Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 47

Θέμα: S54 DEATH from Vanos Failure

  1. #31
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.255
    Thanked
    14147
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    wow...Μιλάμε για 1500 ευρώ με εργασία άνετα...

    Τρελό bug...

    Δεν ξέρω αν έχετε δει και αυτό για τo smg... https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=10728
    Δεν συγκρίνεται βέβαια με το παραπάνω...



  2. #32
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Άνετα Μπιλ, αλλά πρέπει να μπει στο πρόγραμμα. Τουλάχιστον για εκείνους που σκοπεύουν να κρατήσουν τ αμάξι τους, αλλά και να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο.

  3. #33
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πιστεύω και γω πως το σπάσιμο των hubs είναι αστοχία υλικού και δεν μπρεί να προληφθεί όσοι έλεγχοι και να γίνουν. Είναι πολύ σπάνιο φαινόμενο στον s54 που το vanos του είναι αρκετά αξιόπιστο στο μηχανικό του κομμάτι, σε αντίθεση με τον s50. Το πιο πιθανό που μπορεί να κλατάρει στο vanos του s54 είναι το μπλόκ των ηλεκτροβαλβίδων το οποίο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να καταστρέψει το μηχανισμό παρά μόνο τον κάνει να υπολειτουργεί.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  4. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    pilot (15-11-11)

  5. #34
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το πιο πιθανό είναι ότι οι μηχανικοί μας, ΔΕΝ ελέγχουν τα exhaust tabs για ζημιά (αν έχουν σπάσει). Ο άλλος λόγος (ξαναλέω) είναι ότι εάν έχουν σπάσει, ΔΕΝ υπάρχουν συμπτώματα, καθώς μπορεί να έχουν πέσει μέσα στην αντλία του Vanos και το αυτοκίνητο να λειτουργεί κανονικά χωρίς περίεργους θορύβους ή κάτι άλλο.

    Μέχρι βέβαια να γίνει το μακελειό.

    Με τη συχνότητα που συμβαίνει στο εξωτερικό, αναρωτιέμαι πόσα αυτοκίνητα στη πραγματικότητα αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα χωρίς καν να το ξέρουν.


    Εδώ ο μηχανικός 'ψάρεψε' πολύ προσεχτικά άλλο ένα κομματάκι σπασμένου tab, από διαφορετικό αυτοκίνητο και έσωσε άλλον ένα S54.



  6. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    BILL007 (16-11-11)

  7. #35

    Προεπιλογή

    Να κάνω μία ερώτηση? Αφού ανοίγετε καπάκι για να ρυθμίσετε βαλβίδες...δεν ελέγχετε τότε όλο το valvetrain και το vanos?

  8. #36
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να κανω εγω αλλη μια;
    Το προγραμμα συντηρησης (η το workshop manual) τι λεει για αυτο το θεμα;

  9. #37
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να κανω εγω αλλη μια;
    Το προγραμμα συντηρησης (η το workshop manual) τι λεει για αυτο το θεμα;
    Μάλλον τίποτα....

    https://tis.spaghetticoder.org/e46/M...mshaft_timing/
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  10. The Following 2 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    BILL007 (16-11-11), Stamatis (15-11-11)

  11. #38
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εδώ ρε συ Σπύρο αν δε τους το πεις, δεν αλλάζουν καν το φιλτράκι του Vanos που το κόστος είναι αμελητέο. Μία τόσο δα μαλακία που μπορεί να προξενήσει τεράστια ζημιά.

  12. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Thomelef (15-11-11)

  13. #39
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ντοκ ντοκ, σε βλέπω διαβάζεις όμως δε γράφεις τπτ. Έχεις κάνει κανένα έλεγχο στο δικό σου ??

  14. #40
    Εγγραφή
    07-02-10
    Μηνύματα
    213
    Thanked
    131
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εδώ ρε συ Σπύρο αν δε τους το πεις, δεν αλλάζουν καν το φιλτράκι του Vanos που το κόστος είναι αμελητέο. Μία τόσο δα μαλακία που μπορεί να προξενήσει τεράστια ζημιά.
    Γιατι υπαρχουν μηχανικοι που να ξερουν το s54 και να ασχολουνται ιδιαιτερα..?Νομιζουν οτι ολοι οι κινητηρες ειναι ιδιοι...

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP