καλησπερα επειδη ακουγοντε λιγο και τα δυο ξερουμε τιμουλες αλλαγης ωστηριων και vanos?περιπου πανω κατω....
καλησπερα επειδη ακουγοντε λιγο και τα δυο ξερουμε τιμουλες αλλαγης ωστηριων και vanos?περιπου πανω κατω....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 11-11-11 στις 20:43
Δυο μικρές παρατηρήσεις αν και δεν γνωρίζω το ακριβές κόστος.
1)Πες μας για πιο μοτέρ μιλάς
2)Το σύστημα λέγεται vanos και όχι vanus (με κάθε καλή πρόθεση χωρίς παρεξήγηση)
Πάντως να έχεις υπόψιν σου ότι τα υδραυλικά ωστήρια είναι ακριβή δουλειά,όσο και το σύστημα βάνος για να αλλαχτεί τελείως (δεν μιλάμε για απλή συντήρηση που και αυτή κοστίζει αρκετά)
το μοτερ ειναι 328 36αρη
Τα ωστηρια εχουν 350 ευρω σαν ανταλλακτικο και τα τσιμουχακια του vanos κανα 60-70αρι αν θυμαμαι καλα(με καθε επιφυλαξη).Το Vanos ολοκληρο ειναι πανακριβο και αν δεν επισκευαζεται,ψαξε για μεταχειρισμενο....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
BILL007 (11-11-11)
Δεν ξέρω για το Vanos αλλά για τα ωστήρια έχω να σου πω οτι δυστυχώς φοράς τα ακριβά....όπως κ το 318is.....![]()
Για ωστήρια ΠΟΛΥ μπακαλίστικα υπολογίζεις: Απο 12 - 18 ευρώ το 1 Χ 24ωστήρια + 150-200ευρώ εργασία.....
BILL007 (11-11-11)
Μηπως θες καπελωτα και οχι βαλβιδες?
Αυτα ευθυνονται για το χαρακτηριστικο χαρχαλο στο ρελαντι απ οσο ξερω.
Το βανος πως-ποτε ακουγεται?
Μπας και τα ωστηρια ειναι τα καπελωτα?? Η οι βαλβιδες? Μπερδευτηκα τωρα...
οχι για ωστηρια μου εχουν πει που το εχω ψαξει..το βανος ακουγεται οσο πατας το γκαζι ...