Ετσι ειναι παιδες.. Και γω οταν μπηκε το Μ54 εκανα ενα μεγαλο προληπτικο σερβις (πολ/στες, οι δισκοι ειχαν νυχακι πηρα καινουργιους, επισκευη βανος, καινουργιο ΟΕΜ μαφ, καθαρισμο μπεκ-πεταλουδα, αντικατασταση βαλβιδας αναθυμιασεων και διαφορα αλλα).. Ειμαι τελειομανης.. Και γω τα αλλαζω πριν την ωρα τους.. Θυμαμαι τοτε που ειχαν αρχισει να εχουν τζογο τα ψαλιδια, μου το ειχαν πει στο συνεργειο, μετα μου το ειπαν και στο ΚΤΕΟ, αλλα ενω το οδηγησε και ο μηχανικος τοτε το αυτοκινητο και επιβεβαιωσε τα λεγομενα μου, οτι στο δρομο δηλ το αμαξι πηγαινε "καρφι".. Αλλαγη ψαλιδια συνεμπλοκ μετα απο σχεδον ενα μηνα..
Οταν εβαλα το 3λιτρο εψαξα, βρηκα τί θεματα ειχε και προσπαθησα να αντικαταστησω τα περισσοτερα.. (Μονο μια τρομπα νερου μου εχει μεινει και μοτερ υδραυλικου τιμονιου, τα οποια τα εχω στο γκαραζ και τα αφηνω.. μηπως και χρειαστουν.. βασικα του τιμονιου θα το αλλαξω γιατι ειναι αρπαγμενο)..
Θερμοστατη πχ, μου κολλησε (ανοιχτος) λιγο καιρο αφοτου εβαλα το μοτερ.. Δεν ειχα σκοπο να τον αλλαξω προληπτικα.. Τον αλλαξα μολις χαλασε..
Μου εκανε φασαρια το μπροστα δεξι ρουλεμαν.. Αλλαγη και τα 4 να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο..