Δεν ξερω αν υπερβαλλω η οχι... Δε νομιζω οτι πολυς κοσμος αλλαζει τα λαδια του ανα 8-10κ χλμ...Εγω το κανω και τωρα το εκανα και οταν ειχα το Clk,αν και κανω πολλα χλμ και θα μπορουσα να σκεφτω οτι δεν με συμφερει. Θελω ομως στο βαθμο που μπορω να ξερω οτι το αμαξι μου ειναι σε αριστη κατασταση και να νιωθω ασφαλεια και ηρεμια οτι δεν θα χαλασει κατι.
Αν καιει 1λιτρο/1000χλμ το δικο μου, στα 8000χλμ δεν θα ειχε σταγονα. Αν αυτο ειναι φυσιολογικο, μαλλον εγω ειμαι καπου λαθος.
Δεν θεωρω επιβεβλημενη αναγκη αλλαγη λαδιων τοσο συχνα, το θεωρω προσωπικη μουρλα...
Εντελως φιλικα Πανο..
Στράτο, υπερβολή θεώρησα αυτό που είπες περί φριτέζας. Ο αισθητήρας στάθμης προειδοποιεί όταν είναι κοντά στο min. Βάλεις ένα κιλό και τέλος, δεν το βρίσκω ταλαιπωρία. Προσωπικά αλλάζω κάθε 10χιλ χλμ και αγοράζω ένα κιλό ρεζέρβα. Μόλις μου το ζητήσει το ρίχνω.
Πάντα φιλικά μιλάμε.
Konstantinos E60 (11-10-11), StratosZ4 (11-10-11)
Το να κανεις αλλαγη καθε 10κ και ενδιαμεσα να συμπληρωνεις μερος του λιτρου που εχεις ρεζερβα το καταλαβαινω και προφανως το προηγουμενο μου σχολιο δεν ηταν για αυτη την περιπτωση.
Το να αγοραζεις και να συμπληρωνεις ενα λιτρο ανα 1000-1500χλμ ειναι που βρισκω παραλογο και απαραδεκτο.
![]()
PANOS-E60 (11-10-11)
Εγω νομιζω οτι ειναι θεμα στρωσιματος και λειτουργιας....Αυτο το λεω γιατι, στο 92αρι 320 με τον Ν κινητηρα ο οποιος σε ολους τσιμπαει λαδι, εμενα μου τσιμπαγε μεχρι τα 6000χλμ....μετα δεν ξανα συμπληρωσα μεχρι τα 16000 που το εδωσα, στο Ζ δεν εχω παρατηρισει καμια φορα διαφορα στην σταθμη του λαδιου απο τοτε που το πηρα...., ο ασσος εχει 29000χλμ και δεν εχει κουνηθει ο δεικτης απο το μαξιμουμ ποτε!!!, και αυτος ειναι με αμμεσο ψεκασμο....η μηχανη μου η οποια οταν την πηρα τρομαξα....γιατι στο στρωσιμο καθε 1000χλμ ηθελε σχεδον 500 γραμ λαδι (ετσι ειναι τα μποξερ τσιμπανε....αλλα αυτο ετρωγε κανονικα!!)....μετα τα 10000χλμ δεν εχει ξαναζητησει ποτε, και εχει 40000χλμ......
Ισως να ειναι ο λογος οτι την μηχανη δεν την πιεζω....αλλα το Ζ?, ακομα και τον ασσο πιεζω (οταν τον οδηγω εγω, σπανια).....
Αλλα ολα στρωθηκαν με ευλαβεια και οι αλλαγες γινονται καθε 7000χλμ μαξιμουμ...
Kostas_1 (11-10-11)
συγνωμη..
ο δεικτης λαδιων...στα συγχρονα αμαξια τουλαχιστον δειχνει 1λιτρο λαδιου πανω κατω..το ιδιο δεν δειχνει και στα bmw???αρα οταν εχεις κανει 8000 χιλιομετρα σημαινει οτι εκαψε 125ml στα 1000 που ειναι μια χαρα οπως ανεφερε το παλικαρι...γιατι εχετε μπερδευτει ετσι?
Ο Ν43Β20 με τα 170 στο δικό μου δεν τσιμπάει σταγόνα. Και όποιος πει ότι δεν πιέζει τον Ν43 για να πάει μια Ε60 είναι ψεύτης, το μοτέρ είναι πολύστροφο και βγάζει τη ροπή ψηλά.
Όσο για τη συντήρηση, η πρώτη σφραγίδα αλλαγής λαδιού μπήκε από εμένα στα 27.000km! Θεωρώ απίθανο να είχε γίνει ενδιάμεση αλλαγή η οποία να μην κατεγράφη, καθώς ο άνθρωπος εργαζόταν στη BMW Hellas. Έκτοτε τα αλλάζω μια φορά το χρόνο ή όταν ανάψει η ένδειξη.
Μοτέρ που καίνε 1 λίτρο στα 2.000km και δεν είναι S (Μ) έχουν θέμα κατά τη γνώμη μου. Ακόμη και η φριτέζα το GTI δεν έκαιγε πάνω από λίτρο στα 5k με σκίσιμο.
Θες να σου πω και τον αντίλογο?
Υπάρχουν στην παρέα 6 Ζ4, τα 4 Μ54 & Ν52 και τα 2 S54 (M)
Ε λοιπόν όλα τα Μ54 & Ν52 καίνε ενώ κανένα από τα S54 δεν καίει...
Πώς σου ακούγεται αυτό?
Όσες φορές έχω πάει στο συνεργείο και έχω γκρινιάξει πάντα μα πάντα μου λένε ότι τσιμπανε λάδι τα μοτερ αυτά...
Παιδια τα Μ54 (το 95%) καινε λαδι.. Η BMW δινει φυσιολογικη τη καταναλωση 700γρ στα 1000χλμ (το οποιο φυσικα ειναι αρκετο)..
Καλο ειναι οσοι εχετε Μ54 με αρκετα χλμ να κοιταξετε την βαλβιδα αναθυμιασεων.. Αυτη η βαλβιδα απο τη μια μερια ειναι συνδεδεμενη με την εισαγωγη (επιστρεφει τα αερια-αναθυμιασεις) και απο την αλλη ριχνει παλι τα λαδια μεσα στο καρτερ.. (επικοινωνει με το μεταλλικο σωληνα που βρισκεται το μετραρι του λαδιου).. Αυτη με το καιρο και την λαδιλα κολλαει με αποτελεσμα τα λαδια ή να χυνονται εξω απο το καρτερ (σκιζει το σωληνακι, εκει θα δειτε διαρροη) ή να πεφτουν στην εισαγωγη και να καιγονται..
Η αντικατασταση της βοηθαει πολυ στην πτωση της καταναλωσης του λαδιου..
Αν πιανουν τα χερια σας ειναι ενα καλο DIY δεν θα το ελεγα ευκολο, αλλα υπαρχουν DIY στο e46fanatics και στο youtube (ψαξτε το σαν CCV DIY)..
Εγω ειδα διαφορα μολις την αντικατεστησα.. Επισης εβαζα 5W30 OEM λαδι και τωρα εχω παρει να δοκιμασω Mobil 1 0W40 γιατι διαβαζω οτι δουλευει καλυτερα το μοτερ και τσιμπαει λιγοτερο.. Θα δειξει..
ΧΙΟΣ-CHIOS
BILL007 (29-05-12), Panos 316T (11-10-11), PANOS-E60 (11-10-11), S8N (11-10-11)
BILL007 (29-05-12), merbeind (13-10-11), Panos 316T (11-10-11), PANOS-E60 (11-10-11), zaharias (11-10-11)