Σελίδα 5 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 78

Θέμα: Mitsubishi Lancer Evo IX MR 870+Ps@11.000rpm

  1. #41
    Εγγραφή
    17-06-10
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    463
    Thanked
    790
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    BMW φτιάχνει;;
    μολις προχθες τελειωσε ενα μπλε μ3 ε46 απο χαλκιδα κομπρεσερατο.του εβαλε εγκεφαλο και ηταν ετοιμο για ρυθμισμα.

    τα δικα μου οπως το 30αρι που ειχα,το 46αρι,και το 30αρι που βγαζω τωρα εκει βλετιωνεται και προγραματιζετε!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to stamatis m3 e30 For This Useful Post:

    katsaraios (31-10-11), Panos 316T (01-11-11)

  3. #42
    Εγγραφή
    25-12-09
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    487
    Thanked
    1279
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ο σπυρακος η αλλιως σαυριτσα εχει γινει αυθεντια...

    μπραβο του!

    δεν θα ξεχασω τις βολτες απο λαινοπουλο μεχρι βουτα λιμανακια και βαρκιζα με το αμαξι του ενα golf 2 με 620 αλογα τουρμπο-νιτρο εν ετει 2002!!! πριν ασχοληθει με τις βελτιωσεις σαν επαγγελμα


    του αξιζουν συγχαρητηρια για αυτα που εχει καταφερει

  4. #43
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    βριλησσια
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    75
    Thanked
    28
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stamatis m3 e30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μολις προχθες τελειωσε ενα μπλε μ3 ε46 απο χαλκιδα κομπρεσερατο.του εβαλε εγκεφαλο και ηταν ετοιμο για ρυθμισμα.

    τα δικα μου οπως το 30αρι που ειχα,το 46αρι,και το 30αρι που βγαζω τωρα εκει βλετιωνεται και προγραματιζετε!
    To πετυχα στον ευθυγραμμισα αυτο...!!!!
    Ειδα κατι αγραφους κλπ..αλλα δεν ρωτησα γιατι θα γινομουν πολυ περιεργος...!

  5. #44
    Εγγραφή
    01-06-11
    Περιοχή
    Κυπρο
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    355
    Thanked
    497
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    πολυ καλο !!αλλα το πως εβγαλε 1000 αλογα με 13:1 συμπιεση και μονο 1 bar δεν σας κανει εντυπωση??εχει πεσει πολυ δουλεια!μπραβο του

  6. #45
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εκτιμω, πως η θεωρια ειναι απλη αλλα βρεθηκε καποιος να την εφαρμοσει και μπραβο του .Πολυ μεγαλη συμπιεση=αναγκη για πολυ ψηλα οκτανια ,Αρα βαζουμε τουρμπινα δρακουλα με το καταληλο trim που θα μπορει να στροφαρει απο χαμηλα και να σηκωσει γρηγορα πιεση ,λογω συμπιεσης και θα μας δωσει τα ιδια αλογα σε λιγοτερη πιεση.Υστερα θωρακιζουμε το μοτερ απο τα καλυτερα υλικα για αντοχη και τα επιπλεον θερμικα φορτια λογω υψηλης συμπίεσης + απαιτουμενα οκτανια τα αναλαμβανει το καυσιμο πχ λειτουργια αποκλειστικα μεθανολης.Ας μην ξεχναμε (αν δεν κανω λαθος) πως ο πανοπουλος εχει το παρατσουκλι " ο χημικος".

  7. The Following 3 Users Say Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    Nick bmwlover (01-11-11), nik200 (01-11-11), Panos 316T (01-11-11)

  8. #46
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στο ενα μπαρ δουλευει το αμαξι με εκατοσταρα πρατηριου αν δεν κανω λάθος. Με αγωνιστικές δουλευει αρκετα πιο ψηλά.

    Το σκεπτικό πιο πάνω ειναι εν μερη σωστο αλλα δεν ειναι τόσο απλό το πραγμα.

  9. #47
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο ενα μπαρ δουλευει το αμαξι με εκατοσταρα πρατηριου αν δεν κανω λάθος. Με αγωνιστικές δουλευει αρκετα πιο ψηλά.

    Το σκεπτικό πιο πάνω ειναι εν μερη σωστο αλλα δεν ειναι τόσο απλό το πραγμα.
    Τιποτα στον κοσμο δεν ειναι απλο .Η θεωρια ειναι σχετικα απλη, το δυσκολο ειναι η εφαρμογη της και μπραβο στα παιδια-το επαναλαμβανω-μπραβο που το εκαναν μια και εχω αρρωστια με τα εβος.Τα αλογα απο οτι ειπαν τα παιδια δεν ειναι 1000 αλλα κοντα στα 800 μπορει και πιο κατω αναλογα απο πιο dyno μετρηθηκαν.Σαφως δεν ειναι κατι απλο και ουτε το παιζω εξυπνος προς θεου αλλα ολοι μας λεμε οτι ρυθμιζουμε με 100αρα αλλα μπορει να υπαρχει και ο δρυιδης στο βενζιναδικο με τα ενισχυτικα.Και εγω ειδα με τα ματια μου 1600 honda στις 9300 που γυριζε την 6262 στο 1βαρ με 450 αλογα πρατηριου χωρις αγραφο και οχι αστρονομικη συμπιεση.Δεν εντυπωσιαζομαι πια με την αλογολαγνεια αλλα μπραβο στους extreme που δειχνουν δουλειες και στο εξωτερικο

  10. #48
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ζάντες είναι Advan RS?

  11. #49
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

  12. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    nik200 (01-11-11)

  13. #50
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    ωραια η παρουσιαση..αλλα..

    εμενα περισσοτερο για διαφημιση μου κανει! καποια φαουλ?

    1)τριδισκος συμπλεκτης σε κινηση???
    2)εγραψα πιο πριν οτι θα γυρναει 4ες..οπως και ισχυει!!!περι ορεξεως ομως..
    3)ενα τοσο βελτιωμενο αμαξι για καθημερινο??αν δεν εισαι ο ιδιοκτητης του μαγαζιου πιστευω δεν θα το βγαζες εξω περα απο κοντρα..
    4)η λιστα με τα specs ειναι πανακριβη..μιλαμε για ενα evo που εχουν ριξει πολλα λεφτα!!!

    σαν δημιουργημα μπραβο στον βελτιωτη...αλλα ποιος εγγυαται οτι δεν θα σπασει???γιατι αυτα τα μοτερ εχουν περιορισμενη διαρκεια ζωης...13 συμπιεση και 11000rpm και 0.9 bar...αυτα δεν τα χουν κανει ουτε αναγνωρισμενοι οικοι του εξωτερικου που φυσικα δινουν γραπτη εγγυηση οτι ολα θα δουλεψουν η αλλιως θα αντικατασταθουν αν σπασουν..εμενα ποιος μου δινει εγγυηση στα 50χιλ πχ..που εχω ξοδεψει να το κανω ετσι???

Σελίδα 5 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP