Σελίδα 3 από 5 ΠρώτηΠρώτη 12345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 50

Θέμα: AUDI S3

  1. #21
    Εγγραφή
    23-03-11
    Περιοχή
    Λιτοχωρο Πιεριας
    Μηνύματα
    460
    Thanked
    29
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το αμαξι ειναι κορυφη......!!!!
    Αλλα και το μοτερ το R32 που εχει πανω ακομα καλυτερο,το αυτοκινητο μετα απο το βιντεο το τελευταιο επαθε σασμαν απότι γνωριζω διοτι εχουμε ενα κοινο φιλο και εμαθα!!

  2. #22
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αυτό το κίτρινο κουμπί που έχει στην αριστερή πλευρά του τιμονιού τι είναι???
    αν παρατηρήσετε και στα δύο on boαrd βίντεο που έχει, ακριβώς στην αλλαγή
    πρώτης σε δευτέρα το πατάει και στα δύο τα ανοίγματα...γνωρίζει κανείς???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  3. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Dimimav (10-02-13)

  4. #23
    Εγγραφή
    23-03-11
    Περιοχή
    Λιτοχωρο Πιεριας
    Μηνύματα
    460
    Thanked
    29
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτό το κίτρινο κουμπί που έχει στην αριστερή πλευρά του τιμονιού τι είναι???
    αν παρατηρήσετε και στα δύο on boαrd βίντεο που έχει, ακριβώς στην αλλαγή
    πρώτης σε δευτέρα το πατάει και στα δύο τα ανοίγματα...γνωρίζει κανείς???
    Ανεβασει την πιεση της τουρμινας!!!!!

  5. #24
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NionioSE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ανεβασει την πιεση της τουρμινας!!!!!
    μάλιστα...λογικό να ξεκινάει πάντως με χαμηλή απο στάση. για να'μαι ειλικρινής
    ούτε που πείγε το μυαλό μου σ'αυτό...με ζουμιά το συσχέτισα το συγκεκριμένο!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  6. #25
    Εγγραφή
    23-03-11
    Περιοχή
    Λιτοχωρο Πιεριας
    Μηνύματα
    460
    Thanked
    29
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    μάλιστα...λογικό να ξεκινάει πάντως με χαμηλή απο στάση. για να'μαι ειλικρινής
    ούτε που πείγε το μυαλό μου σ'αυτό...με ζουμιά το συσχέτισα το συγκεκριμένο!!!

  7. #26
    Εγγραφή
    28-03-10
    Περιοχή
    ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    544
    Thanked
    489
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν υπαρχει καμια περιπτωση αυτο το αμαξι να το ''παταει'' ο ιδιοκτητης και να μην ειναι μια φορα το μηνα μεσα για επισκευες.......
    Πυραυλος ειναι.......
    Γιαννάκο πίστεψε με, το μοτέρ αυτό μέχρι και τα 400 - 450 hp δουλεύει απροβλημάτιστα και το ξέρω μιας και ήμουν κάτοχος τέτοιου μοτέρ και μάλιστα ανεβασμένο στα 340 hp και είχε ροπή περίπου στα 41 κιλά......ΑΛΛΑ δεν μπορεί να πιάσει την ποιότητα κύλησης ενός Μ3 - Μ5 στα άλογα αυτά.....
    Βέβαια αν πετύχεις τέτοιο μοτεράκι στη πορεία σου μην τολμήσεις να τα βάλεις μαζί του......


    https://www.airtrans.gr


    "Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
    Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."

  8. The Following User Says Thank You to mixalis For This Useful Post:

    Nick bmwlover (13-10-11)

  9. #27
    Εγγραφή
    28-03-10
    Περιοχή
    ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    544
    Thanked
    489
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτό το κίτρινο κουμπί που έχει στην αριστερή πλευρά του τιμονιού τι είναι???
    αν παρατηρήσετε και στα δύο on boαrd βίντεο που έχει, ακριβώς στην αλλαγή
    πρώτης σε δευτέρα το πατάει και στα δύο τα ανοίγματα...γνωρίζει κανείς???
    Υπάρχει μία περίπτωση να είναι nitro και το λέω αυτό γιατί λόγω του μεγάλου front mount intercooler να έχει στιγμιαίο lag και να το βοηθάει εκεί γιατί αν δείτε τις στροφές από πρώτη σε δευτέρα είναι συνεχώς σχεδόν στο κόφτη ενώ από εκεί και πάνω η τρίτη και μετά ανεβάζει μεγαλύτερη πίεση το μοτέρ.....


    https://www.airtrans.gr


    "Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
    Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."

  10. #28
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    το κοντρολακι του boost control ειναι
    https://www.projectnissan.com/shoppi...&idproduct=261

  11. The Following 2 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    Thomelef (12-10-11)

  12. #29
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    όντως πιο λογικό είναι να σηκώνει πίεση...η πρώτη καταρχήν δεν χρειάζεται φουλ
    πίεση γιατί πάλι το αμάξι τινάζεται άγρια με την χαμηλή, χωρίς να έχει τόσο μεγάλο
    φόβο να τινάξει διαφορικά σαζμάν κτλ στον αέρα με τέτοιο ξεκίνημα που κάνει...
    να λαγκάρει στον κόφτη λίγο δύσκολο το κόβω...κανονικά θα λαγκάριζε στα
    ανεβάσματα απο μεσαία προς ψηλά στο wot.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. #30
    Εγγραφή
    26-05-10
    Περιοχή
    Χαλανδρι
    Μηνύματα
    189
    Thanked
    115
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτό το αμάξι είναι τόσο γρήγορο που ξεκινά το 400άρι μπλε και τερματίζει ασημί!!!!! ( ξεβάφει απο την αντίσταση του αέρα!!!) ΣΟΚ!

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτηΠρώτη 12345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP