Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 40

Θέμα: new 316 its turbo

  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Γερμανια
    Μηνύματα
    76
    Thanked
    64
    Rides
    1

    Προεπιλογή new 316 its turbo

    ετοιμο το stage1 απο 136PS στα 170PS και ροπη 300NM!
    made in Germany.
    ετοιμο και το 318 its στα 250PS...

  2. #2
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για δώσε μας πληροφορίες πώς και με τι κάνετε τα 170 άλογα 250...

  3. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για δώσε μας πληροφορίες πώς και με τι κάνετε τα 170 άλογα 250...
    Τα 170 απο 210 πανε ανετα!!!Για 250 θες ενα καλο μεγαλουτσικο πακετακι,πολυ καλο προγραμμα,βελτιωση εισαγωγης,πιο μεγαλο intecooler,αλλαγη απο πολλαπλη μεχρι τελικο...Οπως κ να εχει εχει αρκετο"ψωμι" για να ψαχτεις,ενω στα προηγουμενα μοτερ καθεσαι στα αυγα σου που λεει ο λογος.
    Ι donut understeer...

  4. #4

    Προεπιλογή

    Νίκο με τι σκεπτικό βάζεις ταβάνι τα 210; Δεν ξέρω ... Ρωτάω! Δεν έχω ψαχτεί καθόλου με αυτά τα μοτέρ . Σύμφωνα με τον πωλητή που ρώτησα φοράνε ίδια τουρμπινα και το 116 λαό το 118 άρα γιατι το ένα να σταματάει πιο κάτω ; Απο μπεκ ;

  5. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο με τι σκεπτικό βάζεις ταβάνι τα 210; Δεν ξέρω ... Ρωτάω! Δεν έχω ψαχτεί καθόλου με αυτά τα μοτέρ . Σύμφωνα με τον πωλητή που ρώτησα φοράνε ίδια τουρμπινα και το 116 λαό το 118 άρα γιατι το ένα να σταματάει πιο κάτω ; Απο μπεκ ;
    Πολυ πιθανο Σπυρο!Μπορει να εχει κ αλλη χαρτογραφηση,αλλη πιεση στη τουρμπινα...Η AC Schnitzer,απ'οτι ξερω το βγαζει 210!!!
    Ι donut understeer...

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    halkida116mpack (08-11-11), m-power_01 (08-11-11)

  7. #6

    Προεπιλογή

    Ναι ρε άλλη χαρτογράφηση έχουν και άλλη πίεση , απλά λέω γιατι όταν τα πουσαρουν το ένα σταματάει πιο κάτω... Αν έχουν την ίδια τουρμπινα . Και το μυαλό μου παει στα μπεκ.
    Αν ο σνιτσελ λέει 210 , πιστεύω 230 παει ... Λίγο μπακαλικη μέθοδος αλλά συνήθως έτσι παει !!!

  8. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    halkida116mpack (08-11-11), Nick bmwlover (08-11-11)

  9. #7
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ ακόμη περιμένω από τον bomer απάντηση επίσημη...

  10. #8
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για ποια μοτερ μιλάμε;

  11. #9
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.334
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    πολλες φορες οι κατασκευαστες κανουν διαφορες γυφτιες..του στυλ..το 116 πχ. μπορει να εχει διαφορετικο "κωλο" στην τουρμπινα για να σπουλαρει πιο γρηγορα (απο το ιδιο μοτερ στο 118!)..ή διαφορετικα πιστονια για λιγοτερη πιεση..ή πολλες αλλες μικροδιαφορουλες μεσα στο μοτερ..οποτε θελει πολυ προσοχη!

  12. The Following 4 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    120ie87 (08-11-11), BILL007 (08-11-11), halkida116mpack (08-11-11), Nick bmwlover (08-11-11)

  13. #10
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Γερμανια
    Μηνύματα
    76
    Thanked
    64
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΤΟ ΝΕΟ 1.6its δεν χρειαζεται ουτε μπεκ ουτε τουρμπινες. Αλλα πραγματα χρειαζεται.. Λοιπον, τα αυτοκινητα ειναι ηδη μεσα στο δυναμομετρο. Ξαναλεω το 136PS ειναι ΗΔΗ στα 170/300ΝΜ, και θα ανεβει στα 180/320ΝΜ μονο με software. Το Stage2 σ αυτο το μοτερ θα παει 220PS και τελος!
    Οσον αφορα το 1.8lit its: ηδη εχουν βγει 250, με στοχο στα 260PS, και τελος κι εκει, οσον αφορα αξιοπρεπες και αξιοπιστο stage1 με γραμμικη ροπη, διαμορφωμενη για προστασια το αμπραγιαζ. Το πιο σημαντικο ειναι το συστημα ψυξης του οχηματος (λαδια, νερο,αερας) κι οποιος καταλαβε καταλαβε.

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP