Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 64

Θέμα: Λάστιχα... Μεγάλο Κεφάλαιο.....

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στελάκη, το αμάξι σου είναι πολύ δυνατό. οι συμβατικές λύσεις δεν είναι και ότι
    καλύτερο για την περίπτωση σου. για τις λύσεις που σου πρότεινε ο στράτος, εγώ
    διαφωνώ, γιατί τα λάστιχα αυτά δεν κάνουν στο βρεγμένο, και βγάζουν και πολύ
    θόρυβο όπως πολύ σωστά σου έγραψαν. τα έχω δοκιμάσει και τα δύο, και στην
    πίστα και στον δρόμο. σε σέμισλικ οι καλύτερς λύσεις είναι τα καπ, και τα κούμο ν70α.
    τα κούμο ίσω να είναι και καλύτερο σαν επιλογή, γιατί έχουν και μαλακή, αλλά και
    σκληρή γόμα. τα καπ είναι μαλακά. το θέμα με αυτά τα δύο, είναι ότι δουλεύουν
    άριστα και στο βρεγμένο, όχι για πολές ταρζανιές όμως. όπως και να'χει, το αμάξι
    σου θέλει καταρχήν στήσιμο. η ανάρτηση είναι βρακί, άσχετα τι λέει το αμορτισερόμετρο.
    πάει σαν βάρκα. λάθος ανάρτηση, με λάθος ελατήρια. κάνε κάτι σε συνδιασμό
    ανάρτηση - καλό λάστιχο - σωστή ευθυγράμμιση, και τέλος παίξε λίγο με την
    πίεση στα λάστιχα. μην τα μπαλωνιάζεις και τσιτώνουν. επίσεις εγώ θα σου έλεγα
    να μην πάς σε 18άρια...βάλε 235 σε 17άρια. το μικρότερο προφίλ, θα σε βοηθήσει
    περισόττερο απο το μεγαλύτερο στο να έχεις πρόσφυση. χώρια που είναι και πολύ
    ακριβότερα. απλά δεν ξέρω αν βγαίνουν τα καπ σε 17άρια, όπως και τα κουμο...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #2
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Talking

    Φίλε aga, δεν αναφέρεις το αυτοκίνητό σου στην αρχή αυτού του νήματος και παιδεύτηκα λιγάκι για να βρω το αντίστοιχο νήμα όπου αναφέρεσαι σε αυτό.....


    χωρίς καμμία παρεξήγηση, το αυτοκίνητό σου δεν πρόκειται να βάλει τα άλογά του στο δρόμο, τουλάχιστον στους ελληνικούς δρόμους..... το πρόβλημα υπάρχει δυστυχώς σε κάθε προσθιοκίνητο με αρκετή ροπή..... μούτρα παντού.... πρόσφυση μηδέν.... κατανομή βάρους κακή..... (δυνατό-βαρύ μοτέρ μπροστά, κίνηση εμπρός κλπ κλπ.....)


    ...






    γι αυτό μην αλλάξεις ζαντολάστιχα και μπεις σε έξοδα.... καλύτερα άλλαξε αυτοκίνητο.... πάρε κάτι σε πισωκίνητο κατά προτίμηση ΒΜW


    (ή βάλε μπλοκέ, σίγουρα θα καλυτερέψει κάπως την κατάσταση....)



    Υπενθύμιση: το πολύ φαρδύ λάστιχο στο στεγνό θα δώσει καλύτερη πρόσφυση, στον βρεγμένο όμως θέλει πολύ προσοχή λόγω την εμφάνιση υδρολίσθησης σε χαμηλότερη ταχύτητα σε σχέση με αντίστοιχο στενότερο...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 27-10-11 στις 19:21

  3. #3
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    να μην πάς σε 18άρια...βάλε 235 σε 17άρια. το μικρότερο προφίλ, θα σε βοηθήσει
    περισόττερο απο το μεγαλύτερο στο να έχεις πρόσφυση. χώρια που είναι και πολύ
    ακριβότερα. απλά δεν ξέρω αν βγαίνουν τα καπ σε 17άρια, όπως και τα κουμο...
    'Εχει δίκιο ο Θώμας σ'αυτο το θέμα.Φίλος με OCTAVIA RS γύρω στα 300ps
    είχε δοκιμάσει τα πάντα από συνδυασμούς σε 16-17-18 και ofset διάφορα
    και μετά από κάθε αλλαγή ενθουσιαζόταν όσο ήταν καινούρια τα λάστιχα
    αλλά μετά από λίγο καιρό τα ίδια πάλι.Τα 18άρια ειδικά δεν έκαναν απλώς τίποτα..Μάλλον αυτή η καρότσα είναι καταδικασμένη να ψάχνει πρόσφυση..
    Εγώ προτείνω βολτίσια ελαστικά σε νορμάλ τιμή και προσπάθησε να μην το
    σκίζεις με το παραμικρό Στέλιο

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP