μαγκες μπαρουφες!!!
ο συγχρονος μεσαιωνας, τοτε λεγαν αλλα, τωρα λενε αλλα
πολλοι τυχοδιοκτες προσπαθουν να δημιουργησουν σκεψεις μεσα μας, η διαφορα του συγχρονου ανθρωπου ειναι το μυαλο και η γνωση
μη συμμετεχεται σε ιστοριες συνομωσιας
ο λιακοπουλος απευθυνεται σε μειονοτητα του συνολου
(και φυσικα οταν ενας ανθρωπος προφητευει απο το πρωι μεχρι το βραδυ καθε μερα καθε χρονο, κατι απο αυτα που θα πει θα βγει αληθινο και ετσι αυτοι οι ανθρωποι θα λεν "τα ελεγα εγω αυτα")
μη τρωτε προλογο απο κανεναν, χρονια τωρα!!
Thomelef (05-12-12)
ρε το καημένο το DC-10..
καταρχάς πιστεύω πως είναι κατανοητό ότι ο καθένας μπορεί να προσθέσει/αφαιρέσει ομιλίες κλπ από ένα τυχαίο βιντεάκι...
στο συγκεκριμένο βλέπουμε ολοκάθαρα ίχνη συμπύκνωσης από τα αεροδυναμικά καλύμματα των αξόνων κίνησης των flap στο χείλος εκφυγής της πτέρυγας,στο τελείωμα της δηλαδή! Τα συγκεκριμένα δημιουργούνται από την υγροποίηση του αέρα από την διαφορά πίεσης στο πάνω και στο κάτω μέρος της πτέρυγας..ΔΕΝ είναι δηλαδή καυσαέρια και μπορούν να δημιουργηθούν σε όλα τα ύψη, ακόμα και κοντά στο έδαφος.. κάτι που επίσης το έχω δει live ουκ ολίγες φορές!
και για του λόγου το αληθές!
Uploaded with ImageShack.us
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.