Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Θέμα: ο μυθος του ΑΕ86..

  1. #1
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7376
    Rides
    4

    Προεπιλογή ο μυθος του ΑΕ86..

    ενα απο τα αυτοκινητα που δεν γνωριζει ο πολυς κοσμος ειναι το Toyota corolla ae86 του 1983 που αποτελεσε ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα που η toyota εβγαλε ποτε..ειναι γενικα ενα σπανιο αυτοκινητο για την χωρα μας και εγινε γνωστο για την πικαντικη οδικη του συμπεριφορα..αλλα και για το "βαθος" του σασι του, οπου εγινε φονεας γιγαντων σε πολλες αναμετρησεις παρα το απλα ικανοποιητικο μοτερ...

    παραθετω την ιστορια μεσα απο wikipidia...

    https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_AE86

    καθως και καποια βιντεος για να δειτε πως ενα αμαξι του 83 τα εβαζε με πολυ πιο συγχρονα οχηματα...









    το hachi-roku (86) αποτελεσε σταθμο για την toyοta και εγινε γνωστο στον κοσμο μεσω των drift...αλλα οπως θα ειδατε και παραπανω το αμαξι στριβει εξαιρετικα βασισμενο και στο μικρο του βαρος...

    και ενα μικρο αφιερωμα στο αε86 στα drift..






  2. The Following 10 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    BILL007 (09-10-11), dblade (09-10-11), Dr. Yamastura (09-10-11), ghost-rider (08-10-11), joseph (08-10-11), paganis (09-10-11), Panos 316T (09-10-11), Ptboul (11-10-11), Thomelef (09-10-11), Κωνσταντίνος (08-10-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν σου πω πούλησε ένα φίλος το δίλιτρο 46αρι του πριν 2 χρόνια γιατί είχε άμεση ανάγκη χρημάτων και έμεινε με ένα στάρλετ. Του ρθαν όμως αργότερα τα πράγματα βολικά, του μειναν χρήματα και χτύπησε ένα ΑΕ86 που βρήκε στην Γλυφάδα σε άριστη σχεδόν κατάσταση, κλεισμένο χρόνια σε γκαράζ.
    Ηξερε φυσικά σαν αγωνιζόμενος για πολλά χρόνια την άξια του και το πόσο διέπρεψε στους αγώνες αυτοκινήτου το συγκεκριμένο μοντέλο και το απέκτησε χωρίς δεύτερη σκέψη.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    BILL007 (09-10-11), nik200 (08-10-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    1600 κ.ε, 130 άλογα. Μπλοκέ, αεριζόμενους δίσκους, πολλαπλούς συνδέσμους, σύστημα μεταβλητού χρονισμού, και όλα αυτά.....το 1983 !!!
    Πολύ μπροστά απο την εποχή του, και σίγουρα πολύ πιο μπροστά απο τους Ευρωπαίους.

  6. The Following 4 Users Say Thank You to Κωνσταντίνος For This Useful Post:

    BILL007 (09-10-11), Dimzan (09-10-11), nik200 (08-10-11), Panos 316T (09-10-11)

  7. #4
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτο ναι.
    Πραγματικα εξαιρετικο αυτοκινητο!

    Νομιζω πλεον μπορει να πει κανεις οτι αποτελει θρυλο..

  8. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    nik200 (08-10-11)

  9. #5
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή



    παρακαλω δειτε την ταινια!

  10. The Following 4 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    Dr. Yamastura (09-10-11), fanisk (09-10-11), ghost-rider (09-10-11), nik200 (08-10-11)

  11. #6
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το 86αρι ειναι σκέτη απόλαυση το μοτερ του δε λέει πολλα (για σπορ μοντέλο) αλλά το πλαίσιο του ειναι όλα τά λεφτά

  12. #7
    Εγγραφή
    24-09-10
    Περιοχή
    Φιλοθέη
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.502
    Thanked
    2548
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ρε Νικ,αφιέρωμα σε kadett-ascona,θα κάνεις???!!
    Αφού προς τα εκεί γέρνεις!!!χαχαχαχα
    Το πλαίσο του αε86 πρέπει όντως να σου λύνει τα χέρια στο ντριφτ,αν και δεν έχω οδηγήσει.Από λεγόμενα οδηγών είναι πάρα πολύ καλό,στιβαρο και συγχωρεί...
    UP YOURS!

  13. The Following User Says Thank You to Dr. Yamastura For This Useful Post:

    nik200 (09-10-11)

  14. #8
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πολυ ωραιο αμαξι αλλα αυτο ο Ueo απλα respect


  15. The Following User Says Thank You to dblade For This Useful Post:

    nik200 (09-10-11)

  16. #9
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7376
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    το hachiroku βεβαια, οπως και καθε παλιο ιαπωνικο, υποφερει στην ακαμψια του σασι..δεν υπαρχει επαφη μεταξυ πχ..ενος ε30 και ενος αε86 σε στιβαροτητα..και γιαυτο σε ολα τα αε πεφτει πολυ ενισχυση στο αμαξωμα προκειμενου..ειτε να γινει αγωνιστικο ειτε driftadiko..και πραγματι θελουν αρκετα δεσιματα..

    απο κει και περα..οταν ειχα μπει σε ενα καλο driftadiko hachiroku καποια χρονια πριν σε ορεινη στροφοδιαδρομη το αμαξι ηταν πραγματικα μαγευτικο...το ενιωθες αναλαφρο..και πολυ ευκολο να το πας λιγο με το πλαι..συγχωρουσε αρκετα για παλιο "καθαροαιμο" αμαξι..βεβαια οπως συζητησα και με γνωστο φιλο λατρη τους για λιγο παιχνιδι ειναι αρκετα ευκολα και υπακουα..οσο ομως παλευεις να βρεις το απολυτο οριο δυσκολευει πολυ το αμαξι..το μοτερακι που ηταν ο κλασικος 4age στα χαμηλα ειναι απλα ανεκτος και μονο στα ψηλα κανει κατι..και θυμιζει αρκετα vtec χωρις ομως αναλογο ξεσπασμα..δυναμη απο στροφαρισμα λοιπον..αλλα αξιοπρεπεστατο μοτερ για το 1983 και πολυ αξιοπιστο..οταν οι ευρωπαιοι ειχαν να προσφερουν max καμια 100αρα αλογα..

    το πλαισιο παντως ανετα εκανε το συγκεκριμενο μοτερ να μοιαζει λιγο και γιαυτο το λογο δεν ηταν τυχαιο που παρα πολλοι επελεγαν ειτε το 20v 4age (160-165hp) ειτε το κομπρεσσορατο 4agze..(145ps)..που εμπαιναν πολυ ευκολα στο μηχανοστασιο του hachiroku..σε αγωνιστικη χρηση η ιδια η toyota εφτιαχνε το 4age να φτανει γυρω στα 240hp(!!!!) κατεβαζωντας ευκολα 9αρες....αλλα με ανοιγμα του μοτερ μετα απο καποιους αγωνες...

    https://en.wikipedia.org/wiki/4AGE#4A-GE_.2816-valve.29

    πολλοι βεβαια ξεπερασαν τα ορια..στην απολυτη αναζητηση δυναμης και επελεξαν πιο δραστικες λυσεις για το ταπεινο hachiroku..την τιμητικη τους εδω ειχαν τα nissan μοτερ (sr20det, nissan silvia) και τα honda μοτερ (f20c, s2000)...κανοντας το αμαξι τερας....

  17. #10
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7376
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    απολαυστε και ενα ωραιο αγωνα με αγωνιστικα ae86...μεγαλο βιντεο αλλα αξιζει..


Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP