Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 27

Θέμα: Την μαμησαμε......

  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή


    για να βγάζει απο δίλιτρο τουρμπισιο 210 άλογα, σημαίνει ότι ο μεταβλητός πάει περίπατο,
    και οι εννιάρες επίσεις πάνε στον βρόντο. θα δούμε τάπερ να κοφτιάζει στις εφτά, χωρίς να
    πριονιάζει. προσωπικά δεν θα με χαλούσε ένα τουρμπίσιο τάπερ με καμμιά 260 - 280 άλογα,
    που να κατεβάζει εννιάρες και να στριγκλίζει...θα'ταν πολύ ενδιαφέρον νομίζω.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #12
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7376
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί είναι κρίμα ρε Νίκο ;;
    Αλλάζουν οι καιροί ! Η οικονομική κρίση αλλά και οι τιμές των καυσίμων επιβάλουν στις εταιρίες τη χρήση τουρποκινητήρων !!
    Ετσι, μπορούν να μειωσουν τα βενζινοβόρα πολλά κιβικά διατηρώντας την μεγάλη ιπποδύναμη !
    Αλλωστε τι άλλο θα μπορούσαν να βελτιώσουν αυτή την εποχή ;

    .
    οπως προειπωθη, ναι ειναι το βαρος...λες και οι εταιριες δεν εχουν την τεχνογνωσια να κοψουν αρκετο απο τα αμαξια τους..η καταναλωση οπως και οι ρυποι θα επεφταν αρκετα και οι τα τουρμπατα μοτερ δεν θα χρειαζονταν καν..
    επειδη εχει τυχει να οδηγησω αρκετα αμαξια μετατροπες με μεγαλα μοτερ, πολλα εκ των οποιων bmw τα αμαξια δεν εκαιγαν τιποτα αναλογικα με το μοτερ τους...και φυσικα πρωτεργατης απο τις εταιριες η mazda (στα χαμηλα βαλαντια) και η porsche (στα υψηλα)...οπου θετουν σαν πρωταρχικο τους στοχο την μειωση του βαρους!!!

    υγ..η καινουργια μ5 ποσο ζυγιζει ειπαμε?????

  3. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Kostas_1 (08-10-11), Thomelef (08-10-11)

  4. #13
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οπως προειπωθη, ναι ειναι το βαρος...λες και οι εταιριες δεν εχουν την τεχνογνωσια να κοψουν αρκετο απο τα αμαξια τους..η καταναλωση οπως και οι ρυποι θα επεφταν αρκετα και οι τα τουρμπατα μοτερ δεν θα χρειαζονταν καν..
    επειδη εχει τυχει να οδηγησω αρκετα αμαξια μετατροπες με μεγαλα μοτερ, πολλα εκ των οποιων bmw τα αμαξια δεν εκαιγαν τιποτα αναλογικα με το μοτερ τους...και φυσικα πρωτεργατης απο τις εταιριες η mazda (στα χαμηλα βαλαντια) και η porsche (στα υψηλα)...οπου θετουν σαν πρωταρχικο τους στοχο την μειωση του βαρους!!!

    υγ..η καινουργια μ5 ποσο ζυγιζει ειπαμε?????
    +1000
    μάλον τελικά την σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία το 99% των συμμετέχοντων
    είναι τεχνοκράτες, με αποτέλεσμα να μην ακούγεται η φωνή του 1% που
    είναι οι πραγματικοί οδηγοί...όσο για το τελευταίο σχόλιο, νομίζω τα είπες
    όλα νικόλα μπουρουχιστάν το ντιβίζιον...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #14
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αφου ειναι προσθιοκινητο...
    Γιατι να μην ειναι τουρμπο???

