Σελίδα 19 από 22 ΠρώτηΠρώτη ... 91718192021 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 181 έως 190 από 216

Θέμα: M42 compressor

  1. #181
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λοιπόν η εξάτμιση και το φίλτρο μπήκαν απο το καλοκαίρι και μόλις σήμερα κατάφερα να πάω για να μου βάλουν μία ένωση εκεί που τελειώνει το χταπόδι, γιατι τη μέρα που το βάλαμε δεν είχαν. Τα καλά νέα είναι οτι δεν έχασα δύναμη, αλλά τα κακά νέα είναι οτι δεν είδα και καμία ουσιώδη διαφορά...ίσως να πήρα λίγο στις μεσαίες.Μόνο ο ήχος έγινε πιο αντρικός, κάτι είναι και αυτό.









    Όλα αυτά βέβαια χωρίς πρόγραμμα και ατμοσφαιρικός, που δεν με νοιάζει να πάρω άλογα ως τέτοιος. Τώρα θα ξαναβάλω επάνω το Megasquirt και ελπίζω αυτή τη φορά να μην χρειαστώ κάτι και εν τέλη να βάλω μπροστά και να φτιάξω επιτέλους το πρώτο μου πρόγραμμα! άντε να δούμε...


    Η απορία μου είναι η εξής. Τις προάλλες είχα ένα θέμα με κάποιον ρελέ(του εγκεφάλου ή τις τρόμπας βενζίνης) και το αμάξι δεν έπαιρνε μπροστά.Τελικά πήγα σε ένα διαγνωστικό σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Αθήνα. Σφάλμα κάπου δεν βρήκαν, αλλά είδαν οτι ο ένας απο τους 2 knock sensors ήταν σπασμένος και μου είπαν πως για τον λόγο αυτό εχω χάσει πολλά(πάνω απο 40 ήμαρτον) άλογα. Αυτό φυσικά δεν ισχύει καθώς σήμερα έκανα ένα άνοιγμα με άλλο ις και η διαφορά αυτή δεν θα ήταν απαρατήρητη...

    Και ρωτάω εγώ τώρα... αν ο εγκέφαλος έβλεπε την βλάβη στον knock και έμπαινε σε κάποιο safe mode δεν θα μου έβγαζε και σφάλμα? Πως μπορώ να δω αν όντως το εξωτερικό σπάσιμο έχει όντως αχρηστεύσει τον αισθητήρα?

  2. #182
    Εγγραφή
    21-01-10
    Μηνύματα
    561
    Thanked
    330
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα καλά νέα είναι οτι δεν έχασα δύναμη, αλλά τα κακά νέα είναι οτι δεν είδα και καμία ουσιώδη διαφορά...
    Λογικό μου ακούγεται το ις φορούσε πολύ καλό χταποδάκι απο το εργοστάσιο φαίνεται άλλωστε και στις φώτο που έβαλες.Στο Μ43 που φοράει μαντέμι πολλαπλή εξαγωγή θα έβλεπες μια διαφορά αλλά εδώ όπως είπες μόνο ήχο και στο μάτι κέρδισες κάτι.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Libanner For This Useful Post:

    BILL007 (15-10-11), kloukakis (15-10-11)

  4. #183
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    χρειάστηκε πολύ ώρα για να αλλάχθεί το χταπόδι? μου χουν πεί ότι ειναι μανίκι στ is αληθευει?

  5. #184
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σφάλμα κάπου δεν βρήκαν, αλλά είδαν οτι ο ένας απο τους 2 knock sensors ήταν σπασμένος και μου είπαν πως για τον λόγο αυτό εχω χάσει πολλά(πάνω απο 40 ήμαρτον) άλογα. Αυτό φυσικά δεν ισχύει καθώς σήμερα έκανα ένα άνοιγμα με άλλο ις και η διαφορά αυτή δεν θα ήταν απαρατήρητη...

    Και ρωτάω εγώ τώρα... αν ο εγκέφαλος έβλεπε την βλάβη στον knock και έμπαινε σε κάποιο safe mode δεν θα μου έβγαζε και σφάλμα? Πως μπορώ να δω αν όντως το εξωτερικό σπάσιμο έχει όντως αχρηστεύσει τον αισθητήρα?
    Aν είχε σφάλμα ο knock sensor θα στο εβγαζε 100% στο διαγνωστικό .

    Έτσι την έπαθα κ εγώ που είχα δει δυο μικροσπασιματάκια στους knock sensor ,θεώρησα οτι είχαν πρόβλημα κ πήγα κ πλήρωσα γαμω τα λεφτά για 2 μεταχειρισμένους,ενώ στην ουσία δεν είχαν τίποτα.

    Μην ανησυχείς λοιπόν αν δεν σου έχουν βγάλει σφάλμα

  6. The Following User Says Thank You to aggelosmk2 For This Useful Post:

    kloukakis (18-10-11)

  7. #185

    Προεπιλογή

    Κώστα αν είχε βγει ο συγκεκριμένος αισθητηρας οφ , πίστεψε θα το καταλάβαινες ... Και μετο παραπάνω ! Εκτός αν βάζεις βενζίνη Απο την προσωπική Σου πετρελαιοπηγη

  8. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (16-10-11), kloukakis (18-10-11)

  9. #186
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    χρειάστηκε πολύ ώρα για να αλλάχθεί το χταπόδι? μου χουν πεί ότι ειναι μανίκι στ is αληθευει?
    Ξύνεις πληγές τώρα...
    Και εμένα το ίδιο μου έλεγαν όλοι, αλλά η περίπτωση αυτή είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα του "δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο". Τους πήρε 3 ώρες πάνω στο αναβατόριο και πολύ ιδρώτα για να το αλλάξουν, ενώ έβγαλαν και τη μια βάση της μηχανής την οποία ξέχασαν να βιδώσουν μετά και το διαπίστωσα μετά απο 1 μήνα. Για ακόμα μια φορά κάποιος "μηχανικός" κάνει τύχες.

    Το μαμά χταπόδι που έβγαλα το έδωσα στον valadis544. Μας πήρε λιγότερο απο 3 ώρες σίγουρα και το αλλάξαμε μόνοι μας σε μια αυλή χωρίς πίεση χρόνου. Το αλλάξαμε τόσο εύκολα που πραγματικά έκλαιγα τα χρήματα που έδωσα.....

    Όσο για τους knock θα μάθω σίγουρα μολις μπει ο αγραφος. Δυστυχώς πάνω που είπα να τον βάλω στο αμάξι αρρώστησα και τώρα είμαι ξάπλα....

  10. The Following User Says Thank You to kloukakis For This Useful Post:

    ziaba (18-10-11)

  11. #187
    Εγγραφή
    12-09-11
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    626
    Thanked
    303
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ωραιο project πραγματικά

  12. The Following User Says Thank You to super duper For This Useful Post:

    kloukakis (18-10-11)

  13. #188
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λόγο έλλειψης χρόνου είμαστε ακόμα στο δύσκολο κομμάτι της διαχείρισης του κινητήρα, με το οποίο άρχισα να ασχολούμαι πάλι. Πριν ξεκινήσω να τοποθετώ οτιδήποτε έχει σχέση με υπερπίεση, θέλω πρώτον να μελετήσω λιγάκι τις κανονικές συνθήκες λειτουργίες του κινητήρα και ώστε αργότερα να έχω ένα μέτρο σύγκρισης και δεύτερον να δουλέψω λίγο τον εγκέφαλο και να του πάρω τον αέρα.

    Θέλω να βλέπω οπωσδήποτε πίεση-θερμοκρασία λαδιού και πίεση βενζίνης. Νομίζω οτι το μόνο απο αυτά που έχει το αμάξι ήδη επάνω είναι ένας αισθητήρας πίεσης λαδιού, αλλά και αυτός νομίζω οτι λειτουργεί σαν διακόπτης μόνο και όχι αναλογικά ώστε να μπορώ να βλέπω όλο το φάσμα των τιμών της πίεσης.

    Μπορεί κάποιος να μου πει απο που μπορώ να πάρω τους τρεις αυτούς αισθητήρες, κάλλιστα ιντερνετικα?

  14. #189
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να κάνω μια ενημέρωση σχετικά που βρίσκομαι καθώς υπάρχουν κάποιες μικρές εξελίξεις.

    Κατ αρχήν ο άγραφος βρίσκεται μόνιμα πλέον στο αμάξι και δουλεύει πολύ καλά! Δεν έχω κάτσει ακόμα να τελειοποιήσω τους χάρτες λόγο χρόνου, αλλά βρίσκομαι σε ένα επίπεδο αρκετά καλό που μου επιτρέπει να πιέζω άφοβα τουλάχιστον. Εχουν γίνει κάποιες αγορές και τροποποιήσεις που θα αναφέρω στη συνέχεια.

    Σε πρώτη φάση είπα να λύσω το θέμα του χώρου ακολουθώντας την "εύκολη" λύση της πολλαπλής εισαγωγής απο Ε30 318ις. Μαζί αγόρασα και την πεταλούδα απο Ε36 318ις Μ44 και κάποια πλακάκια για να μπει η πεταλούδα αυτή στην πολλαπλή του Ε30. Εν τέλη αφού έλυσα το σύμπαν η πολλαπλή ΔΕΝ μπήκε γιατί όπως φοβόμουν το καπό δεν έκλινε. Θα ήθελα πολύ να μου πει ο m_power_lunatic με ποιό τρόπο την έβαλαν, αν και πλέον δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα.

    Καθώς έλυσα πολλά πράγματα έγιναν και κάποιες μετατροπούλες. Κατάργησα τα κουτιά απο τα οποία περνάει η εργοστασιακή πλεξούδα για να μπει η πολλαπλή του Ε30 που τελικά δεν χώρεσε. Το καλό τουλάχιστον είναι οτι χωρίς τα κουτιά η μαμά πολλαπλή βγαίνει ΠΟΛΥ πιο εύκολα, πράγμα που θα με βοηθήσει στο μέλλον. Ακόμα κατάργησα την βαλβίδα των αναθυμιάσεων του λαδιού και πλέον χρησιμοποιώ δοχείο αναθυμιάσεων λαδιού πράγμα που έπρεπε να κάνω για να δουλευω σωστά ως κομπρεσσορατος και μπήκε στην θέση του δοχείου αναθυμιάσεων βενζίνης, το οποίο πήρε και αυτό πόδι. Εν τέλη έβαλα την πεταλούδα του Μ44 η οποία έχει επάνω και ΠΟΛΥ καλύτερη βαλβίδα ρελαντι απο αυτή του Μ42 που ήταν απαράδεκτη! Μαλλον γι αυτό την αντικατέστησε στο Μ44 και η μαμα BMW. Όντως στο ρύθμισμά της έχει μεγάλη διαφορά, πλεον το ρελαντί είναι πολύ πιο σταθερό και μπορεί πλεον να ρυθμιστεί σωστά!

    Επόμενο βήμα ήταν αυτό της ανακύκλωσης-εκτόνωσης της πίεσης. Έχοντας πλεον τον αγαπημένο μου άγραφο αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το ηλεκτρονικό κλαπέτο που είχε κανονικά ο κομπρέσσορας για να δουλεύει. Το κλαπετάκι αυτό θα μου επιτρέψει εκτός απο την εκτόνωση του αέρα και την ρύθμιση της πίεσης που θα δουλεύω σε όλο το φάσμα. Ελπίζω να το καταφέρω, λογικά δεν θα έχω πρόβλημα. Το κλαπέτο αυτό η mercedes το πουλούσε 1000+ Ευρώ! Εν τέλη με έκανε μάγκα ο μηχανικός μου, ο οποίος με βοήθησε να το βρώ. Μάλιστα το αγόρασα μαζί με εναν "χαλασμένο" κομπρέσσορα στην πανάκριβη τιμή των 50 Ευρώ. Ω ναι, πήρα όλον τον κομπρέσσορα, μαζί με την έξοδό του 50 Ευρώ!! Το θέμα αυτό είναι λίγο ευαίσθητο και θέλει πολύ προσοχή γιατι αν κάνω καμία πατάτα μπορεί να γίνει καλή ζημιά, αλλά πιστεύω οτι όλα θα πάνε καλά...

    Τέλος μπήκαν δυο καινούργιοι knock sensors(οι δικοί μου ήταν σπασμένοι) και συνδέθηκαν με τον εγκέφαλο καθώς και με ένα LEDακι στη καμπινα για να βλέπω εύκολα τα πυράκια.

    Το θέμα είναι οτι πλησιάζει η εξεταστική και δεν έχω πλεον χρόνο για να φτιάξω πολλαπλή, σωληνώσεις και βάση για τον κομπρέσσορα, οπότε θα είμαι πάλι στο περίμενε. Το καλό είναι ότι έχω βρει ποιο ιντερκούλερ θα πάρω και πως θα φτιάξω την πολλαπλή. Ελπίζω να βρω λίγο χρόνο και να προχωρήσω. Κρίμα που δεν πρόλαβα, γιατί είχα αρχίσει να μυρίζομαι την υπερπίεση αλλά που θα πάει.....

  15. The Following 5 Users Say Thank You to kloukakis For This Useful Post:

    BILL007 (04-02-12), bill_m3 (05-02-12), fan1s_e21 (06-02-12), Panos 316T (04-02-12), Stunt Mike (04-02-12)

  16. #190
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αντε αγορι προχωρα!!!Η παρεα εχει ολη τη γκαμα λεμε!!!Ατμοσφαιρικες πομονες, σκυλιασμενα Μ3,τουρμπατα 6κυλινδρα,6κυλινδρα εργοστασιακα,πλοια με Μ5 μοτερ(μαντεψε!!) και συντομα κομπρεσορατα 4κυλινδρα!!!Ανεβαινουμε σταδιακα σε επιπεδο!!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

Σελίδα 19 από 22 ΠρώτηΠρώτη ... 91718192021 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP