Τι είναι αυτό που προκαλεί το σπάσιμο αυτό στο σύστημα ?Σε ποιες χρονολογίες μοντέλων και στα πόσα χλμ. στατιστικά έχουν παρουσιαστεί αυτά τα φαινόμενα...? Υπάρχουν ενδείξεις ή προληπτικοί έλεγχοι για να αποφεύγεται το μοιραίο...?
Τι είναι αυτό που προκαλεί το σπάσιμο αυτό στο σύστημα ?Σε ποιες χρονολογίες μοντέλων και στα πόσα χλμ. στατιστικά έχουν παρουσιαστεί αυτά τα φαινόμενα...? Υπάρχουν ενδείξεις ή προληπτικοί έλεγχοι για να αποφεύγεται το μοιραίο...?
Σύμφωνα με ότι διαβάζω, θα προσπαθήσω να απαντήσω στις ερωτήσεις σου:
1) Πρόκειται για άλλο ένα ελαττωματικό part της bmw.
2) Έχει συμβεί σε διάφορα μοντέλα διαφόρων χρονολογιών. Από την αλλη υπάρχουν αυτοκίνητα που τα έχουν 'ανοίξει' στις 140.000 μίλια και είναι μια χαρά. Επίσης στα δύο συγκεκριμένα αυτοκίνητα έχουν απαντήσει και οι ιδιοκτήτες τους και υποστηρίζουν ότι τα σέρβις έχουν πραγματοποιηθεί όπως προβλέπεται.
3) Το σπάσιμο του hub ΔΕΝ συνοδεύεται από 'περίεργους' θορύβους. Ο προληπτικός έλεγχος είναι να ανοιχτεί το καπάκι και να δει κανείς τι γίνεται εκεί μέσα.
Ο τρόπος ελέγχου είναι ως εξής:
Η όλη διαδικασία ελέγχου ΔΕΝ πρέπει να πάρει παραπάνω από 2 ώρες.The exhaust hub is checked visually by rotating the engine and looking at both tabs.
The intake bolts; the way I do it is -car in gear/ebrake off- grab the intake gears firmly and rock the car back and forth. There should be no play whatsoever on the axis of the gear.
Γιώργο, άραγε ο μηχανικός έλεγξε το hub / tabs τώρα που άλλαξες τις βίδες.
Όποτε πετυχαίνω τέτοια θρεντ πραγματικά αναρωτιέμαι αν οι μηχανικοί μας γνωρίζουν γι αυτές τις ζημιές (σίγουρα θα τις έχουν δει μετά το ΚΑΜΠΟΥΜ) και το βασικότερο, ΕΑΝ πραγματοποιούν τους προληπτικούς ελέγχους !?!?!?!?!?! Πολύ αμφιβάλω.....
Οπτικός έλεγχος. Εδώ τα tabs στη θέση τους....
1η
2η
Η άλλη άκρη από τις βίδες (όλα οκ)
Μου φαίνεται τελικά θ ανοίξω καπάκι για να σιγουρευτώ...
Κανένας άλλος δεν ξέρει τπτ ?? Θωμά ?? Νάσο ?
το είχα διαβάσει και εγώ στο m3forum.net το συγκεκριμένο πρίν κάνα ενάμιση μήνα αν θυμάμαι καλά...
το ανυσηχητικό είναι ότι δεν υπάρχει κάτι που να προδίδει ότι κάτι δεν πάει καλά με το αμάξι.
αν θυμ΄μαι καλά, ο τύπος που το έπαθε ήταν σε φάση χαλαρής βόλτας με 100 χιλιόμετρα και έκτη ταχύτητα, όταν ακούστηκε το κράου και δεν ανέβαζε στροφές το αμάξι.
προσωπικά πιστεύω πως απο την μια στιγμή στην άλλη, δεν μπορεί να γίνει.
απλά ξεκινάει κάπως μια μικρή ρογμή, μέχρι το σημείο που θα σπάσει...ακόμα και αν ελεγχθεί προληπτικά, θεωρώ πως θα μπορούσε να γίνει και μετά τον έλεγχο το μοιραίο. φυσικά ένας έλεγχος είναι πάντα καλός...
απο την άλλη, δεν θέλω ούτε καν να σκέφτομαι τέτοια πράγματα τέτοιες εποχές.
για να είμαι όμως ειλικρινής, επειδή την επόμενη φορά που θα πάω το αμάξι στο συνεργείο θα το αφήσω, σκέφτομαι τώρα που ξαναβλέπω το θέμα να κάνω πέτρα την καρδιά μου και να πληρώσω αυτό το δίωρο για τον έλεγχο...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS