Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Θέμα: turner e46 m3 tracksport coil over suspension

  1. #1
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή turner e46 m3 tracksport coil over suspension

    Ποια η αποψη σας για αυτο το σεταπ

    https://www.turnermotorsport.com/p-1...clearance.aspx

    Το θεωρω value for money, εσεις τι λετε, το εχει δοκιμασει κανενας?
    Βασιζεται σε αμορτισερ HR βαλβιδομενα στα δικα τους γουστα και σε ελατηρια παλι HR αλλα με διαφορετικη σκληροτητα.Ολα σεταρισμενα για το Μ3

  2. #2
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν ειναι πολλα λεφτα...
    Αλλα πολυ σκληρο δεν θα στο κανει?...

  3. #3
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν δεν έχει το top mount λαστιχο στο κέντρο του.....τότε μην τα βάλεις γιατί θα έχει πολλούς κραδασμούς μέσα στην καμπίνα σου.

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν και φαίνεται καλή επιλογή γράφει για coilover στον τίτλο, πράγμα που σημαίνει πως θέλεις
    πίσω μπάρα θόλων, και καλύτερα rear shock mounts απο τα μαμά, γιατί αλλιώς θα γίνει σαν
    βρακί το αμάξι. αν και απ'ότι δείχνει η φωτογραφία, τα πίσω ελατήρια δεν φαίνονται ελατήρια
    για coilover ανάρτηση.
    το άλλο που μου κάνει μεγάλη εντύπωση, είναι τα κιλά των ελατηρίων...λέει 400 λίμπρες για
    μπροστά (180 κιλά δλδ), και 650 λίμπρες αντίστοιχα για πίσω (292 κιλά)...λογικά αναφέρεται
    στο σύνολο για μπροστά και πίσω. δλδ 90 κιλά για κάθε μπροστινό ελατήριο, και 146 για κάθε
    πισινό...αν είναι coilover όπως λέει, τα πισινά είναι υπερβολικά σκληρά. για παράδειγμα ο συμπέ
    στην ast που είναι coilover, πίσω φοράει 60 κιλά ελατήριο. αν τελικά δεν είναι coilover η ανάρτηση,
    ψάξε να δείς για τα ελατήρια αν είναι σκληρό για τα γούστα σου, ή κατάλληλο. τα λεφτά του
    πάντως το κάνουν τίμια επιλογή, αν σκεφτεί κανείς ότι παίρνεις και top mounts. όσο για το
    λάστιχο που σου είπαν πιο πάνω, μπορείς να βάλεις και μόνος σου στην τοποθέτηση απο μια
    σαμπρέλα πχ. πάντως αξίζει να δώσεις και κάτι παραπάνω, και να πάρεις μια φορά και ένα σετ
    rear camper arms.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #5
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν και φαίνεται καλή επιλογή γράφει για coilover στον τίτλο, πράγμα που σημαίνει πως θέλεις
    πίσω μπάρα θόλων, και καλύτερα rear shock mounts απο τα μαμά, γιατί αλλιώς θα γίνει σαν
    βρακί το αμάξι. αν και απ'ότι δείχνει η φωτογραφία, τα πίσω ελατήρια δεν φαίνονται ελατήρια
    για coilover ανάρτηση.
    το άλλο που μου κάνει μεγάλη εντύπωση, είναι τα κιλά των ελατηρίων...λέει 400 λίμπρες για
    μπροστά (180 κιλά δλδ), και 650 λίμπρες αντίστοιχα για πίσω (292 κιλά)...λογικά αναφέρεται
    στο σύνολο για μπροστά και πίσω. δλδ 90 κιλά για κάθε μπροστινό ελατήριο, και 146 για κάθε
    πισινό...αν είναι coilover όπως λέει, τα πισινά είναι υπερβολικά σκληρά. για παράδειγμα ο συμπέ
    στην ast που είναι coilover, πίσω φοράει 60 κιλά ελατήριο. αν τελικά δεν είναι coilover η ανάρτηση,
    ψάξε να δείς για τα ελατήρια αν είναι σκληρό για τα γούστα σου, ή κατάλληλο. τα λεφτά του
    πάντως το κάνουν τίμια επιλογή, αν σκεφτεί κανείς ότι παίρνεις και top mounts. όσο για το
    λάστιχο που σου είπαν πιο πάνω, μπορείς να βάλεις και μόνος σου στην τοποθέτηση απο μια
    σαμπρέλα πχ. πάντως αξίζει να δώσεις και κάτι παραπάνω, και να πάρεις μια φορά και ένα σετ
    rear camper arms.
    Ειχα κανει την μετατροπη, αν θυμαμαι καλα 7 και 11 κιλα εχουν spring rate τα ελατηρια.Εχοντας κανει συγκριση με κοιλοβερ φιλων η σκληροτητα δεν ειναι τραγικη.Την λες απλα σκληρη
    Πισω δεν νομιζω να ειναι κοιλοβερ
    Τα τοπ μαουντ δεν συμπεριλαμβανονται στην τιμη, θα βαλω τα δικα μου, ετσι και αλλιως δεν θελω να ξεπερασω τις 2 μοιρες αρνητικης καμπερ
    Για ρεαρ καμπερ αρμς το σκεφτηκα αλλα παλι δεν χρειαζομαι περισσοτερη
    Ισως αντιστρεπτικες για να δεσει το γλυκο...

  6. #6
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θωμα τα αλλαξα.
    Μπροστα εχω τωρα 9 κιλά και πισω 5 κιλά που ειναι και τα δικα της AST.
    Τα 6κιλα για για καθημερινη χρηση ειναι σκληρα πισω.

    Τωρα δεν ξερω τι συμπεριφορά θα εχουν σε Μ3 γιατι το CSL ειναι πιο ελαφρυ και παιζει ρόλο.
    Εγω ομως 6κιλα πισω δεν τα μπορουσα σε καθημερινη χρηση.

    @M54POWER βεβαιωσου οτι τα τοπ μάουντς που εχεις θα ταιριαζουν με την αναρτηση που θα παρεις γιατι αν κανουν για την μαμα αναρτηση, ισως να μην κανουν γι αυτην.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chief : 12-10-11 στις 20:08

  7. #7
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θωμα τα αλλαξα.
    Μπροστα εχω τωρα 9 κιλά και πισω 5 κιλά που ειναι και τα δικα της AST.
    Τα 6κιλα για για καθημερινη χρηση ειναι σκληρα πισω.

    Τωρα δεν ξερω τι συμπεριφορά θα εχουν σε Μ3 γιατι το CSL ειναι πιο ελαφρυ και παιζει ρόλο.
    Εγω ομως 6κιλα πισω δεν τα μπορουσα σε καθημερινη χρηση.

    @M54POWER βεβαιωσου οτι τα τοπ μάουντς που εχεις θα ταιριαζουν με την αναρτηση που θα παρεις γιατι αν κανουν για την μαμα αναρτηση, ισως να μην κανουν γι αυτην.
    Ρε εσυ ειναι δυνατον ? πολυ μεγαλή διαφορά !! Του τερνερ εχει 7 μπροστα και 11 πισω, μιλαμε για μπετο !!
    Για τα τοπ μαουντ εχεις δικιο πρεπει να μαθω αν κανουν τα μαμα, θενκς

  8. #8
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για να μην υπάρξει καποιο λάθος θελω να πω οτι η αναρτηση η δικια μου ειναι coil over και πισω. Ισως γι αυτό να χρησιμοποιω πιο μαλακά ελατηρια πισω αντι μπροστα. Ετσι γινετε και στις πιο πολλες coil over αναρτησεις και ειναι λογικό αφου το βαρος ειναι περισσοτερο μπροστα.

    Το κιτ της Turnermotorsport απ οτι βλεπω στις φωτογραφίες πισω δεν ειναι coil over αλλα το ελατηριο ειναι τυπου βαρελακι και μπαινει στην ιδια θεση με το μαμα πισω ελατηριο.
    Εδω αλλαζουν τα δεδομενα, και ισως ενα ελατηριο τυπου βαρελάκι 11 κιλα πισω που να καθετε στην θεση των μαμα ελατηριων, να εχει την ιδια συμπεριφορά με ενα ελατηριο 5κιλα που ειναι coil over.

    Αν και ο NickM3 νομιζω καποτε μου το εχει πει αυτο, δεν ειμαι σιγουρος.

  9. #9
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για να μην υπάρξει καποιο λάθος θελω να πω οτι η αναρτηση η δικια μου ειναι coil over και πισω. Ισως γι αυτό να χρησιμοποιω πιο μαλακά ελατηρια πισω αντι μπροστα. Ετσι γινετε και στις πιο πολλες coil over αναρτησεις και ειναι λογικό αφου το βαρος ειναι περισσοτερο μπροστα.

    Το κιτ της Turnermotorsport απ οτι βλεπω στις φωτογραφίες πισω δεν ειναι coil over αλλα το ελατηριο ειναι τυπου βαρελακι και μπαινει στην ιδια θεση με το μαμα πισω ελατηριο.
    Εδω αλλαζουν τα δεδομενα, και ισως ενα ελατηριο τυπου βαρελάκι 11 κιλα πισω που να καθετε στην θεση των μαμα ελατηριων, να εχει την ιδια συμπεριφορά με ενα ελατηριο 5κιλα που ειναι coil over.

    Αν και ο NickM3 νομιζω καποτε μου το εχει πει αυτο, δεν ειμαι σιγουρος.
    Aυτο που λες ειναι 100% σωστο γιατι αλαζουν οι σχεσεις μοχλισμου, αυτο το ηξερα, αυτο που δεν ηξερα ειναι οτι εχεις κοιλοβερ και πισω..Οποτε δεν μπορει να γινει συγκριση, θενκς παντως
    Να ρωτησω τι καστερ και τι καμπερ εχεις ρυθμισει ?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S54POWER : 14-10-11 στις 20:11

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP