πιοι ειναι οι παραγοντες που παιζουν ρολο για να εχουμε μειωμενο Boost threshold? αυτο ρωταω!!!
πιοι ειναι οι παραγοντες που παιζουν ρολο για να εχουμε μειωμενο Boost threshold? αυτο ρωταω!!!
μα αυτο ειναι το θεμα οτι εξαρταται και απο το υλικο του αξονα της τουρμπινας ...για παραδειγμα οι precision με τα κεραμικα αξονακια σπουλαρουν πολυ καλυτερα απο αντιστοιχης παροχης τουρμπινες....τωρα κατα τα αλλα οπως ειπαν και πιο πανω εκτος απο τα κυβικα φυσικα ,ειναι γενικα το μηκος των σωληνωσεων οχι μονο του χταποδιου αλλα και των σωληνωσεων του ιντερκουλερ αλλα ακομα και το ιδιο το ιντερκουλερ σαν μεγεθος,και μετα πας σε πολυ ειδικα κοματια οπως μηκοι αυλων εισαγωγης ροικοτητα κεφαλης,διαρκεια και βυθισμα εκκεντροφορων.....
BILL007 (27-10-11), Panos 316T (27-10-11), z3outofmind (29-10-11)
Nick bmwlover (01-11-11), Panos 316T (27-10-11)
κοιτα στο συγκεκριμενο μοτερ πιστευω οτι ετσι οπως ειναι απο τη μανα του εχεις το καλυτερο δυνατο σπουλ γιατι ειναι φτιαγμενο για να αποδιδει στις χαμηλομεσαιες ...οτι και να κανεις δηλ απο κει και περα για να βελτιωσεις το σπουλ θα εχει αρνητικη επιδραση στη μεγιστη δυναμη , στις στροφες που θα βγει αλλα και το φασμα,....και γνωμη μου ειναι να μη κοιτασ το αν θα σπουλαρει στισ 3000 η στισ 4000 ,αλλα απο εκει που θα αρχισει να αποδιδει για ποσο θα κρατησει δυναμη.....χιλιες φορεσ να εχω ενα μοτερ που σπουλαρει στισ 4000 και πριονιζει μεχρι τισ 7000-7500 παρα ενα που θα σπουλαρει στις 2000 και στις 5000 θα εχει κρεμασει
BILL007 (27-10-11), paganis (27-10-11), Panos 316T (27-10-11), z3outofmind (02-01-12)