To απλο η το is??
To απλο εχει 9-10 μεσα σε πολυ μπορει και παραπανω το is 10-11
Kαι εκτος 7-8 και τα δυο εκει πεζουν .
Παντως το is μεσα σε πολυ ετσι και το δινεις λιγακι πινει πολυ.....
Απανω σε καροτσα κομπακτ δεν ξερω ποσο καιει.
Dr. Yamastura (22-10-11)
Αυτή η συλλογή σου με τρελαίνει! Να σου πω, εκείνο το υπόγειο γκαραζ είναι όλο δικό σου ή είναι και για τους άλλους κατοίκους?
Κοίτα τα Ε30 είναι πιο ελαφριά, αλλά η τεχνολογία τους στα μοτερ είναι λίγο πίσω σε σχέση με τα Ε36. Να σου δώσω να καταλάβεις, εγώ είμαι πιο γρήγορος και καίω λιγότερο απο Ε30 320 6cyl!!! Άρα για αρχή Ε36!
Μετά αφού πας σε 4cyl η επιλογή είναι μια και την ξέρεις(ναι 318ις)! Το ις καίει πιθανώς λιγότερο και απο 316 και σε πάει και σαν άνθρωπο. Εμένα με σκληρό σκίσιμο, πίστες, ταξίδια, πόλη καίει 10-11λίτρα. Τα μοντέλα μετα το 97 έβγαιναν με 1900cc το γνωστό Μ44 αντί Μ42(όπως το δικό μου). Το Μ44 έχει χαμηλότερη κατανάλωση και καλύτερη ροπή απο χαμηλά. Δεν έχει το ξεσπασμα που έχει το Μ42 στα ψηλά, αλλά αν θέλεις οικονομία και άνεση τότε Μ44. Στη θέση σου αυτό θα έπαιρνα, βέβαια είναι και πιο ακριβό, αλλά είναι πιο φρέσκο μοτερ με λιγότερα χλμ λόγο χρονολογίας.
Dr. Yamastura (22-10-11), Samaro (23-10-11)
Oπως τα λεει ο φιλος αυτα εχουν τα 16 βαλβιδα καπακια![]()
![]()
Παντως σε θεμα δυναμης δεν εχουν διαφορα μ42 - μ44 απλως στο θεμα καταναλωσης το μ44 να ειναι λιγο ποιο κατω.
Μ44 σε κομπακτ θα ειναι κουφετο![]()
Dr. Yamastura (22-10-11)