Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 38

Θέμα: Z4 2.2 κατανάλωση λαδιού

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο StratosZ4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σιγουρα παιζει ρολο το λαδι, η χρηση, οι καιρικες και κλιματικες συνθηκες χρησεως, η συντηρηση και το πως εχει στρωθει το μοτερ.

    Το να εχω στο νου μου καθε 1000-1500χλμ να συμπληρωνω λαδια ειναι κουραστικο και αν ηθελα να το κανω, θα επαιρνα φριτεζα...
    Στράτο, μάλλον υπερβάλλεις. Για αυτό έχουν αισθητήρες στάθμης τα αυτοκίνητα γιά να μην είσαι με το δείκτη στο χέρι διαρκώς.

    Το έχω ξαναγράψει, το δικό μου Μ54 θέλει 1 λίτρο 5-30 κάθε 4.000 χλμ, έχω 107χιλ χλμ.

  2. #2
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στράτο, μάλλον υπερβάλλεις. Για αυτό έχουν αισθητήρες στάθμης τα αυτοκίνητα γιά να μην είσαι με το δείκτη στο χέρι διαρκώς.

    Το έχω ξαναγράψει, το δικό μου Μ54 θέλει 1 λίτρο 5-30 κάθε 4.000 χλμ, έχω 107χιλ χλμ.
    Δεν ξερω αν υπερβαλλω η οχι... Δε νομιζω οτι πολυς κοσμος αλλαζει τα λαδια του ανα 8-10κ χλμ...Εγω το κανω και τωρα το εκανα και οταν ειχα το Clk,αν και κανω πολλα χλμ και θα μπορουσα να σκεφτω οτι δεν με συμφερει. Θελω ομως στο βαθμο που μπορω να ξερω οτι το αμαξι μου ειναι σε αριστη κατασταση και να νιωθω ασφαλεια και ηρεμια οτι δεν θα χαλασει κατι.
    Αν καιει 1λιτρο/1000χλμ το δικο μου, στα 8000χλμ δεν θα ειχε σταγονα. Αν αυτο ειναι φυσιολογικο, μαλλον εγω ειμαι καπου λαθος.

    Δεν θεωρω επιβεβλημενη αναγκη αλλαγη λαδιων τοσο συχνα, το θεωρω προσωπικη μουρλα...

    Εντελως φιλικα Πανο..

  3. #3
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο StratosZ4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξερω αν υπερβαλλω η οχι... Δε νομιζω οτι πολυς κοσμος αλλαζει τα λαδια του ανα 8-10κ χλμ...Εγω το κανω και τωρα το εκανα και οταν ειχα το Clk,αν και κανω πολλα χλμ και θα μπορουσα να σκεφτω οτι δεν με συμφερει. Θελω ομως στο βαθμο που μπορω να ξερω οτι το αμαξι μου ειναι σε αριστη κατασταση και να νιωθω ασφαλεια και ηρεμια οτι δεν θα χαλασει κατι.
    Αν καιει 1λιτρο/1000χλμ το δικο μου, στα 8000χλμ δεν θα ειχε σταγονα. Αν αυτο ειναι φυσιολογικο, μαλλον εγω ειμαι καπου λαθος.

    Δεν θεωρω επιβεβλημενη αναγκη αλλαγη λαδιων τοσο συχνα, το θεωρω προσωπικη μουρλα...

    Εντελως φιλικα Πανο..
    Στράτο, υπερβολή θεώρησα αυτό που είπες περί φριτέζας. Ο αισθητήρας στάθμης προειδοποιεί όταν είναι κοντά στο min. Βάλεις ένα κιλό και τέλος, δεν το βρίσκω ταλαιπωρία. Προσωπικά αλλάζω κάθε 10χιλ χλμ και αγοράζω ένα κιλό ρεζέρβα. Μόλις μου το ζητήσει το ρίχνω.

    Πάντα φιλικά μιλάμε.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    Konstantinos E60 (11-10-11), StratosZ4 (11-10-11)

  5. #4
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στράτο, υπερβολή θεώρησα αυτό που είπες περί φριτέζας. Ο αισθητήρας στάθμης προειδοποιεί όταν είναι κοντά στο min. Βάλεις ένα κιλό και τέλος, δεν το βρίσκω ταλαιπωρία. Προσωπικά αλλάζω κάθε 10χιλ χλμ και αγοράζω ένα κιλό ρεζέρβα. Μόλις μου το ζητήσει το ρίχνω.
    Το να κανεις αλλαγη καθε 10κ και ενδιαμεσα να συμπληρωνεις μερος του λιτρου που εχεις ρεζερβα το καταλαβαινω και προφανως το προηγουμενο μου σχολιο δεν ηταν για αυτη την περιπτωση.
    Το να αγοραζεις και να συμπληρωνεις ενα λιτρο ανα 1000-1500χλμ ειναι που βρισκω παραλογο και απαραδεκτο.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντα φιλικά μιλάμε.

  6. The Following User Says Thank You to StratosZ4 For This Useful Post:

    PANOS-E60 (11-10-11)

  7. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω νομιζω οτι ειναι θεμα στρωσιματος και λειτουργιας....Αυτο το λεω γιατι, στο 92αρι 320 με τον Ν κινητηρα ο οποιος σε ολους τσιμπαει λαδι, εμενα μου τσιμπαγε μεχρι τα 6000χλμ....μετα δεν ξανα συμπληρωσα μεχρι τα 16000 που το εδωσα, στο Ζ δεν εχω παρατηρισει καμια φορα διαφορα στην σταθμη του λαδιου απο τοτε που το πηρα...., ο ασσος εχει 29000χλμ και δεν εχει κουνηθει ο δεικτης απο το μαξιμουμ ποτε!!!, και αυτος ειναι με αμμεσο ψεκασμο....η μηχανη μου η οποια οταν την πηρα τρομαξα....γιατι στο στρωσιμο καθε 1000χλμ ηθελε σχεδον 500 γραμ λαδι (ετσι ειναι τα μποξερ τσιμπανε....αλλα αυτο ετρωγε κανονικα!!)....μετα τα 10000χλμ δεν εχει ξαναζητησει ποτε, και εχει 40000χλμ......
    Ισως να ειναι ο λογος οτι την μηχανη δεν την πιεζω....αλλα το Ζ? , ακομα και τον ασσο πιεζω (οταν τον οδηγω εγω, σπανια).....
    Αλλα ολα στρωθηκαν με ευλαβεια και οι αλλαγες γινονται καθε 7000χλμ μαξιμουμ...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  8. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Kostas_1 (11-10-11)

  9. #6
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    συγνωμη..

    ο δεικτης λαδιων...στα συγχρονα αμαξια τουλαχιστον δειχνει 1λιτρο λαδιου πανω κατω..το ιδιο δεν δειχνει και στα bmw???αρα οταν εχεις κανει 8000 χιλιομετρα σημαινει οτι εκαψε 125ml στα 1000 που ειναι μια χαρα οπως ανεφερε το παλικαρι...γιατι εχετε μπερδευτει ετσι?

  10. #7
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω νομιζω οτι ειναι θεμα στρωσιματος και λειτουργιας....Αυτο το λεω γιατι, στο 92αρι 320 με τον Ν κινητηρα ο οποιος σε ολους τσιμπαει λαδι, εμενα μου τσιμπαγε μεχρι τα 6000χλμ....μετα δεν ξανα συμπληρωσα μεχρι τα 16000 που το εδωσα...
    Ο Ν43Β20 με τα 170 στο δικό μου δεν τσιμπάει σταγόνα. Και όποιος πει ότι δεν πιέζει τον Ν43 για να πάει μια Ε60 είναι ψεύτης, το μοτέρ είναι πολύστροφο και βγάζει τη ροπή ψηλά.

    Όσο για τη συντήρηση, η πρώτη σφραγίδα αλλαγής λαδιού μπήκε από εμένα στα 27.000km! Θεωρώ απίθανο να είχε γίνει ενδιάμεση αλλαγή η οποία να μην κατεγράφη, καθώς ο άνθρωπος εργαζόταν στη BMW Hellas. Έκτοτε τα αλλάζω μια φορά το χρόνο ή όταν ανάψει η ένδειξη.

