοτερα δουλευαν καλυτερα με τα εργοστασιακα, ή η βελτιωση ηταν τοσο μικρη που δε δικαιολογουσε το εξτρα κοστος.
    Προκειται για ενα σκελος της βελτιωσης που θελει πολυ καλο ψαξιμο πριν την τελικη επιλογη γιατι "οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος".

  4. The Following 6 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    Bitz (08-03-12), merlin (16-11-11), pilot (16-11-11), Stathis (16-11-11), Vassilis ///M (10-12-11), Z4 DCT (16-11-11)

  5. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραιο αρθρο Σταθη.
    Και πολυ χρησιμο. Κυριως για οσους νομιζουν οτι η βελτιωση ενος αυτοκινητου αρχιζει και σταματαει στον κινητηρα.
    Βεβαια γραφει και ο Χοιδας ο οποιος ειναι ζωντανη εγκυκλοπαιδεια και τοσο περιγραφικος που ακομα και ο πιο αδαης μαθαινει μεσα απ τα γραφωμενα του.
    Θυμαμαι ενα πολυ ενδιαφερον τεστ του αγγλικου Εβο, οταν πριν απο χρονια πηραν διαφορα αυτοκινητα (της σειρας και οχι καποια σπορ) στα οποια προσαρμοσαν πολυπιστονα συστηματα φρενων τα οποια φαινομενικα υποσχονταν τρομερη αλλαγη στην πεδηση.....surprise surprise ...τα περισσοτερα δουλευαν καλυτερα με τα εργοστασιακα, ή η βελτιωση ηταν τοσο μικρη που δε δικαιολογουσε το εξτρα κοστος.
    Προκειται για ενα σκελος της βελτιωσης που θελει πολυ καλο ψαξιμο πριν την τελικη επιλογη γιατι "οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος".
    Νικο το Σαββατο στη πιστα θυμηθηκα τη κουβεντα μας στο Jeep σου στο γυρισμο απο το αεροδρομιο, ποσο σημαντικο ειναι να εχεις το ιδιο brake bias μπρος-πισω. Στο δρομο φαινεται αλλα οχι τοσο πολυ οσο στη πιστα. Ηταν φορες που νομιζες οτι φρεναρεις μονο με τους εμπρος τροχους, οι πισω πηγαιναν αλλου..

    Αν δουμε και τους πινακες που ανεβασε ο Μανος, θα δουμε οτι φρενο με φρενο εχει διαφορα και πως ο,τι πληρωνεις παιρνεις!!

  6. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικο το Σαββατο στη πιστα θυμηθηκα τη κουβεντα μας στο Jeep σου στο γυρισμο απο το αεροδρομιο, ποσο σημαντικο ειναι να εχεις το ιδιο brake bias μπρος-πισω. Στο δρομο φαινεται αλλα οχι τοσο πολυ οσο στη πιστα. Ηταν φορες που νομιζες οτι φρεναρεις μονο με τους εμπρος τροχους, οι πισω πηγαιναν αλλου..

    Αν δουμε και τους πινακες που ανεβασε ο Μανος, θα δουμε οτι φρενο με φρενο εχει διαφορα και πως ο,τι πληρωνεις παιρνεις!!
    H πεδηση ειναι πολυ σοβαρο θεμα. Ειδικοτερα αυτοι οι οποιοι δε ζουν μονο για μια ευθεια αλλα στριβουν κιολας πρεπει να καταλαβουν τη σημασια της χρησης ΚΑΙ των σωστων φρενων πισω οταν αλλαζουν συστημα φρενων μονο μπροστα .
    Εγω διαπιστωσα τη χρησιμοτητα των τετραπιστονων δαγκανων πισω οταν χρειαστηκε να κανω ενα φρεναρισμα πανικου μεσα στη στροφη.
    Ο συνδιασμος των φρενων εμπρος πισω συν το ABS εκαναν το αυτοκινητο να "κατσει" κατω ομοιομορφα και με πολυ καλο ελεγχο κατι που δε θα ειχα αν υπηρχαν μονο δυνατα φρενα εμπρος και πιθανοτατα το αυτοκινητο θα ειχε φυγει με τη μουρη μιας και η ελληνικη ασφαλτος δε προσφερει και την καλυτερη προσφυση για χρηση ABS.
    Επισης αυτοι που "αργουν" πολυ να φρεναρουν πριν τη στροφη θα το βρουν χρησιμο .
    Τα αυτοκινητα δεν ειναι μοτοσυκλεττες ωπου το πισω φρενο ειναι σχεδον αχρηστο και ελαχιστα χρησιμοποιειται απο τον αναβατη.

  7. The Following 6 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    manos///3 (16-11-11), pilot (17-11-11), Thomelef (17-11-11), VanVIC (16-11-11), Vassilis ///M (10-12-11), Z4 DCT (16-11-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP