Το αμαξι ειναι κορυφη......!!!!
Αλλα και το μοτερ το R32 που εχει πανω ακομα καλυτερο,το αυτοκινητο μετα απο το βιντεο το τελευταιο επαθε σασμαν απότι γνωριζω διοτι εχουμε ενα κοινο φιλο και εμαθα!!
Το αμαξι ειναι κορυφη......!!!!
Αλλα και το μοτερ το R32 που εχει πανω ακομα καλυτερο,το αυτοκινητο μετα απο το βιντεο το τελευταιο επαθε σασμαν απότι γνωριζω διοτι εχουμε ενα κοινο φιλο και εμαθα!!
αυτό το κίτρινο κουμπί που έχει στην αριστερή πλευρά του τιμονιού τι είναι???
αν παρατηρήσετε και στα δύο on boαrd βίντεο που έχει, ακριβώς στην αλλαγή
πρώτης σε δευτέρα το πατάει και στα δύο τα ανοίγματα...γνωρίζει κανείς???
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Dimimav (10-02-13)
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Γιαννάκο πίστεψε με, το μοτέρ αυτό μέχρι και τα 400 - 450 hp δουλεύει απροβλημάτιστα και το ξέρω μιας και ήμουν κάτοχος τέτοιου μοτέρ και μάλιστα ανεβασμένο στα 340 hp και είχε ροπή περίπου στα 41 κιλά......ΑΛΛΑ δεν μπορεί να πιάσει την ποιότητα κύλησης ενός Μ3 - Μ5 στα άλογα αυτά.....
Βέβαια αν πετύχεις τέτοιο μοτεράκι στη πορεία σου μην τολμήσεις να τα βάλεις μαζί του......![]()
https://www.airtrans.gr
"Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."
Nick bmwlover (13-10-11)
Υπάρχει μία περίπτωση να είναι nitro και το λέω αυτό γιατί λόγω του μεγάλου front mount intercooler να έχει στιγμιαίο lag και να το βοηθάει εκεί γιατί αν δείτε τις στροφές από πρώτη σε δευτέρα είναι συνεχώς σχεδόν στο κόφτη ενώ από εκεί και πάνω η τρίτη και μετά ανεβάζει μεγαλύτερη πίεση το μοτέρ.....
https://www.airtrans.gr
"Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."
το κοντρολακι του boost control ειναι
https://www.projectnissan.com/shoppi...&idproduct=261
Thomelef (12-10-11)
όντως πιο λογικό είναι να σηκώνει πίεση...η πρώτη καταρχήν δεν χρειάζεται φουλ
πίεση γιατί πάλι το αμάξι τινάζεται άγρια με την χαμηλή, χωρίς να έχει τόσο μεγάλο
φόβο να τινάξει διαφορικά σαζμάν κτλ στον αέρα με τέτοιο ξεκίνημα που κάνει...
να λαγκάρει στον κόφτη λίγο δύσκολο το κόβω...κανονικά θα λαγκάριζε στα
ανεβάσματα απο μεσαία προς ψηλά στο wot.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Αυτό το αμάξι είναι τόσο γρήγορο που ξεκινά το 400άρι μπλε και τερματίζει ασημί!!!!! ( ξεβάφει απο την αντίσταση του αέρα!!!) ΣΟΚ!