Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: Ferrari F620 [599 GTB replacement]

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    καθόλου άχρηστη θείο...είναι μια ιδέα, το κατά πόσο ο όρος χειροποίητο, αφήνει
    πίσω μια εταιρεία...ειδικά στα μπλόκ, θεωρώ πως είναι απαράδεκτο εν έτη 2011
    μια εταιρεία σαν την φεράρι να κατασκευάζει τα μπλόκ των κινητήρων, με μεθόδους
    μεσαιωνικούς...η χύτευση μέσα σε καλούπια, δεν έχει ουδεμία σχέση με το να
    δουλέψεις ολόκληρο μπλοκ απο πιεσμένο χάλυβα - αλουμίνιο, και λοιπά μέταλα.
    λόγο ελεύθερης ροής του μετάλου μέσα στο καλούπι, δεν έχουμε το ίδιο συμπαγή
    μπλόκ με ένα μπλόκ που ανεβαίνει σαν πρεσσαρισμένο τούβλο επάνω στο cnc
    για να διαμορφωθεί όπως πρέπει...αυτό βέβαια είναι η αρχή...μετά πάει
    η βαλίτσα βέβαια πολύ πιο μακρυά...όπως το ποιός μοντάρει το καλούπι, όπως το
    πόσα μοτέρ έχουν απόκληση σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό και την μελέτη,
    και φυσικά το γεγονός ότι στα 100κ χιλιόμετρα τα μοτέρ αυτά ανοίγουν σαν
    μαρούλια...
    να βοηθήσω λίγο αυτούς που δεν κατάλαβαν τι εννοεί ο Thomelef...

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tokiko : 13-11-11 στις 14:12

  2. The Following 4 Users Say Thank You to tokiko For This Useful Post:

    panose30 (15-11-11), PapajimG (13-11-11), Thomelef (13-11-11), z3 2.2 (13-11-11)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP