Η m3 gts ειναι πιο κοντα στην gt3 απο αποψη συγκρισης, η rs ειναι αλλου...πολυ μακρια.
Η m3 gts ειναι πιο κοντα στην gt3 απο αποψη συγκρισης, η rs ειναι αλλου...πολυ μακρια.
Thomelef (04-02-10)
έτσι όπως τα λές φίλε μου είναι.
η απλή η τζι τι 3 είναι στο ίδιο σκαλοπάτι με το τζι τι ες.
και πάλι όμως το πόρκι είναι ακόμα πιο συναρπαστικό
πιστεύω για το λόγο του μικρού μοτέρ σε σχέση με την ιποδύναμη
που δηλώνει, σε σχέση με την αντίστοιχη μπέμπα και τα κυβικά της.
πιστέυω πως το πόρκι ουρλιάζει πολύ περισότερο απο τον βε 8 του
μπεμπέ πράγμα που εμένα τουλάχιστο με εξιτάρει αφάνταστα.
όσο για το rs καλύτερα ας μη μιλήσουμε... το αμάξι παίζει μόνο του.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Γιατί ρε παιδιά, την είδστε σε πίστα τη gts και λέτε ότι η πόρσε είναι συναρπαστικότερη? Μιλάμε ίσως για την πιο καθαρόαιμη bmw που έχει βγει ποτέ, μην το ξεχνάτε αυτό. Και για τη csl έτσι λέγανε πριν βγει και όταν έκανε παπάδες και ξεφτύλιζε τα supercars (πορσε συμπεριλαμβανομένων), όλοι έγιναν μετά Χριστόν προφήτες και την εκθείαζαν. Ας τα δούμε στην πράξη και βλεπουμε. Και πάντα οι V8 ήταν οι κατ'εξοχήν σπορ κινητήρες (βλέπε ferrari), πόσο μάλλον ένας V8 που στροφάρει στις 8500 στροφές και αποδίδει πάνω από 110 ίππους στο λίτρο...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
φίλε ακόμα και να την δούμε στην πίστα και να διαβάσουμε τα αποτελέσματα της
πάλι δεν θα υπάρχει σύγκριση για το ποιο είναι συναρπαστικότερο.
αυτό το καταλαβαίνεις μόνο αν τύχει ποτέ να τα οδηγήσεις...
μερικά στοιχεία όμως των 2 εταιρειών που κάποιοι τα έχουμε γευτεί έστω και
σε πιο συμβατικές σειρές και των δύο εταιρειών, μπορούμε να φανταστούμε
πάνω κάτω τι μπορεί να παίζει με το καθένα.
δε λέω, καλά τα ///Μ αλλά μη συγκρίνουμε τα ασύγκριτα, μόνο και μόνο
επειδή και τα δύο φοράνε αλκαντάρες και έχουν κλουβιά.
ο χαρακτήρας βρίσκεται και αλλού.
εμένα προσωπικά πιο πολύ μου αρέσει η ιδέα των 415 ίππων σε 3.6 εξακύλινδρου, απο τα 450 ενός 4.4 οχτακύλινδρου.
επίσεις υπάρχει και μία άλλη διαφορά των κιλών όπου το πόρκυ βρίσκεται
στα 1375 κιλά ενώ το μπεμπέ στα 1490.
άρα στη μία περίπτωση έχουμε ένα πιο ελαφρύ κατα 115 κιλά αυτοκίνητο
το οποίο στην κυριολεξία ουρλιάζει, εναντίον ενός σαφώς βαρύτερου το
οποίο δουλεύει πιο κυριλάτα και αεράτα.
τι πιστεύετε λοιπόν άσχετα με τα νούμερα που γράφει το καθένα για το
πιο είναι συναρπαστικότερο???
πάντως όπως προείπα... όσοι έχουν εμπειρία και απο τις δύο μάρκες δε
χρειάζονται όλη αυτή τη χαζοανάλυση για το πιο μπορεί να είναι
συναρπαστικότερο...
let the games begin!!!![]()
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Stathis (05-02-10)
και κάτι ενδιαφέρον απο το παρελθόν αφού πάει η σύγκριση εκεί.
το csl ξεκόλιασε κάποια σουπερκαρς, αλλά ποτέ μα ποτέ το gt3 rs.
μπορεί το γκε τε ες να το κάνει, αλλά εγώ πάλι το πόρκυ θα
διάλεγα με κλειστά μάτια...
το συγκεκριμένο είναι απο
https://www.fastestlaps.com/
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 05-02-10 στις 14:01
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Βmw m3 csl φυσικα..Το πορσε θα το επαιρνα για οικογενειακο!
Περα την πλακα το Csl μονο του οτι ειναι συλεκτικο θα το αγοραζα με κλειστα ματια !!