Αχαχαχαχαχαχαχα!!!
Αχαχαχαχαχαχαχα!!!
Προφανως αντικαθιστα το dsc.Ξερουμε πως δουλευει? δηλαδη το πατας μια και μπαινει σε λειτουργια m track mode και αν το κρατας πατημενο απενεργοποιηται καθε συστημα ευσταθειας ???
![]()
εμενα το δικο μου δεν εχει ουτε dsc...το χω χαλασει....![]()
Με ενα πατημα στο κουμπι που ειναι στο τιμονι, μπαινει σε λειτουργια το Μ mode.
Σε περιπτωση που πατησουμε το κουμπι του DSC βγαινει το Μ mode και εχουμε DCS OFF.
Το ιδιο γινεται και απ την αναποδη. Οταν εχουμε DCS OFF με το πατημα του Μ mode το αυτοκινητο εχει DSC ON και λειτουργεια Μ mode.
Εγραψα και πιο πάνω οτι στην λειτουργεια Μ mode δεν απενεργοποιητε καθε συστημα ευσταθειας. Απλα το DCS δεν παρεμβαινει τόσο γρηγορα .
Οκ τωρα καταλαβα.
Και για πες δεν ειναι χρησιμο στην πιστα ? ειναι δηλαδη ενοχλητικη η λειτουργια του ? Προσπαθω να καταλαβω που ειναι χρησιμο !!
τα ηλεκτρονικά σε μία πίστα σε κόβουν ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΟΛΥ. κρίνονται όμως αναγκαία
σε περίπτωση που οι συνθήκες καιρού, δεν επιτρέπουν τελείως ελεύθερη οδήγηση...
το συγκεκριμένο κουμπάκι λοιπόν, σου δίνει την δυνατότητα να έχεις μια ασφάλεια,
χωρίς να σου χαλάει τόσο πολύ το κέφι και τον χρόνο, όπως το dsc στο on...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Σε μια πιστα στεγνη ΔΕΝ κανει.
Ισως για καποιον που δεν ξερει καλα την πιστα και θελει να κανει ενα αναγνωριστικό γυρο ή για καποιον που δεν ξερει καλα το αμαξι και τις αντιδρασεις του να κανει λιγη δουλεια.
Ομως σε βρεγμενη πιστα στο εξωτερικό οι ιδιοκτητες CSL το χρησιμοποιουν αρκετά.
Δουλεια θα κανει νομιζω (οσον αφορα χρονο και ασφαλεια) μαλλον και σε μια ορεινη διαδρομη, με λακουφες, αναποδες κλισεις στις στροφές και επικυνδυνο οδοστρωμα.