Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Θέμα: ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ TURBO SPOOL

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    22-09-11
    Περιοχή
    iraklion
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    166
    Thanked
    194
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    πιοι ειναι οι παραγοντες που παιζουν ρολο για να εχουμε μειωμενο Boost threshold? αυτο ρωταω!!!
    https://www.myspace.com/pontikospaint

  2. #2
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NIKOS Z3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    πιοι ειναι οι παραγοντες που παιζουν ρολο για να εχουμε μειωμενο Boost threshold? αυτο ρωταω!!!
    μα αυτο ειναι το θεμα οτι εξαρταται και απο το υλικο του αξονα της τουρμπινας ...για παραδειγμα οι precision με τα κεραμικα αξονακια σπουλαρουν πολυ καλυτερα απο αντιστοιχης παροχης τουρμπινες....τωρα κατα τα αλλα οπως ειπαν και πιο πανω εκτος απο τα κυβικα φυσικα ,ειναι γενικα το μηκος των σωληνωσεων οχι μονο του χταποδιου αλλα και των σωληνωσεων του ιντερκουλερ αλλα ακομα και το ιδιο το ιντερκουλερ σαν μεγεθος,και μετα πας σε πολυ ειδικα κοματια οπως μηκοι αυλων εισαγωγης ροικοτητα κεφαλης,διαρκεια και βυθισμα εκκεντροφορων.....

  3. The Following 3 Users Say Thank You to mk52 For This Useful Post:

    BILL007 (27-10-11), Panos 316T (27-10-11), z3outofmind (29-10-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    22-09-11
    Περιοχή
    iraklion
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    166
    Thanked
    194
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mk52 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μα αυτο ειναι το θεμα οτι εξαρταται και απο το υλικο του αξονα της τουρμπινας ...για παραδειγμα οι precision με τα κεραμικα αξονακια σπουλαρουν πολυ καλυτερα απο αντιστοιχης παροχης τουρμπινες....τωρα κατα τα αλλα οπως ειπαν και πιο πανω εκτος απο τα κυβικα φυσικα ,ειναι γενικα το μηκος των σωληνωσεων οχι μονο του χταποδιου αλλα και των σωληνωσεων του ιντερκουλερ αλλα ακομα και το ιδιο το ιντερκουλερ σαν μεγεθος,και μετα πας σε πολυ ειδικα κοματια οπως μηκοι αυλων εισαγωγης ροικοτητα κεφαλης,διαρκεια και βυθισμα εκκεντροφορων.....
    ε γεια σου αυτα με την τουρμπινα λιγο πολυ ολοι τα ξερουμε εγω ηθελα να αναλυσουμε αυτο που λες με το βυθισμα πχ τι πιστευεις οτι ειναι καλυτερα μεγαλη διαρκεια μικρο ανοιγμα μεγαλο ανοιγμα μικρη διαρκεια τετοιεσ παραμετρους 8ελω να πουμε!!!!
    https://www.myspace.com/pontikospaint

  5. The Following 2 Users Say Thank You to NIKOS Z3 For This Useful Post:

    Nick bmwlover (01-11-11), Panos 316T (27-10-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NIKOS Z3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ε γεια σου αυτα με την τουρμπινα λιγο πολυ ολοι τα ξερουμε εγω ηθελα να αναλυσουμε αυτο που λες με το βυθισμα πχ τι πιστευεις οτι ειναι καλυτερα μεγαλη διαρκεια μικρο ανοιγμα μεγαλο ανοιγμα μικρη διαρκεια τετοιεσ παραμετρους 8ελω να πουμε!!!!
    κοιτα στο συγκεκριμενο μοτερ πιστευω οτι ετσι οπως ειναι απο τη μανα του εχεις το καλυτερο δυνατο σπουλ γιατι ειναι φτιαγμενο για να αποδιδει στις χαμηλομεσαιες ...οτι και να κανεις δηλ απο κει και περα για να βελτιωσεις το σπουλ θα εχει αρνητικη επιδραση στη μεγιστη δυναμη , στις στροφες που θα βγει αλλα και το φασμα,....και γνωμη μου ειναι να μη κοιτασ το αν θα σπουλαρει στισ 3000 η στισ 4000 ,αλλα απο εκει που θα αρχισει να αποδιδει για ποσο θα κρατησει δυναμη.....χιλιες φορεσ να εχω ενα μοτερ που σπουλαρει στισ 4000 και πριονιζει μεχρι τισ 7000-7500 παρα ενα που θα σπουλαρει στις 2000 και στις 5000 θα εχει κρεμασει

  7. The Following 4 Users Say Thank You to mk52 For This Useful Post:

    BILL007 (27-10-11), paganis (27-10-11), Panos 316T (27-10-11), z3outofmind (02-01-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP