Τα δύο αυτοκίνητα, όπως σωστά ειπώθηκε, δε συγκρίνονται άμεσα και εκτός αυτού έχουν και μεγάλη χρονολογική διαφορά. Αν επέλεγα με βασικό κριτήριο την πίστα, θα διάλεγα τη csl, αλλά για all around μετακινήσεις, ένα πανάλαφρο και hardcore roadster σαν τη spyder θα ήταν η πρώτη μου επιλογή.
Πάντως, το μεγάλο δίλημμα μεταξύ bmw και porsche θα εμφανιστεί σε μερικούς μήνες και δεν θα είναι άλλο από το M3 GTS vs 911 gt3rs, αυτοκίνητα τα οποία είναι ίδιας κατηγορίας και απευθύνονται ακριβώς στο ίδιο σκληροπυρηνικό κοινό. Μάχη πραγματική!![]()
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Η m3 gts ειναι πιο κοντα στην gt3 απο αποψη συγκρισης, η rs ειναι αλλου...πολυ μακρια.
Thomelef (04-02-10)
έτσι όπως τα λές φίλε μου είναι.
η απλή η τζι τι 3 είναι στο ίδιο σκαλοπάτι με το τζι τι ες.
και πάλι όμως το πόρκι είναι ακόμα πιο συναρπαστικό
πιστεύω για το λόγο του μικρού μοτέρ σε σχέση με την ιποδύναμη
που δηλώνει, σε σχέση με την αντίστοιχη μπέμπα και τα κυβικά της.
πιστέυω πως το πόρκι ουρλιάζει πολύ περισότερο απο τον βε 8 του
μπεμπέ πράγμα που εμένα τουλάχιστο με εξιτάρει αφάνταστα.
όσο για το rs καλύτερα ας μη μιλήσουμε... το αμάξι παίζει μόνο του.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Γιατί ρε παιδιά, την είδστε σε πίστα τη gts και λέτε ότι η πόρσε είναι συναρπαστικότερη? Μιλάμε ίσως για την πιο καθαρόαιμη bmw που έχει βγει ποτέ, μην το ξεχνάτε αυτό. Και για τη csl έτσι λέγανε πριν βγει και όταν έκανε παπάδες και ξεφτύλιζε τα supercars (πορσε συμπεριλαμβανομένων), όλοι έγιναν μετά Χριστόν προφήτες και την εκθείαζαν. Ας τα δούμε στην πράξη και βλεπουμε. Και πάντα οι V8 ήταν οι κατ'εξοχήν σπορ κινητήρες (βλέπε ferrari), πόσο μάλλον ένας V8 που στροφάρει στις 8500 στροφές και αποδίδει πάνω από 110 ίππους στο λίτρο...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Stathis (04-02-10)
φορουμ bmwfans αγαπαει πορσε...![]()
Eγω παλι γιατι πιστευω οτι το csl ειναι υπερεκτιμημενο (μη με παρετε με τις ντοματες)
Ενα Μ3 ειναι ρε παιδια με λιγοτερα κιλα...ασε που αρχισε να δειχνει πολυ τα χρονακια του.
υ.γ αν επικαλεσθει καποιος το 7.50 στο ρινγκ εμενα δε μου λεει και πολλα...καθαρα προσωπικη αποψη.
το csl ηταν ενα ειδικο, σπουδαιο και μοναδικο αυτοκινητο για την bmw την εποχη που βγηκε και ο χρονος του ριγνκ δειχνει οτι ηταν ενα πολυ καλοσχεδιασμενο προτζεκτ.
φυσικα εως τοτε υπηρχαν πολλα και διαφορα εξισου καλα ή καλυτερα αυτοκινητα και, ακολουθησαν ακομα περισσοτερα.
προσωπικα το σεβομαι, οπως σεβομαι ομως και αντιστοιχα αυτοκινητα αλλων κατασκευαστων.
οσον αφορα την ηλικια, εχεις δικιο. 7 χρονια δεν ειναι λιγα για ενα κορυφαιο αυτοκινητο. η τεχνολογια προχωραει με ταχυτατους ρυθμους και πολλα λιγοτερο εξωτικα και ακριβα αυτοκινητα το εχουν ξεπερασει πλεον.
χαρακτηριστικο ειναι το παραδειγμα με τις Μ3 Ε30 και δελτονα (αλλα θρυλικα αυτοκινητα αυτα) οπου στη γνωστη δοκιμη ξενου περιοδικου στην πιστα, ηταν πιο αργα απο ενα ταπεινο μιτσουμπισι κολτ.
συμπερασμα, πολυ ωραια αυτοκινητα ολα αυτα, οροσημα για την εποχη τους και για την ιστορια του καθε κατασκευαστη, αλλα σιγα-σιγα θεση εχουν μονο σε μουσεια ή σε ιδιωτικες συλλογες.
οπως λεει και ο φιλος μου ο νικολας, δεν μπορουμε σημερα να ακούμε Dio come ti amo με τον Domenico Montugno, ή Non ho lΆeta με την Gigliola Cinquetti την ωρα που πηγαινουμε στη δουλεια μας με μια sprint GTA του Ά68.
Δεν γινονται αυτα τα πραγματα. Δεν ειναι καν γραφικα.
Ετσι ακριβως Σταθη.
Το csl ηταν και ειναι ενα απο τα κορυφαια της εποχης του..μεχρι εκει ομως.
Οποιος εχει εμπειρια με smgΙΙ και III θα καταλαβει τι εννοει ο Σταθης.
Τα αυτοκινητα γινονται καλυτερα σε ολους τους τομεις απο μηνα σε μηνα τωρα πια.
Σεβομαι παντως τους ρομαντικους!