Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 45

Θέμα: Αποκτηθηκε το x1 18dxdrive

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ντίνο πριν πάρω το si ήταν μέσα στις επιλογές μου!
    Εμφανισιακά μου αρέσει πολύ. Δεν το έχω οδηγήσει, αλλά από όλους ακούω θετικά σχόλια για το πάτημα και το στήσιμο του.

    Ο λόγος που δεν προχώρησα είναι

    α. οι τραγικοί του χώροι σε όλα τα επίπεδα (αποσκευών, πίσω επιβατών, ακόμα κ μπροστά).

    Φαντάσου ότι και τις 3άρας τους θεωρώ τραγικούς για μεσαίο αμάξι.

    β. Η τσουχτερότατη τιμή του από άδειο. Πόσο μάλλον λίγο φορτωμένο.

    Σίγουρα αν το επιλέξεις, στα Καλάβρυτα θα έχεις μια καλύτερη τύχη από το αγωνιάρικο (που λέει κ ο gnx) si

    Από εμένα, αν σε καλύπτει πάρ'το !

    ps: Χρησιμοποιούμε και το θρεντ του Tazeus αλλά είναι για καλό σκοπό
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  2. The Following User Says Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    ntinos (03-11-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    22-01-10
    Μηνύματα
    56
    Thanked
    31
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ντίνο πριν πάρω το si ήταν μέσα στις επιλογές μου!
    Εμφανισιακά μου αρέσει πολύ. Δεν το έχω οδηγήσει, αλλά από όλους ακούω θετικά σχόλια για το πάτημα και το στήσιμο του.

    Ο λόγος που δεν προχώρησα είναι

    α. οι τραγικοί του χώροι σε όλα τα επίπεδα (αποσκευών, πίσω επιβατών, ακόμα κ μπροστά).

    Φαντάσου ότι και τις 3άρας τους θεωρώ τραγικούς για μεσαίο αμάξι.

    β. Η τσουχτερότατη τιμή του από άδειο. Πόσο μάλλον λίγο φορτωμένο.

    Σίγουρα αν το επιλέξεις, στα Καλάβρυτα θα έχεις μια καλύτερη τύχη από το αγωνιάρικο (που λέει κ ο gnx) si

    Από εμένα, αν σε καλύπτει πάρ'το !

    ps: Χρησιμοποιούμε και το θρεντ του Tazeus αλλά είναι για καλό σκοπό
    Χρησιμοποιηστε το οσο θελετε! Γι'αυτο ειναι!


    Η τιμη ειναι τσουχτερη σε συγκριση με ποιο αυτοκινητο? Η ονομαστικη ειναι πολυ μεγαλυτερη απο την τιμη αγορας αλλα αυτο ισχυει σε ολα τα αυτοκινητα πλεον

    Οι χωροι στο εσωτερικο ποση διαφορα εχουν με την σειρα 3?

  4. The Following User Says Thank You to tazeus For This Useful Post:

    Ptboul (07-11-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tazeus Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χρησιμοποιηστε το οσο θελετε! Γι'αυτο ειναι!


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tazeus Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η τιμη ειναι τσουχτερη σε συγκριση με ποιο αυτοκινητο?
    Γενικά, σαν καινούριο αμάξι, ένα παράδειγμα ωστόσο θα μπορούσε να είναι το πιο ακριβό TIGUAN στην έκδοση 2.0 200 PS DSG7, όπου κοστίζει 450 ευρώ λιγότερα από το 4κινητο Χ1.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tazeus Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η ονομαστικη ειναι πολυ μεγαλυτερη απο την τιμη αγορας αλλα αυτο ισχυει σε ολα τα αυτοκινητα πλεον
    Σωστός, αλλά συνήθως ο ανταγωνισμός προσφέρει περισσότερα extras από την αρχική ακόμα έκδοση. Even mec does this!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tazeus Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι χωροι στο εσωτερικο ποση διαφορα εχουν με την σειρα 3?
    X1 E90

    Μήκος 4454 4520
    Πλάτος 1798 1817
    Υψος 1545 1421
    Μεταξόνιο 2760 2760
    Μετατρόχιο εμπρός 1500 1500
    Μετρατρόχιο πίσω 1529 1513
    Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 420 460
    Δοχείο καυσίμων (λτ.) 61 60

    Πέρα από τα νούμερα όμως και στο μάτι δείχνει αρκετά μικρότερη, θυμίζοντας περισσότερο σειρά 1 ειδικά στους χώρους για τους πίσω επιβάτες.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  6. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων




    Γενικά, σαν καινούριο αμάξι, ένα παράδειγμα ωστόσο θα μπορούσε να είναι το πιο ακριβό TIGUAN στην έκδοση 2.0 200 PS DSG7, όπου κοστίζει 450 ευρώ λιγότερα από το 4κινητο Χ1.



    Σωστός, αλλά συνήθως ο ανταγωνισμός προσφέρει περισσότερα extras από την αρχική ακόμα έκδοση. Even mec does this!



    X1 E90

    Μήκος 4454 4520
    Πλάτος 1798 1817
    Υψος 1545 1421
    Μεταξόνιο 2760 2760
    Μετατρόχιο εμπρός 1500 1500
    Μετρατρόχιο πίσω 1529 1513
    Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 420 460
    Δοχείο καυσίμων (λτ.) 61 60

    Πέρα από τα νούμερα όμως και στο μάτι δείχνει αρκετά μικρότερη, θυμίζοντας περισσότερο σειρά 1 ειδικά στους χώρους για τους πίσω επιβάτες.
    για βαλε τωρα και τις διαστασεις συγκριτικα με την χ3 Ε83 ή και με την καινουργια γιατι οχι?

  7. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    για βαλε τωρα και τις διαστασεις συγκριτικα με την χ3 Ε83 ή και με την καινουργια γιατι οχι?
    Θα θεωρούσα άδικη την σύγκριση Γιάννη με την νέα Χ3, δεδομένου ότι η Χ1 είναι στην ουσία Ε ενώ η νέα Χ3 είναι F.

    Επειδή όμως δεν έχω αυτή τη στιγμή διαθέσιμα τα στοιχεία της Ε83 αναπόφευκτα η σύγκριση θα γίνει με την νέα Χ3:


    Χ1 Χ3
    Μήκος 4454 4648
    Πλάτος 1798 1881
    Υψος 1545 1675
    Μεταξόνιο 2760 2810
    Μετατρόχιο εμπρός 1500 άγνωστο
    Μετρατρόχιο πίσω 1529 άγνωστο
    Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 420 550
    Δοχείο καυσίμων (λτ.) 61 67
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  8. #6
    Εγγραφή
    22-01-10
    Μηνύματα
    56
    Thanked
    31
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων




    Γενικά, σαν καινούριο αμάξι, ένα παράδειγμα ωστόσο θα μπορούσε να είναι το πιο ακριβό TIGUAN στην έκδοση 2.0 200 PS DSG7, όπου κοστίζει 450 ευρώ λιγότερα από το 4κινητο Χ1.



    Σωστός, αλλά συνήθως ο ανταγωνισμός προσφέρει περισσότερα extras από την αρχική ακόμα έκδοση. Even mec does this!



    X1 E90

    Μήκος 4454 4520
    Πλάτος 1798 1817
    Υψος 1545 1421
    Μεταξόνιο 2760 2760
    Μετατρόχιο εμπρός 1500 1500
    Μετρατρόχιο πίσω 1529 1513
    Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 420 460
    Δοχείο καυσίμων (λτ.) 61 60

    Πέρα από τα νούμερα όμως και στο μάτι δείχνει αρκετά μικρότερη, θυμίζοντας περισσότερο σειρά 1 ειδικά στους χώρους για τους πίσω επιβάτες.
    Τα νουμερα ηταν το πρωτο που ειδα, απλα δε μου φαινεται και τοσο μικρο. Για αυτο που υποτιθεται οτι πρεπει να ειναι τουλαχιστον. Το χ3 η σειρα f ειναι σε μεγεθος σαν τη πρωτη γενια χ5. Το χ1 ουτε suv δεν ειναι, crossover ειναι ξερω γω..

    Οσο για τα extra πραγματικα η bmw ειναι η χειροτερη.

    Το tiguan ειναι φθηνοτερο αλλα το tiguan το diesel οχι.

    Σα διλιτρο diesel τετρακινητο και μονο ειναι για μενα πολυ καλη επιλογη. Ειδικα με τις προσφορες στη τιμη που ειχε (και συνηθως κανει) η bmw. Δε ξερω με τη vw τι γινεται.

    PS το μονο που με ενοχλει που δεν εχει το αυτοκινητο ειναι αντιθαμβωτικοι καθρεπτες!!!! Το vw group πρεπει να τους παιρνει πολυ φθηνα γτ και τα σκοντα εχουνε μου φαινεται!! Μεγαλο πραμα το χειμωνα στην εξοχη..

  9. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tazeus Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα νουμερα ηταν το πρωτο που ειδα, απλα δε μου φαινεται και τοσο μικρο.
    ---
    PS το μονο που με ενοχλει που δεν εχει το αυτοκινητο ειναι αντιθαμβωτικοι καθρεπτες!!!! Το vw group πρεπει να τους παιρνει πολυ φθηνα γτ και τα σκοντα εχουνε μου φαινεται!! Μεγαλο πραμα το χειμωνα στην εξοχη..
    Όπως προ είπα, το Χ1 ήταν αρχικά μέσα στα πλάνα για αγορά, μιας και εμφανισιακά μου αρέσει πολύ.

    Στηρίζεται όμως στην πλατφόρμα του Ε90 κ περίμενα κατιτίς παραπάνω από την ήδη στενόχωρη 3άρα.

    Είχα συνηθίσει από τη μία την 5άρα που είχα, από την άλλη ένα αβένσις του '98 του πατέρα μου (500lt χώροι αποσκευών από το '98.. + χώροι για επιβάτες) οπότε μου φάνηκε μικρό - επίπεδα άσσου.

