
Αρχικό μήνυμα απο
Z4 DCT
Πληρώνεις την τεχνολογία του Γιάννη
Ολοκαίνουργοι κινητήρες με δύο εκκεντροφόρους επί κεφαλής και με 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Η χωρητικότητά του είναι 647 κ.εκ., και για να μειωθούν οι εσωτερικές τριβές η λίπανση γίνεται με ξηρό κάρτερ. Ο στρόφαλος είναι 270 μοιρών, διάταξη που προσφέρει όχι μόνο ροπή και επιδόσεις, αλλά και καλό τελικό ήχο στην εξάτμιση. Η ιπποδύναμη που ανακοινώνεται είναι 60 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ και η μέγιστη ροπή 6,5 χιλιογραμμόμετρα στις 6.000 σ.α.λ.. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και υπάρχει καταλύτης στην εξάτμιση για μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων. Yπάρχουν δύο αντικραδασμικοί άξονες για την αντιμετώπιση των κραδασμών. Η τρόμπα λαδιού και η τρόμπα νερού κινούνται με τον ίδιο άξονα, για λόγους απλότητας και μείωσης των εσωτερικών τριβών.
Το πιρούνι είναι ανάποδο, με μεγάλα καλάμια διαμέτρου 40 χιλιοστών και διαθέτει διαδρομή 115 χιλιοστών. Το πλαίσιο έχει δύο ραχοκοκαλιές (περιμετρικό) και διαθέτει χυτές αλουμινένιες γέφυρες, βιδωμένες πάνω του για αυξημένη ακαμψία. Το μονό αμορτισέρ βρίσκεται στην αριστερή πλευρά και έχει πολύ εύκολη πρόσβαση ως προς τη ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρίου.
Από πλευράς χώρων έχουμε 60 λίτρα (δύο κράνη φουλφέις) για το 600 GT, και ένα πρωτότυπο σύστημα αυξομείωσης του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα, που λέγεται “Flex-box” στο C 600 Sport. Στα περιφερειακά τώρα, υπάρχει “χειρόφρενο” που ενεργοποιείται αυτόματα με το άνοιγμα του πλαϊνού στάντ. Ο πίνακας οργάνων έχει ψηφιακό πολυόργανο και υπολογιστή ταξιδιού. Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη είναι η ζελατίνα στο C 650 GT και χειροκίνητα ρυθμιζόμενη ζελατίνα στο C 600 Sport.
Πηγή: https://scooternet.gr
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.