    Εχουμε ενα κουβα με πλαισιο ..... και σκαμε για το μοτερ του ρε παιδια?
    Να στεναχωρηθουμε για ενα τουρμπο Μ, μαλιστα. Και εγω μαζι σας. Ειναι πισωκινητα αυτοκινητα υπεροχα στημενα και θελουν εξισου υπεροχα ατμοσφαιρικα γραμμικα μοτερ για να ευχαριστηθεις.

    Για τα συγκεκριμενα αμαξια ομως τωρα περα απο προσθιοκινητα, αν προσεξουμε...
    9 στα 10 ειναι στημενα σε φαναρια και περιμενουν να ταπεινωσουν αυτοκινητα πολλαπλασιας αξιας ονομα και ιστορια!
    Εε... χωρις τουρμπο, συγνωμη κιολας, αλλα αν βρεθει κανενα καλορυθμισμενο 6κυλιδρο 320 με κανενα προγραμματακι ωραιο... δε θα μπορουν να καθησουν μπροστα.
    Ασε που αμα σκασει 1,4 tsi vag με προγραμμα τους αλλαξε το λαδι και ας φοραν και τη μιση Ιαπωνια πανω... Και θα στριβει και καλυτερα και ας ειναι και αυτο προσθιοκινητος κουβας...
    Τα πιο πανω παραδειγματα δεν ειναι τυχαια.

  6. #15
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    φίλε ghost, νομίζω τα αδικείς πολύ τα τάπερ. το ότι επειδή πολύ ιδιοκτήτες είναι
    άκρως ηλίθιοι, δεν σημαίνει ότι το αμάξι είναι για τα μπάζα. ειδικά για την κατηγορία
    τους, είναι κορυφή στα χατς.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #16
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7376
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αφου ειναι προσθιοκινητο...
    Γιατι να μην ειναι τουρμπο???

    Εχουμε ενα κουβα με πλαισιο ..... και σκαμε για το μοτερ του ρε παιδια?
    Να στεναχωρηθουμε για ενα τουρμπο Μ, μαλιστα. Και εγω μαζι σας. Ειναι πισωκινητα αυτοκινητα υπεροχα στημενα και θελουν εξισου υπεροχα ατμοσφαιρικα γραμμικα μοτερ για να ευχαριστηθεις.

    Για τα συγκεκριμενα αμαξια ομως τωρα περα απο προσθιοκινητα, αν προσεξουμε...
    9 στα 10 ειναι στημενα σε φαναρια και περιμενουν να ταπεινωσουν αυτοκινητα πολλαπλασιας αξιας ονομα και ιστορια!
    Εε... χωρις τουρμπο, συγνωμη κιολας, αλλα αν βρεθει κανενα καλορυθμισμενο 6κυλιδρο 320 με κανενα προγραμματακι ωραιο... δε θα μπορουν να καθησουν μπροστα.
    Ασε που αμα σκασει 1,4 tsi vag με προγραμμα τους αλλαξε το λαδι και ας φοραν και τη μιση Ιαπωνια πανω... Και θα στριβει και καλυτερα και ας ειναι και αυτο προσθιοκινητος κουβας...
    Τα πιο πανω παραδειγματα δεν ειναι τυχαια.
    320 να ακολουθησει taper???συγνωμη οσο και να αγαπαω τα bmw...ουτε 325 δεν ακολουθει..το ep3 ειναι 1200+ κιλα και με κλειστο σασμαν..

    τα tsi με προγραμμα ανατιναξη, ισως κατσουν διπλα και εννοω οτι πολυ πιθανον να σπασει....

    μονο τα 20v και τα tfsi..κοβονται με τα taper..

    βεβαια με 1ο σταδιο τα taper πανε 240 αλογα και ειναι δυσκολος αντιπαλος..λογω σασμαν κυριως..

  8. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    PANOS-E60 (08-10-11)

  9. #17
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    φίλε ghost, νομίζω τα αδικείς πολύ τα τάπερ. το ότι επειδή πολύ ιδιοκτήτες είναι
    άκρως ηλίθιοι, δεν σημαίνει ότι το αμάξι είναι για τα μπάζα. ειδικά για την κατηγορία
    τους, είναι κορυφή στα χατς.
    Και κανγκαρους με bmw και καφρους με Porsche... Το τι οδηγεις δεν λεει κατι,εκτος αν εχεις φουξ αμαξι με νεον φωτισμο.

    Μαζι με clio rs,το type r ειναι κορυφη...

  10. #18
    Εγγραφή
    19-04-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    175
    Thanked
    88
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αφου ειναι προσθιοκινητο...
    Γιατι να μην ειναι τουρμπο???

    Εχουμε ενα κουβα με πλαισιο ..... και σκαμε για το μοτερ του ρε παιδια?
    Να στεναχωρηθουμε για ενα τουρμπο Μ, μαλιστα. Και εγω μαζι σας. Ειναι πισωκινητα αυτοκινητα υπεροχα στημενα και θελουν εξισου υπεροχα ατμοσφαιρικα γραμμικα μοτερ για να ευχαριστηθεις.

    Για τα συγκεκριμενα αμαξια ομως τωρα περα απο προσθιοκινητα, αν προσεξουμε...
    9 στα 10 ειναι στημενα σε φαναρια και περιμενουν να ταπεινωσουν αυτοκινητα πολλαπλασιας αξιας ονομα και ιστορια!
    Εε... χωρις τουρμπο, συγνωμη κιολας, αλλα αν βρεθει κανενα καλορυθμισμενο 6κυλιδρο 320 με κανενα προγραμματακι ωραιο... δε θα μπορουν να καθησουν μπροστα.
    Ασε που αμα σκασει 1,4 tsi vag με προγραμμα τους αλλαξε το λαδι και ας φοραν και τη μιση Ιαπωνια πανω... Και θα στριβει και καλυτερα και ας ειναι και αυτο προσθιοκινητος κουβας...
    Τα πιο πανω παραδειγματα δεν ειναι τυχαια.
    με τη μιση ιαπωνια επανω κανουν πλακα και με Μ....οσο για τα τσι και τις 3αρες αστο καλυτερα...ειναι παραπολυ γρηγορα...τα πρωτα σταδια αφηνουν πισω ΕΥΚΟΛΑ τα 330...λογω στροφαρισματος,σασμαν κλειστου-θεικου κιβωτιου και βαρους.....και αμα ειναι τσιτα ατμοσφαιρες με εκεντροφορους κλπ αστα...

  11. #19
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ισως τα αδικο λιγο αλλα δεν εχω πετυχει ακομα εναν νορμαλ ανθρωπο με ταπερ.
    Ουτε εγω ειμαι νορμαλ ρε παιδι μου το ξερω αλλα την καμπουρα τη δικια μου δεν τη βλεπω

    Οσο για το πως πανε απο οσα εχω δει πανε λιγο καλυτερα απο τσελικα με τα 192.
    Ισως να μην πετυχα καποιο που να το πηγαινουν καλα.

    Το δικο μου γιατι στεκεται? Απλα, εχω ανοιξει καπακι, εχω αυξησει ελαφρως συμπιεση, εχω προγραμμα και μια μινι ροικη αν θελετε.
    Σε συνδυασμό με μια μικρη ανοδο του κοφτη απο τις 6500 στις 7000 πηγαινει καλουτσικα ο 2200.

    Απο τα τσελικα λοιπον ειμαι μπροστα.
    Απο clio rs η 325 επισης. Αναφερομαι σε εργοστασιακα αυτοκινητα.
    Και οπου εχω δοκιμασει μεχρι τωρα. Σαφως μπορει να πεφτω σε ανθρωπους που δεν "καιγονται" ολη την ωρα κανοντας προπονηση στις εκκινησεις η δεν αρεσκονται στο να αλλαζουν κρατωντας το γκαζι στο πατωμα.


    Το ξερω οτι ειμαι τσιγκλισμενος και δεν ακουγεται δικαιο, αλλα ειναι και 1530 κιλα με εμενα μεσα και μισο τεποζιτο(ζυγισμενο)...
    Το ταπερ αν ειναι εργοστασιακο δεν θα το περασω και δεν θα με περασει.

    Εκτος αν νταραβεριζομαι μονο με κουλους ρε παιδια...

    Φιλος παντως με scirroco 1,4 tsi με προγραμμα revo μονο για βενζινη 100 οκτανιων ανοιξε με ταπερ ΦΠΕ και το ξηλωσε.
    Ισως να μην ηξερε ο οδηγος να το παει, ισως να μην ηταν τοσο καλο το προγραμμα του, αλλα σε καμια περιπτωση δεν ηταν κατι ιδιαιτερο...

  12. #20
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7376
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ισως τα αδικο λιγο αλλα δεν εχω πετυχει ακομα εναν νορμαλ ανθρωπο με ταπερ.
    Ουτε εγω ειμαι νορμαλ ρε παιδι μου το ξερω αλλα την καμπουρα τη δικια μου δεν τη βλεπω

    Οσο για το πως πανε απο οσα εχω δει πανε λιγο καλυτερα απο τσελικα με τα 192.
    Ισως να μην πετυχα καποιο που να το πηγαινουν καλα.

    Το δικο μου γιατι στεκεται? Απλα, εχω ανοιξει καπακι, εχω αυξησει ελαφρως συμπιεση, εχω προγραμμα και μια μινι ροικη αν θελετε.
    Σε συνδυασμό με μια μικρη ανοδο του κοφτη απο τις 6500 στις 7000 πηγαινει καλουτσικα ο 2200.

    Απο τα τσελικα λοιπον ειμαι μπροστα.
    Απο clio rs η 325 επισης. Αναφερομαι σε εργοστασιακα αυτοκινητα.
    Και οπου εχω δοκιμασει μεχρι τωρα. Σαφως μπορει να πεφτω σε ανθρωπους που δεν "καιγονται" ολη την ωρα κανοντας προπονηση στις εκκινησεις η δεν αρεσκονται στο να αλλαζουν κρατωντας το γκαζι στο πατωμα.


    Το ξερω οτι ειμαι τσιγκλισμενος και δεν ακουγεται δικαιο, αλλα ειναι και 1530 κιλα με εμενα μεσα και μισο τεποζιτο(ζυγισμενο)...
    Το ταπερ αν ειναι εργοστασιακο δεν θα το περασω και δεν θα με περασει.

    Εκτος αν νταραβεριζομαι μονο με κουλους ρε παιδια...

    Φιλος παντως με scirroco 1,4 tsi με προγραμμα revo μονο για βενζινη 100 οκτανιων ανοιξε με ταπερ ΦΠΕ και το ξηλωσε.
    Ισως να μην ηξερε ο οδηγος να το παει, ισως να μην ηταν τοσο καλο το προγραμμα του, αλλα σε καμια περιπτωση δεν ηταν κατι ιδιαιτερο...
    φιλε ghost..ποσα αλογα εισαι πανω κατω??..γιατι αν εισαι 200..και επισης 200 το ταπερ εχετε ηδη 250 κιλα χοντρικα διαφορα κιλων....μονο και μονο απο αυτο μιλαμε ευκολα για κολωνα..για να μην πω παραπανω..λογω σασμαν..

    για το φιλο σου με το scirocco το ειδες με τα ματια σου??γιατι το taper πρωτο σταδιο (με hondata, injen εισαγωγη και ολοκληρη εξατμιση πες dc) γραφει ξερο εξαρι σχεδον 0-100 και το αμαξι ειναι πιστολι...καλα πανε και τα tsi αλλα μεχρι εκει...εκτος αμα δουλευουν τερμα πιεσεις που δεν πιστευω με revo...δεν εχω λογο να μην σε πιστεψω αλλα επιφυλασομαι..

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP