ωραια παντα τετοια να μας λες!
ωραια παντα τετοια να μας λες!
Πλέον ΑΚΡΑΙΑ περιπτωση που ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ θα συμβει και θα συμβει μονο αν σε σταματησουν και αρχισεις να βριζεις μαναδες πατεραδες θεους και δαιμονες και φυσικα εκκρεμουν και αλλα εις βαρος σου .
Δε ενδιαφερονται και τοοσ σημερα να σε χωσουν μεσα για τετοιες καταστασεις καθως το να σε χωσουν μεσα κοστιζει και το κρατος ως γνωστων δεν εχει λεφτα ... Απλα θα σε λυσσαξουν στο προστιμο για να μαζεωει και το κρατος οσα του λειπουν .
Μνημόσυνο με ΞΕΝΑ κόλυβα ....
Να προσθέσω και κάτι ακόμη.
Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι σε τρία χρόνια, αλλά όταν ενδιαφέρθηκα να μετατρέψω το 316 σε 325, στον Παπαδόπουλο, όλο το κουστούμι έβγαινε 6000, με κινητήρα διαμάντι πουχε πάνω του 2000χλμ.
Χονδρικά, όλο το πακέτο θα περιελάμβανε :
Κινητήρα
Σασμάν
Κεντρικό άξονα
Διαφορικό
Ημιαξόνια
Δισκόφρενα μπροστά
Δισκόφρενα πίσω αεριζόμενα
Εξάτμιση
Σωλήνες υδραυλικού
Σωλήνες A/C
Κομπρεσέρ A/C
Εγκέφαλο.
Οταν λοιπόν ρώτησα το πως θα τον δήλωνα μου είπαν πως έπρεπε να συμπληρώσω 9 έγγραφα, να κατεβώ στο κτεο Ελληνικού, γιατί εκεί πηγαίνουν όλες οι μετατροπές την αυτοκινήτων που αγοράστηκαν καινούργια στην Ελλάδα, να επισκεφτώ συμβεβλημένο μηχανολόγο γιά ογκομέτρηση κλπ κλπ.
Συνολικό κόστος έκδοσης νέας άδειας κάπου 2000.
Αυτό ήταν και το σημαντικότερο που φρέναρε το μπαξιμο.
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
επειδη βαριεμαι να διαβασω ολο αυτο αν δεν βρηκες ακρη στειλε μου τι αμαξι εχεις και τι κινητηρα εβαλες να ρωτησω τι μπορω να κανω και να σου πω και ποσο θα σου κοστισει...
μου εστειλε η μπε εμ βε ελλας μια βεβαιωση που λεει ακριβως!
''Συμφωνα με τα στοιχεια του εργοστασιου μπε εμ βε αε και οπως προκυπτει απο την ευρωπαικη εγκριση τυπου οχηματων 346λ 346σ 346ρ (ε46) ετους κατασκευης 2000-2002 τα αυτοκινητα της σειρας παραγονταν με κινητηρες τυπου 164Ε3(1596κυβ) 194Ε1(1895 κυβ) Ν42Β20Α(1995 κυβ) 226Σ1(2171 κυβ) και 306Σ3(2979 κυβ)"
ας ελπισουμε οτι θα γινει δουλεια!!
Αντε ρε φιλαρακι...καλα ξεμπερδεματα!
Προφανώς πλέον θα βγαλεις ακρη .... Αντε με το καλό ευχομαι ... Αν ομως τελικα γινει κανα μπερδεμα παλι ... Βρεθηκε λυση ..Παρε με τηλ
Κωστας
Μνημόσυνο με ΞΕΝΑ κόλυβα ....
Αυτά βλέπω και χαίρομαι που δε προχώρησα σε αλλαγή κινητήρα αλλά σε βελτίωση του υπάρχοντος.Μόνο τα λεφτά που θα έπρεπε να δώσω σε εφορίες δηλώματα τέλη ασφάλειες κτλ...το έκανα απόσβεση το τουρμπάκι!
Panos 316T (20-08-10)
θοδωρη αμα αναλογιστεις ποσα εδωσες για να το φερεις στην κατασταση που ειναι τωρα πιστευω οτι εχεις δωσει πολλα παραπανω απο μια αλαγη κινητηρα!
καλο το τουρμπακι δεν λεω αλλα ο ηχος απο το εξακυληνδρο αλλο πραγμα!
και δεν παυει να ειναι κατι εργοστασιακο!!
φιλικα παντα ετσι!!