η μπιπ η κρακ κρακ. Αναλογα με το μηχανισμο του.
η μπιπ η κρακ κρακ. Αναλογα με το μηχανισμο του.
ghost-rider (13-11-11)
και βγαινει και σε μορφη δραπανου με κατι σαν οροστατη που επιλεγεις Νm ???
επειδη μπουζι αλλαζεις καθε πεντε χειμωνες... μαλλον το μπουζοκλειδο το θες για να τα βγαζεις και να τα καθαριζεις μιας και ειναι το μοναδικο μερος που δεν εχεις καθαρισει...![]()
Kostas_1 (13-11-11), Leonidas_E39 (13-11-11), S8N (13-11-11), Z4 DCT (13-11-11)
BILL007 (13-11-11)
oταν λες εφαρμογη για ποια ακριβως εκδοση>?
στην 4.5 παιζει?
αν θελετε δυναμοκλειδα μην παρετε του 50αρικου απ το πρακτικερ διαλυσε σχετικα γρηγορα, εχει beta με 70ευρο το θεμα ειναι αλλου...για τi δουλεια το θελετε τα πιο φθηνα ειναι τα μεσαια τα οποια αν τα θελετε για μικροδουλειες δεν κανουν γιατι ξεκιναν να σφιγγουν απο καποια Nm και πανω, αν θελετε για μοτερ και τροχους ισως πατε σε καποιο μεγαλο του χαιλαντερ το σπαθι δηλαδη που παιζει 400+ αλλα για μικροδουλειες δεν κανει...
το σημαντικοτερο μετα την αγορα του να το φυλατε παντα στο κουτι του να μην το κοπανατε και να μην το χρησιμοποιειται για λυσιμο διαφορων βιδων περισσοτερο δηλαδη σαν μοχλικο γιατι η καστανια του ειναι πολυ ευαισθητη μεσα και την ακουει, αρα οταν θα χρειαστειτε την συγκεκριμενη δυναμη του θα σας δωσει αλλα νταλα...
υ.γ ολες οι βιδες του αυτοκινητου αν ψαξετε θα δειτε οτι σφιγγονται με συγκεκριμενη ροπη και με δυναμοκλειδο ακομα και για τα χερουλια στον ουρανο, μην ειμαστε τοσο υπερβολικοι!
S8N (13-11-11)
ισως λογω της οικονομικης καταστασης και προλειμενου να "γλυτωσουμε" έτσω και ελαχιστα χρηματα απο μαστορους,να το συγκεκριμενοποιήσουμε το θέμα για ολα τα μοντελα μας..
(εγω προσωπικα αλλαζω ήδη λάδια μονος μου και δε θα με χαλούσε καθολου να αλλαζω και μπουζι μια και το κοστος τους ειναιμικρο(και μιλάω πάντα για τα μαμα μπουζι)
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....