Στην μεχρι τωρα συμβιωση μου με την υπερτροφοδοτηση,μεσω της δουλειας μου την τελεταια πενατετια αλλα και ως χρηστης πλεον,εχω φτασει σε καποια συμπερασματα.
Το βασικοτερο αβανταζ της υπερτροφοδοτησης ειναι για μενα η "turbo-ροπη".
Η καμπλυλη της οποιας ειναι εντυπωσιακη και αβιαστη.
Ειναι εκεινο το κατι που σε ξεκολλαει λιιιιγο πιο γρηγορα σε μια ρεπριζ.
Απο την αλλη η ομοιομορφια της αποδοσης της δυναμης γενικως απο εναν ατμοσφαιρικο κινητηρα επιδοσεων ειναι αξεπεραστη και ανοθευτη απο "παραπλευρες βοηθειες" 
Πλεον αν εχετε παρατηρησει εχει σχεδον φυγει απο το προσκυνειο η old-school τουρμποκατασταση,που ειχε και διαφορα ντισαβανταζ,και ερχεται η φιλοσοφια της γραμμικης αποδοσης της υπερπληρωσης.
Οι κινητηρες αμεσου ψεκασμου,μπορουν πλεον με ευκολεια να δουλεψουν σε αναλογιες τετοιες,που επιτρεπουν μια τετοιου ειδους γραμμικη αποδοση αλλα και παλι δεν φτανει για να νιωσεις το βελουδινο ξυραφιασμα ενος πολυκυλινδρου ατμοσφαιρικου συνολου.
Κριμα που πεφτουν και οι τελευταιοι πυργοι....
Downsizing,καυσαερια και διαφοροι αλλοι παραγοντες θα κανουν τα ατμοσφαιρικα μοτερ σε μια δεκαετια+ να μοιαζουν με τα διχρονα μηχανακια σημερα.....νοσταλγικα και αλητικα.
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)