Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Θέμα: M track mode

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Προεπιλογή

    Αχαχαχαχαχαχαχα!!!

  2. #2
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Προφανως αντικαθιστα το dsc.Ξερουμε πως δουλευει? δηλαδη το πατας μια και μπαινει σε λειτουργια m track mode και αν το κρατας πατημενο απενεργοποιηται καθε συστημα ευσταθειας ???

  3. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.338
    Thanked
    7406
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    εμενα το δικο μου δεν εχει ουτε dsc...το χω χαλασει....

  4. #4
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M54POWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προφανως αντικαθιστα το dsc.Ξερουμε πως δουλευει? δηλαδη το πατας μια και μπαινει σε λειτουργια m track mode και αν το κρατας πατημενο απενεργοποιηται καθε συστημα ευσταθειας ???
    Με ενα πατημα στο κουμπι που ειναι στο τιμονι, μπαινει σε λειτουργια το Μ mode.
    Σε περιπτωση που πατησουμε το κουμπι του DSC βγαινει το Μ mode και εχουμε DCS OFF.
    Το ιδιο γινεται και απ την αναποδη. Οταν εχουμε DCS OFF με το πατημα του Μ mode το αυτοκινητο εχει DSC ON και λειτουργεια Μ mode.

    Εγραψα και πιο πάνω οτι στην λειτουργεια Μ mode δεν απενεργοποιητε καθε συστημα ευσταθειας. Απλα το DCS δεν παρεμβαινει τόσο γρηγορα .

  5. #5
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οκ τωρα καταλαβα.
    Και για πες δεν ειναι χρησιμο στην πιστα ? ειναι δηλαδη ενοχλητικη η λειτουργια του ? Προσπαθω να καταλαβω που ειναι χρησιμο !!

  6. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M54POWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οκ τωρα καταλαβα.
    Και για πες δεν ειναι χρησιμο στην πιστα ? ειναι δηλαδη ενοχλητικη η λειτουργια του ? Προσπαθω να καταλαβω που ειναι χρησιμο !!
    τα ηλεκτρονικά σε μία πίστα σε κόβουν ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΟΛΥ. κρίνονται όμως αναγκαία
    σε περίπτωση που οι συνθήκες καιρού, δεν επιτρέπουν τελείως ελεύθερη οδήγηση...
    το συγκεκριμένο κουμπάκι λοιπόν, σου δίνει την δυνατότητα να έχεις μια ασφάλεια,
    χωρίς να σου χαλάει τόσο πολύ το κέφι και τον χρόνο, όπως το dsc στο on...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #7
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M54POWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οκ τωρα καταλαβα.
    Και για πες δεν ειναι χρησιμο στην πιστα ? ειναι δηλαδη ενοχλητικη η λειτουργια του ? Προσπαθω να καταλαβω που ειναι χρησιμο !!
    Σε μια πιστα στεγνη ΔΕΝ κανει.
    Ισως για καποιον που δεν ξερει καλα την πιστα και θελει να κανει ενα αναγνωριστικό γυρο ή για καποιον που δεν ξερει καλα το αμαξι και τις αντιδρασεις του να κανει λιγη δουλεια.
    Ομως σε βρεγμενη πιστα στο εξωτερικό οι ιδιοκτητες CSL το χρησιμοποιουν αρκετά.
    Δουλεια θα κανει νομιζω (οσον αφορα χρονο και ασφαλεια) μαλλον και σε μια ορεινη διαδρομη, με λακουφες, αναποδες κλισεις στις στροφές και επικυνδυνο οδοστρωμα.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP