Dunlop DZ03G
Βαλε τα και αν δεν σε ικανοποιησουν τουλαχιστον 50% παραπανω απο οτι φοραγες θα σου τα πληρωσω εγω και θα τα παρω εγω για το δικο μου.
Τα πιρελι πρεπει να ζεσταθουν για να αποδοσουν,γινονται βεντουζα!
αν τα πατησεις κρυα λογικο ειναι οτι θα σπινιαρουν!
Καρατσεκαρισμενο και σε 16αρα και σε 18αρα με ροπη παραπανω απο μητρια.
Αν εισαι απαιτητικος με αμεσα αποτελεσματα r1r,
Προσωπικα δεν συστηνω τα r888 γιατι μετα τα 140 σφυριζουν,τρωγωνται ευκολα και σε βρεγμενο κανεις το σταυρο σου...
τούρμπο και πράσινα άλογα
Thomelef (27-10-11)
Έβαλα πολύ προσφατα Continental SportContact 5
225/40 - 255/35
Εντυπώσεις από Δευτέρα που θα το χω πατήσει το λάστιχο..
chrisgiapz3 (27-10-11)
Ντροπή σου Αρη.
aristent (27-10-11)
continetal sport contact 3 !!!
στελάκη, το αμάξι σου είναι πολύ δυνατό. οι συμβατικές λύσεις δεν είναι και ότι
καλύτερο για την περίπτωση σου. για τις λύσεις που σου πρότεινε ο στράτος, εγώ
διαφωνώ, γιατί τα λάστιχα αυτά δεν κάνουν στο βρεγμένο, και βγάζουν και πολύ
θόρυβο όπως πολύ σωστά σου έγραψαν. τα έχω δοκιμάσει και τα δύο, και στην
πίστα και στον δρόμο. σε σέμισλικ οι καλύτερς λύσεις είναι τα καπ, και τα κούμο ν70α.
τα κούμο ίσω να είναι και καλύτερο σαν επιλογή, γιατί έχουν και μαλακή, αλλά και
σκληρή γόμα. τα καπ είναι μαλακά. το θέμα με αυτά τα δύο, είναι ότι δουλεύουν
άριστα και στο βρεγμένο, όχι για πολές ταρζανιές όμως. όπως και να'χει, το αμάξι
σου θέλει καταρχήν στήσιμο. η ανάρτηση είναι βρακί, άσχετα τι λέει το αμορτισερόμετρο.
πάει σαν βάρκα. λάθος ανάρτηση, με λάθος ελατήρια. κάνε κάτι σε συνδιασμό
ανάρτηση - καλό λάστιχο - σωστή ευθυγράμμιση, και τέλος παίξε λίγο με την
πίεση στα λάστιχα. μην τα μπαλωνιάζεις και τσιτώνουν. επίσεις εγώ θα σου έλεγα
να μην πάς σε 18άρια...βάλε 235 σε 17άρια. το μικρότερο προφίλ, θα σε βοηθήσει
περισόττερο απο το μεγαλύτερο στο να έχεις πρόσφυση. χώρια που είναι και πολύ
ακριβότερα. απλά δεν ξέρω αν βγαίνουν τα καπ σε 17άρια, όπως και τα κουμο...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Φίλε aga, δεν αναφέρεις το αυτοκίνητό σου στην αρχή αυτού του νήματος και παιδεύτηκα λιγάκι για να βρω το αντίστοιχο νήμα όπου αναφέρεσαι σε αυτό.....
χωρίς καμμία παρεξήγηση, το αυτοκίνητό σου δεν πρόκειται να βάλει τα άλογά του στο δρόμο, τουλάχιστον στους ελληνικούς δρόμους..... το πρόβλημα υπάρχει δυστυχώς σε κάθε προσθιοκίνητο με αρκετή ροπή..... μούτρα παντού.... πρόσφυση μηδέν.... κατανομή βάρους κακή..... (δυνατό-βαρύ μοτέρ μπροστά, κίνηση εμπρός κλπ κλπ.....)
...
γι αυτό μην αλλάξεις ζαντολάστιχα και μπεις σε έξοδα.... καλύτερα άλλαξε αυτοκίνητο.... πάρε κάτι σε πισωκίνητο κατά προτίμηση ΒΜW
(ή βάλε μπλοκέ, σίγουρα θα καλυτερέψει κάπως την κατάσταση....)
Υπενθύμιση: το πολύ φαρδύ λάστιχο στο στεγνό θα δώσει καλύτερη πρόσφυση, στον βρεγμένο όμως θέλει πολύ προσοχή λόγω την εμφάνιση υδρολίσθησης σε χαμηλότερη ταχύτητα σε σχέση με αντίστοιχο στενότερο...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 27-10-11 στις 19:21
Μόλις μίλησα με ένα φίλο και μου μίλησε και αυτός με τα καλύτερα λόγια για τα Cup. Θα δω αύριο αν υπάρχουν για τις διαστάσεις που θέλω. Αλλιώς την κόβω να βλέπω gia R1R μάλλον.