Να προσθέσω και κάτι ακόμη.
Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι σε τρία χρόνια, αλλά όταν ενδιαφέρθηκα να μετατρέψω το 316 σε 325, στον Παπαδόπουλο, όλο το κουστούμι έβγαινε 6000, με κινητήρα διαμάντι πουχε πάνω του 2000χλμ.
Χονδρικά, όλο το πακέτο θα περιελάμβανε :
Κινητήρα
Σασμάν
Κεντρικό άξονα
Διαφορικό
Ημιαξόνια
Δισκόφρενα μπροστά
Δισκόφρενα πίσω αεριζόμενα
Εξάτμιση
Σωλήνες υδραυλικού
Σωλήνες A/C
Κομπρεσέρ A/C
Εγκέφαλο.
Οταν λοιπόν ρώτησα το πως θα τον δήλωνα μου είπαν πως έπρεπε να συμπληρώσω 9 έγγραφα, να κατεβώ στο κτεο Ελληνικού, γιατί εκεί πηγαίνουν όλες οι μετατροπές την αυτοκινήτων που αγοράστηκαν καινούργια στην Ελλάδα, να επισκεφτώ συμβεβλημένο μηχανολόγο γιά ογκομέτρηση κλπ κλπ.
Συνολικό κόστος έκδοσης νέας άδειας κάπου 2000.
Αυτό ήταν και το σημαντικότερο που φρέναρε το μπαξιμο.