    Για τους καθρέπτες είμαστε σίγουροι ότι δεν έχει ή μήπως έχει κ λειτουργούν αυτόματα;
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  10. #8
    Εγγραφή
    22-01-10
    Μηνύματα
    56
    Thanked
    31
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως προ είπα, το Χ1 ήταν αρχικά μέσα στα πλάνα για αγορά, μιας και εμφανισιακά μου αρέσει πολύ.

    Στηρίζεται όμως στην πλατφόρμα του Ε90 κ περίμενα κατιτίς παραπάνω από την ήδη στενόχωρη 3άρα.

    Είχα συνηθίσει από τη μία την 5άρα που είχα, από την άλλη ένα αβένσις του '98 του πατέρα μου (500lt χώροι αποσκευών από το '98.. + χώροι για επιβάτες) οπότε μου φάνηκε μικρό - επίπεδα άσσου.

    Για τους καθρέπτες είμαστε σίγουροι ότι δεν έχει ή μήπως έχει κ λειτουργούν αυτόματα;
    Οι καθρεφτες Απο οτι θυμαμαι απο το manual πανε με το clima μονο.

    Σε σχεση με την 3αρα e90 μικρο δε το λες. Σιγουρα οχι επιπεδα ασσου ειδικα στα πισω καθισματα (η πλατη ρυθμιζεται, μολις τη προηγουμενη βδομαδα το πηρα χαμπαρι). Σε σχεση με την 5αρα το λες μικροτερο προφανως.

  11. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως προ είπα, το Χ1 ήταν αρχικά μέσα στα πλάνα για αγορά, μιας και εμφανισιακά μου αρέσει πολύ.

    Στηρίζεται όμως στην πλατφόρμα του Ε90 κ περίμενα κατιτίς παραπάνω από την ήδη στενόχωρη 3άρα.

    Είχα συνηθίσει από τη μία την 5άρα που είχα, από την άλλη ένα αβένσις του '98 του πατέρα μου (500lt χώροι αποσκευών από το '98.. + χώροι για επιβάτες) οπότε μου φάνηκε μικρό - επίπεδα άσσου.

    Για τους καθρέπτες είμαστε σίγουροι ότι δεν έχει ή μήπως έχει κ λειτουργούν αυτόματα;
    Πάνο, δεν τη λες στενόχωρη την Ε90 από άποψη χώρων, τηρουμένων των αναλογιών πάντα.

    Από μετρήσεις που είχα διαβάσει είναι πιο ευρύχωρη πίσω (πλην του ύψους) τόσο από το Α4 όσο και τη C class και έχει μεγάλη διαφορά από την προκάτοχο Ε46.
    Με τον άσσο δεν υπάρχει σύγκριση, η διαφορά είναι χαώδης.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  12. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tazeus Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα νουμερα ηταν το πρωτο που ειδα, απλα δε μου φαινεται και τοσο μικρο. Για αυτο που υποτιθεται οτι πρεπει να ειναι τουλαχιστον. Το χ3 η σειρα f ειναι σε μεγεθος σαν τη πρωτη γενια χ5. Το χ1 ουτε suv δεν ειναι, crossover ειναι ξερω γω..

    Οσο για τα extra πραγματικα η bmw ειναι η χειροτερη.

    Το tiguan ειναι φθηνοτερο αλλα το tiguan το diesel οχι.

    Σα διλιτρο diesel τετρακινητο και μονο ειναι για μενα πολυ καλη επιλογη. Ειδικα με τις προσφορες στη τιμη που ειχε (και συνηθως κανει) η bmw. Δε ξερω με τη vw τι γινεται.

    PS το μονο που με ενοχλει που δεν εχει το αυτοκινητο ειναι αντιθαμβωτικοι καθρεπτες!!!! Το vw group πρεπει να τους παιρνει πολυ φθηνα γτ και τα σκοντα εχουνε μου φαινεται!! Μεγαλο πραμα το χειμωνα στην εξοχη..
    Αυτό με τους αντιθαμβωτικούς εννοείς τους εξωτερικούς αν είναι θερμαινόμενοι;

    Να σου πω από την εμπειρία την δική μου.

    ΠΟΤΕ δεν κοίταξα αν έχει θερμαινόμενους, αυτό που παρατήρησα είναι ότι ΠΟΤΕ δεν θάμπωσαν όμως.

    Στα κανονικά τους δεν είναι ΠΟΤΕ ζεστοί.

    Το θέμα είναι ότι παρατήρησα σε κάποιες συνθήκες (βροχής κυρίως) που δουλεύω τους υαλοκαθαριστήρες είναι ότι τα κρύσταλλα των εξωτερικών καθρεπτών ζεσταίνονται, την πρώτη φορά που τους ακούμπησα λέω δεν παίζει είναι από τον ήλιο, όμως ισχύει δλδ σε συνθήκες που κανονικά θαμπώνουν οι καθρέπτες (άσχετως τελικά αν δουλεύουν οι υαλοκαθαριστήρες) τα κρύσταλλα θερμαίνονται.

    Έχεις κανείς κάποιο μάνιουαλ που να λέει τι παίζει;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  13. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    Ptboul (10-11-11)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP