Σελίδα 2 από 7 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 64

Θέμα: Λάστιχα... Μεγάλο Κεφάλαιο.....

  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aga3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα pilot sport εννοείς; Να σου πω την αμαρτία μου δεν ξέρω. λογικά θα έχει. έχεις οδηγήσει με αυτά; είναι καλά για σχετικά δυνατό αυτοκίνητο;
    Οχι Στελιο, θα ηθελα αλλα δεν βγαινουν 255 πισω. Απο οσα διαβαζω εχω αποψη μονο.. και αν αντεχουν σε turbo 996/997 με τοση ροπη υποθετω πως εισαι ενταξει. Τι αλογα/ροπη εχεις αν επιτρεπεται?

    Δες και τα Advan A048 που προτεινε ο Στρατος.

  2. #12
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Dunlop DZ03G
    Βαλε τα και αν δεν σε ικανοποιησουν τουλαχιστον 50% παραπανω απο οτι φοραγες θα σου τα πληρωσω εγω και θα τα παρω εγω για το δικο μου.

  3. #13
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα πιρελι πρεπει να ζεσταθουν για να αποδοσουν,γινονται βεντουζα!
    αν τα πατησεις κρυα λογικο ειναι οτι θα σπινιαρουν!
    Καρατσεκαρισμενο και σε 16αρα και σε 18αρα με ροπη παραπανω απο μητρια.

    Αν εισαι απαιτητικος με αμεσα αποτελεσματα r1r,
    Προσωπικα δεν συστηνω τα r888 γιατι μετα τα 140 σφυριζουν,τρωγωνται ευκολα και σε βρεγμενο κανεις το σταυρο σου...
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  4. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    Thomelef (27-10-11)

  5. #14
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Έβαλα πολύ προσφατα Continental SportContact 5
    225/40 - 255/35
    Εντυπώσεις από Δευτέρα που θα το χω πατήσει το λάστιχο..

  6. #15
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ήρθε η ώρα να αλλάξω το αυτοκίνητό μου. (Καιρός ήτανε...) Το πρόβλημα είναι το εξής. Πίστευα οτι με ΒΜW M3 θα βελτιωνόμουν κατά πολύ..... Έτσι λοιπόν χθες στην συνάντηση που είχαμε στο μαγαζί ενός φίλου βάλαμε το δικό μου, διπλα απο ενα Αudi S3 (που το είχε πάρει για δικό του) για να δω αν όντως θα έστεκε καλα......... Δε λέω, βελτιώθηκε αρκετά το δικο μου,κολακευτηκε θα ελεγα, αλλά όχι σε βαθμό που να μου δημιουργήσει την αίσθηση οτι ειναι καλυτερο...... ετσι οπως ηταν διπλα-διπλα έδειχνε οτι τα ψωμιά του τέλειωσαν!!!!!

    Το αποτέλεσμα;Το οδηγησαμε το Audi και μέχρι και την τρίτη το αμάξι δε μένει κάτω σε εκκίνηση!!!!!σουζα λεμε!!!!! Σε στροφές μπορώ να πω οτι καιρό είχα να μπω με χιλιόμετρα και να αισθανθώ οτι κάτι κυλάει προς την κάλτσα.

    Σήμερα για κακή μου τύχη ξαναοδήγησα το //Μ3 μου και μπορώ να πω οτι το σιχάθηκα. (σημείωση: Το δικό μου δεν είναι γνήσιο αλλά τροπέτο και το σασμάν του είναι Σώβρακο....) Η ερώτηση μου είναι η εξής. Τι να κάνω τελικά; Να το κάψω το //Μ3 ή να δω κάτι πιο εξειδικευμένο πχ. Κάρο με βόδια;

    Για βροχές, χιόνια κτλ δεν σκάω. Υπάρχει και το ΙΒΙΖΑ! Καμμιά ιδέα;
    Διωκομαι ποινικα για παραποιηση κειμενου???
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stamatis : 27-10-11 στις 17:53

  7. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (27-10-11)

  8. #16
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ντροπή σου Αρη.

  9. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    aristent (27-10-11)

  10. #17
    Εγγραφή
    12-09-10
    Περιοχή
    THESSALIA
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    46
    Thanked
    16
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    continetal sport contact 3 !!!

  11. #18
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στελάκη, το αμάξι σου είναι πολύ δυνατό. οι συμβατικές λύσεις δεν είναι και ότι
    καλύτερο για την περίπτωση σου. για τις λύσεις που σου πρότεινε ο στράτος, εγώ
    διαφωνώ, γιατί τα λάστιχα αυτά δεν κάνουν στο βρεγμένο, και βγάζουν και πολύ
    θόρυβο όπως πολύ σωστά σου έγραψαν. τα έχω δοκιμάσει και τα δύο, και στην
    πίστα και στον δρόμο. σε σέμισλικ οι καλύτερς λύσεις είναι τα καπ, και τα κούμο ν70α.
    τα κούμο ίσω να είναι και καλύτερο σαν επιλογή, γιατί έχουν και μαλακή, αλλά και
    σκληρή γόμα. τα καπ είναι μαλακά. το θέμα με αυτά τα δύο, είναι ότι δουλεύουν
    άριστα και στο βρεγμένο, όχι για πολές ταρζανιές όμως. όπως και να'χει, το αμάξι
    σου θέλει καταρχήν στήσιμο. η ανάρτηση είναι βρακί, άσχετα τι λέει το αμορτισερόμετρο.
    πάει σαν βάρκα. λάθος ανάρτηση, με λάθος ελατήρια. κάνε κάτι σε συνδιασμό
    ανάρτηση - καλό λάστιχο - σωστή ευθυγράμμιση, και τέλος παίξε λίγο με την
    πίεση στα λάστιχα. μην τα μπαλωνιάζεις και τσιτώνουν. επίσεις εγώ θα σου έλεγα
    να μην πάς σε 18άρια...βάλε 235 σε 17άρια. το μικρότερο προφίλ, θα σε βοηθήσει
    περισόττερο απο το μεγαλύτερο στο να έχεις πρόσφυση. χώρια που είναι και πολύ
    ακριβότερα. απλά δεν ξέρω αν βγαίνουν τα καπ σε 17άρια, όπως και τα κουμο...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. #19
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Talking

    Φίλε aga, δεν αναφέρεις το αυτοκίνητό σου στην αρχή αυτού του νήματος και παιδεύτηκα λιγάκι για να βρω το αντίστοιχο νήμα όπου αναφέρεσαι σε αυτό.....


    χωρίς καμμία παρεξήγηση, το αυτοκίνητό σου δεν πρόκειται να βάλει τα άλογά του στο δρόμο, τουλάχιστον στους ελληνικούς δρόμους..... το πρόβλημα υπάρχει δυστυχώς σε κάθε προσθιοκίνητο με αρκετή ροπή..... μούτρα παντού.... πρόσφυση μηδέν.... κατανομή βάρους κακή..... (δυνατό-βαρύ μοτέρ μπροστά, κίνηση εμπρός κλπ κλπ.....)


    ...






    γι αυτό μην αλλάξεις ζαντολάστιχα και μπεις σε έξοδα.... καλύτερα άλλαξε αυτοκίνητο.... πάρε κάτι σε πισωκίνητο κατά προτίμηση ΒΜW


    (ή βάλε μπλοκέ, σίγουρα θα καλυτερέψει κάπως την κατάσταση....)



    Υπενθύμιση: το πολύ φαρδύ λάστιχο στο στεγνό θα δώσει καλύτερη πρόσφυση, στον βρεγμένο όμως θέλει πολύ προσοχή λόγω την εμφάνιση υδρολίσθησης σε χαμηλότερη ταχύτητα σε σχέση με αντίστοιχο στενότερο...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 27-10-11 στις 19:21

  13. #20
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μόλις μίλησα με ένα φίλο και μου μίλησε και αυτός με τα καλύτερα λόγια για τα Cup. Θα δω αύριο αν υπάρχουν για τις διαστάσεις που θέλω. Αλλιώς την κόβω να βλέπω gia R1R μάλλον.

Σελίδα 2 από 7 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP