Προσωπική γνώμη μου να μαθαίνουμε όλα τα μέλη τα καλά μαγαζιά δηλαδή τους καλούς επαγγελματίες όπως είπες. Αν είναι δυνατόν παρακαλώ την διευθυνσή του δημόσια κι αν οχι στείλε μου αν μπορείς με μήνυμα......ευχαριστώ!
Προσωπική γνώμη μου να μαθαίνουμε όλα τα μέλη τα καλά μαγαζιά δηλαδή τους καλούς επαγγελματίες όπως είπες. Αν είναι δυνατόν παρακαλώ την διευθυνσή του δημόσια κι αν οχι στείλε μου αν μπορείς με μήνυμα......ευχαριστώ!
Θα σου στειλω π.μ. το τηλεφωνο μου να με παρεις οποτε θες Νικο
Ναι ας πουμε οτι υπαρχει ενα ευρος ρυθμισεων που καλυπτει τον μεσο οδηγο Ε36 με προοδευτικη αναρτηση(οχι coilover δλδ).Αν ομως υπαρχει ρυθμιζομενη αναρτηση τοτε αλλαζουν τα δεδομενα.Κι αν μπουν και τα δεδομενα πιστας πανω....χανεται η μπαλα!
Κι εγω την ιδια αποψη εχω αλλα δεν θελω να δημιουργησω καποιο κλιμα διαφημισης και προβολης εδω....εχεις π.μ.
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
nikos1400 (17-10-11)
Εχουμε καποια νουμερα για ενα μεσο μ43 36αρι με ρυθμιζομενη σε υψος ή ζηταω πολλα??
![]()
Η ρυθμιση του υψους θα καθορισει σε μεγαλο βαθμο τη συμπεριφορα του αυτοκινητου καθως και η σκληροτητα των ελατηριων σου....Μετα ειναι το τι θες να κανει τ'αμαξι σου.Το δικο μου π.χ. ειναι στημενο πολυ υπερστροφικα που το καθιστα δυσκολο για καποιον που δεν ειναι εξοικειωμενος μ'αυτο.
Σε γενικες γραμμες?Δοκιμασε
μπροστινο αξονα: καμπερ 1.5 εως 1.8,ελαχιστη αποκλιση και καστερ 3.70+
πισω αξονα: καμπερ 1.3 εως 2.0 και μηδενικη συγκλιση-αποκλιση(εργοστασιακα τα Ε36-Ε46 ειναι ''κλειστα'' σε συγκλιση για να επαναφερουν αμεσα το πισω μερος οταν ξεκολλαει).Στο χαμηλωμα πρεπει το σασι μπροστα-πισω να'χει μεγιστη διαφορα 2 ποντους(μετρας λιγο πιο μπροστα απ'τα σημεια που πιανει ο γρυλλος)...Αναμενω τη γνωμη σου...Επισης να σου εκτυπωσουν τ'αποτελεσματα του set up σου γιατι απ'οτι φαινεται ειναι πολλοι οι ''επαγγελματιες'' που σου λενε το'κανα αλλα εχουν κανει του κεφαλιου τους...το'χω παθει
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
Στον συγκεκριμένο είιχα πάει μετα την ολοκλήρωση του νριφτ-προτζεκτ μου,μετα απο υπόδειξη του μηχανικού μου,που δουλευε παλιά εκεί.
Άψογη εξυπηρέτηση,τέλεια δουλειά(φαίνεται άλλωστε απο τα βίντεο) και πολυ φθηνά μεταχειρισμένα λάστιχα.
Ο Μάνος(κάνει τις ευθυγραμμίσεις) μάλιστα έτρεχε με εβο παλιά στα μέγαρα και γνωρίζει τι θέλει το κάθε αυτοκίνητο για χρόνους,ντριφτ,δρόμο.
Πρέπει να ενισχύουμε τέτοιους επαγγελματίες![]()
UP YOURS!