    Μοτέρ που καίνε 1 λίτρο στα 2.000km και δεν είναι S (Μ) έχουν θέμα κατά τη γνώμη μου. Ακόμη και η φριτέζα το GTI δεν έκαιγε πάνω από λίτρο στα 5k με σκίσιμο.

  11. #8
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μοτέρ που καίνε 1 λίτρο στα 2.000km και δεν είναι S (Μ) έχουν θέμα κατά τη γνώμη μου. Ακόμη και η φριτέζα το GTI δεν έκαιγε πάνω από λίτρο στα 5k με σκίσιμο.
    Θες να σου πω και τον αντίλογο?
    Υπάρχουν στην παρέα 6 Ζ4, τα 4 Μ54 & Ν52 και τα 2 S54 (M)
    Ε λοιπόν όλα τα Μ54 & Ν52 καίνε ενώ κανένα από τα S54 δεν καίει...
    Πώς σου ακούγεται αυτό?
    Όσες φορές έχω πάει στο συνεργείο και έχω γκρινιάξει πάντα μα πάντα μου λένε ότι τσιμπανε λάδι τα μοτερ αυτά...

  12. #9
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Exclamation

    Παιδια τα Μ54 (το 95%) καινε λαδι.. Η BMW δινει φυσιολογικη τη καταναλωση 700γρ στα 1000χλμ (το οποιο φυσικα ειναι αρκετο)..
    Καλο ειναι οσοι εχετε Μ54 με αρκετα χλμ να κοιταξετε την βαλβιδα αναθυμιασεων.. Αυτη η βαλβιδα απο τη μια μερια ειναι συνδεδεμενη με την εισαγωγη (επιστρεφει τα αερια-αναθυμιασεις) και απο την αλλη ριχνει παλι τα λαδια μεσα στο καρτερ.. (επικοινωνει με το μεταλλικο σωληνα που βρισκεται το μετραρι του λαδιου).. Αυτη με το καιρο και την λαδιλα κολλαει με αποτελεσμα τα λαδια ή να χυνονται εξω απο το καρτερ (σκιζει το σωληνακι, εκει θα δειτε διαρροη) ή να πεφτουν στην εισαγωγη και να καιγονται..
    Η αντικατασταση της βοηθαει πολυ στην πτωση της καταναλωσης του λαδιου..
    Αν πιανουν τα χερια σας ειναι ενα καλο DIY δεν θα το ελεγα ευκολο, αλλα υπαρχουν DIY στο e46fanatics και στο youtube (ψαξτε το σαν CCV DIY)..
    Εγω ειδα διαφορα μολις την αντικατεστησα.. Επισης εβαζα 5W30 OEM λαδι και τωρα εχω παρει να δοκιμασω Mobil 1 0W40 γιατι διαβαζω οτι δουλευει καλυτερα το μοτερ και τσιμπαει λιγοτερο.. Θα δειξει..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  13. The Following 4 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    BILL007 (29-05-12), Panos 316T (11-10-11), PANOS-E60 (11-10-11), S8N (11-10-11)

  14. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επισης εβαζα 5W30 OEM λαδι και τωρα εχω παρει να δοκιμασω Mobil 1 0W40 γιατι διαβαζω οτι δουλευει καλυτερα το μοτερ και τσιμπαει λιγοτερο.. Θα δειξει..
    Ζαχαρια τα εχω δοκιμασει και τα δυο μιας που περισσευουν απο το μαγαζι.
    0w-40 το καιει
    5w-40 το καιει ελαχιστα εως καθολου.
    μιλαμε παντα για 5.000χλμ

    οι εχοντες Μ54 που θελουν να αλλαξουν λαδι ας δοκιμασουν Mobil 1 5w-40
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  15. The Following 5 Users Say Thank You to z3 2.2 For This Useful Post:

    BILL007 (29-05-12), merbeind (13-10-11), Panos 316T (11-10-11), PANOS-E60 (11-10-11), zaharias (11-10-11)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP