Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 40

Θέμα: new 316 its turbo

  1. #11
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.334
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    φιλε bomer για δωσε καποια χαρακτηριστικα..τι τουρμπινα φοραει?ποση πιεση δουλευει?πιστονια σφυρηλατα η απλα ενισχυμενα??γιατι τωρα μιλαμε τελειως θεωρητικα..

  2. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Nick bmwlover (08-11-11)

  3. #12
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΤΟ ΝΕΟ 1.6its δεν χρειαζεται ουτε μπεκ ουτε τουρμπινες. Αλλα πραγματα χρειαζεται.. Λοιπον, τα αυτοκινητα ειναι ηδη μεσα στο δυναμομετρο. Ξαναλεω το 136PS ειναι ΗΔΗ στα 170/300ΝΜ, και θα ανεβει στα 180/320ΝΜ μονο με software. Το Stage2 σ αυτο το μοτερ θα παει 220PS και τελος!
    Οσον αφορα το 1.8lit its: ηδη εχουν βγει 250, με στοχο στα 260PS, και τελος κι εκει, οσον αφορα αξιοπρεπες και αξιοπιστο stage1 με γραμμικη ροπη, διαμορφωμενη για προστασια το αμπραγιαζ. Το πιο σημαντικο ειναι το συστημα ψυξης του οχηματος (λαδια, νερο,αερας) κι οποιος καταλαβε καταλαβε.
    Μην τσατιζεσαι με ερωτησεις ανθρωπων που θα εχουν δωσει ενα σεβαστο ποσο για την αγορα ενος αμαξιου, που ισως σου εμπιστευθουν για να βελτιωσεις.....ειναι φυσιολογικοτατες για να ειναι καποιος cool....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. The Following 6 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    aristent (08-11-11), halkida116mpack (08-11-11), m-power_01 (08-11-11), Nick bmwlover (08-11-11), Ptboul (08-11-11), Thomelef (08-11-11)

  5. #13
    Εγγραφή
    15-01-10
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    345
    Thanked
    416
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην τσατιζεσαι με ερωτησεις ανθρωπων που θα εχουν δωσει ενα σεβαστο ποσο για την αγορα ενος αμαξιου, που ισως σου εμπιστευθουν για να βελτιωσεις.....ειναι φυσιολογικοτατες για να ειναι καποιος cool....
    Δεν νομίζω να τσαντίστηκε.
    Απλά επειδή είναι μή ανακοινωμένο ακόμα, δεν θέλει να δώσει λεπτομέρειες.
    Ουσιαστικά ανέφερε ήδη πως το 316 ανεβαίνει με προγραμματισμό μόνο, ενώ πρέπει να αλλαχθούν - ενισχυθούν τα της ψύξης στο 318. Τουλάχιστον έτσι νομίζω...

  6. The Following User Says Thank You to fast-enough For This Useful Post:

    Z4 DCT (08-11-11)

  7. #14
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.334
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    συγνωμη, αλλα εγω μπαινω εδω μεσα προκειμενου να μαθω 5 πραγματα...το να μου πει καποιος οτι εβγαλε τουρμπακι αλλα 40 αλογα σορρυ αλλα δεν ειναι και rocket science..ο σωστος επαγγελματιας θα δωσει αρκετες πληροφοριες ωστε και εγω ο "ασχετος" να καταλαβω τι γινεται..ζηταμε πολλα βρε παιδια???

  8. The Following 4 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    120ie87 (08-11-11), Nick bmwlover (08-11-11), S8N (08-11-11), Thomelef (08-11-11)

  9. #15
    Εγγραφή
    22-09-11
    Περιοχή
    iraklion
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    166
    Thanked
    194
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΤΟ ΝΕΟ 1.6its δεν χρειαζεται ουτε μπεκ ουτε τουρμπινες. Αλλα πραγματα χρειαζεται.. Λοιπον, τα αυτοκινητα ειναι ηδη μεσα στο δυναμομετρο. Ξαναλεω το 136PS ειναι ΗΔΗ στα 170/300ΝΜ, και θα ανεβει στα 180/320ΝΜ μονο με software. Το Stage2 σ αυτο το μοτερ θα παει 220PS και τελος!
    Οσον αφορα το 1.8lit its: ηδη εχουν βγει 250, με στοχο στα 260PS, και τελος κι εκει, οσον αφορα αξιοπρεπες και αξιοπιστο stage1 με γραμμικη ροπη, διαμορφωμενη για προστασια το αμπραγιαζ. Το πιο σημαντικο ειναι το συστημα ψυξης του οχηματος (λαδια, νερο,αερας) κι οποιος καταλαβε καταλαβε.
    μα γιατι παραξενευομαστε εμενα μου φεναιτε λογικο απο 136 σε 170 και safe και το 18αρι 260 εχω δει με τα ματια μου λεον 18αρι 160 να γινετε 235 με intercooler εξατμιση software!!!!ναι ναι το ξερω αλλο λεον αλλο ασσος απλα το ανεφερα για παραδειγμα!!!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NIKOS Z3 : 08-11-11 στις 10:54
    https://www.myspace.com/pontikospaint

  10. The Following User Says Thank You to NIKOS Z3 For This Useful Post:

    Panos 316T (08-11-11)

  11. #16
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NIKOS Z3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μα γιατι παραξενευομαστε εμενα μου φεναιτε λογικο απο 136 σε 170 και safe και το 18αρι 260 εχω δει με τα ματια μου λεον 18αρι 160 να γινετε 235 με intercooler εξατμιση software!!!!
    Ναι αλλα το 118 ειναι 1600cc ...και με τον ιδιο κινητηρα τα mini works βγαζει 210 αν δεν κανω λαθος....260 αλογα απο 1,6 μοτερ....βγαινουν αλλα θεωρω οτι θα ειναι πολυ πουσαρισμενο το τουρμπακι....ακομα και αν ειναι ολα οκ με θερμοκρασιες με μεγαλυτερα ψυγεια λαδιου και ιντερκουλερ....θα αναβει το τουρμπακι πολυ γρηγορα....
    Υποψιαζομαι περι τα 14,5-15 psi......
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  12. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    S8N (08-11-11)

  13. #17
    Εγγραφή
    22-09-11
    Περιοχή
    iraklion
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    166
    Thanked
    194
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι αλλα το 118 ειναι 1600cc ...και με τον ιδιο κινητηρα τα mini works βγαζει 210 αν δεν κανω λαθος....260 αλογα απο 1,6 μοτερ....βγαινουν αλλα θεωρω οτι θα ειναι πολυ πουσαρισμενο το τουρμπακι....ακομα και αν ειναι ολα οκ με θερμοκρασιες με μεγαλυτερα ψυγεια λαδιου και ιντερκουλερ....θα αναβει το τουρμπακι πολυ γρηγορα....
    Υποψιαζομαι περι τα 14,5-15 psi......
    η αποψη σου με βρισκει συμφωνο!!!!εγω πιστευω οτι δουλευει στο 1.6 σταθερο 1.8-9 over δεν νομιζω οτι εχει προβλημα με τις θερμοκρασιες γιατι η works πχ τα ps που σου βγαζει ειναι για να το λιωνεις ασταματητα το μοτερ οποτε ειναι πολυ safe οχι οτι δεν θα ειναι του φιλου ποιο πανω απλα θελω να εξηγησω πως γινετε να παρουμε τις τιμες που δινει ο φιλος και να ειμαστε safe!!!!και πιστεψε με τα περηφεριακα ειναι μεγαλη υποθεση οσο και να μην μας φενετε τοσο σημαντικο οσο μια τουρμπινα πχ!!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NIKOS Z3 : 08-11-11 στις 11:08
    https://www.myspace.com/pontikospaint

  14. The Following 2 Users Say Thank You to NIKOS Z3 For This Useful Post:

    Nick bmwlover (08-11-11), Panos 316T (08-11-11)

  15. #18
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εδω υποσχονται 170 στο 1,2 πολο..το bmw θα φοβηθει?

  16. #19
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    πολλες φορες οι κατασκευαστες κανουν διαφορες γυφτιες..του στυλ..το 116 πχ. μπορει να εχει διαφορετικο "κωλο" στην τουρμπινα για να σπουλαρει πιο γρηγορα (απο το ιδιο μοτερ στο 118!)..ή διαφορετικα πιστονια για λιγοτερη πιεση..ή πολλες αλλες μικροδιαφορουλες μεσα στο μοτερ..οποτε θελει πολυ προσοχη!


    Σωστός!

    Aυτό συμβαίνει και στους αντίστοιχους κινητήρες του 207, rally και rc. Στο rc η τουρμπίνα είναι διαφορετική και υπάρχει μια ειδική επίστρωση στα πιστόνια.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 08-11-11 στις 18:51

  17. The Following 3 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    halkida116mpack (08-11-11), nik200 (09-11-11), Panos 316T (08-11-11)

  18. #20
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΤΟ ΝΕΟ 1.6its δεν χρειαζεται ουτε μπεκ ουτε τουρμπινες. Αλλα πραγματα χρειαζεται.. Λοιπον, τα αυτοκινητα ειναι ηδη μεσα στο δυναμομετρο. Ξαναλεω το 136PS ειναι ΗΔΗ στα 170/300ΝΜ, και θα ανεβει στα 180/320ΝΜ μονο με software. Το Stage2 σ αυτο το μοτερ θα παει 220PS και τελος!
    Οσον αφορα το 1.8lit its: ηδη εχουν βγει 250, με στοχο στα 260PS, και τελος κι εκει, οσον αφορα αξιοπρεπες και αξιοπιστο stage1 με γραμμικη ροπη, διαμορφωμενη για προστασια το αμπραγιαζ. Το πιο σημαντικο ειναι το συστημα ψυξης του οχηματος (λαδια, νερο,αερας) κι οποιος καταλαβε καταλαβε.

    water injection με εγκεφαλάκι? + μεγαλύτερο intercooler?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 08-11-11 στις 18:54

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP