Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z-man Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι είναι αυτό που προκαλεί το σπάσιμο αυτό στο σύστημα ?Σε ποιες χρονολογίες μοντέλων και στα πόσα χλμ. στατιστικά έχουν παρουσιαστεί αυτά τα φαινόμενα...? Υπάρχουν ενδείξεις ή προληπτικοί έλεγχοι για να αποφεύγεται το μοιραίο...?

Σύμφωνα με ότι διαβάζω, θα προσπαθήσω να απαντήσω στις ερωτήσεις σου:

1) Πρόκειται για άλλο ένα ελαττωματικό part της bmw.

2) Έχει συμβεί σε διάφορα μοντέλα διαφόρων χρονολογιών. Από την αλλη υπάρχουν αυτοκίνητα που τα έχουν 'ανοίξει' στις 140.000 μίλια και είναι μια χαρά. Επίσης στα δύο συγκεκριμένα αυτοκίνητα έχουν απαντήσει και οι ιδιοκτήτες τους και υποστηρίζουν ότι τα σέρβις έχουν πραγματοποιηθεί όπως προβλέπεται.

3) Το σπάσιμο του hub ΔΕΝ συνοδεύεται από 'περίεργους' θορύβους. Ο προληπτικός έλεγχος είναι να ανοιχτεί το καπάκι και να δει κανείς τι γίνεται εκεί μέσα.

Ο τρόπος ελέγχου είναι ως εξής:

The exhaust hub is checked visually by rotating the engine and looking at both tabs.

The intake bolts; the way I do it is -car in gear/ebrake off- grab the intake gears firmly and rock the car back and forth. There should be no play whatsoever on the axis of the gear.
Η όλη διαδικασία ελέγχου ΔΕΝ πρέπει να πάρει παραπάνω από 2 ώρες.


Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
Κώστα, αυτό δεν το εχω ξαναδεί. Μέχρι τωρα ήξερα για τις βιδες που συγκρατούν το hub που ξελασκάρουν και μπορόύν να προξενήσουν μεγάλη ζημιά.

Γιώργο, άραγε ο μηχανικός έλεγξε το hub / tabs τώρα που άλλαξες τις βίδες.


Όποτε πετυχαίνω τέτοια θρεντ πραγματικά αναρωτιέμαι αν οι μηχανικοί μας γνωρίζουν γι αυτές τις ζημιές (σίγουρα θα τις έχουν δει μετά το ΚΑΜΠΟΥΜ) και το βασικότερο, ΕΑΝ πραγματοποιούν τους προληπτικούς ελέγχους !?!?!?!?!?! Πολύ αμφιβάλω.....


Οπτικός έλεγχος. Εδώ τα tabs στη θέση τους....









Η άλλη άκρη από τις βίδες (όλα οκ)




Μου φαίνεται τελικά θ ανοίξω καπάκι για να σιγουρευτώ...


Κανένας άλλος δεν ξέρει τπτ ?? Θωμά ?? Νάσο ?